..ha a "normális"-nál lazább akarsz lenni (rágózz, meg köpködj jobbra-balra ), akkor a sima edzés utáni nyújtásnál kicsit több energiát kell ráfordítani.. aprólékos és hosszú meló (ahhoz, hogy az eredmény is hosszútávú legyen)..
..viszont megéri.. ..csak ésszel csináld, nehogy kárt tegyél magadban!
duB-ra meg hallgass, jár gyúrni, akkora már, mint a ház... ..és még csak az arcánál tart!
ha nem foglalkozol vele, nem csoda, hogy bemerevedsz...
a nyújtás mindig lassan végezni, fokozatosan levegőt kifújva picitt lejjebb menni, de csak addig amíg úgy érzed, hogy nem erőlteted meg. persze fájni fájhat, egy idő után meg érzed, hogy de laza vagy
nem, de korábbi sporttevékenységem és már a koromból adódóan , derékproblémák is adódtak, ezért a BMX-et hamar abba kellett hagynom. nagy ember gyerekbringával, ebből fakadóan van némi tapasztalatom. régen én is sokkal hajlékonyabb voltam, mióta meg gyúrok, háát... amit Te mondasz sztem az a comb, vádli és derék merevsége. hátazás után (hypertenzió gyakorlatot követően) mindig lenyújtom ezt a vonalat.
leül nyújtott zárt lábbal, egyenes derék-hát. és ráhajol-ráhúz, érdemes valamibe kapaszkodni, de csak egyenes háttal. általában nálam ez a evezőgép alsó vasa
az igazi bajom az,hogy régebbennyújtott lábbal le tudtam tenyerelni a sarkam mögé...
és ez a hajlékonyság jól jönne a stunthoz
márcsak a sérülések elkerülése miatt...
ezen kínlódok...
ezzel foglalkozol,vagy mi?
ha még érvényes a dolog, akkor:
igazából nincs az a testrész (vagy 2-3), amit 10 perc alatt nem lehet lenyújtani (kivéve a répát ). mell-kar-hát ezeket 20 mp-es nyújtással le lehet lazítani, esetleg megismételve a dolgot. a láb már kicsit összetettebb, de azt is meg lehet 10-15 perc alatt.
Szebúsztok ciberések!
Helló mesca! Köszi a tanácsodat , de igen csak egy új aksi lesz a vége, azt is megúszom ennyiből. ...van egy töltőm, de az olyan, mint egy lórugás, megpezsdíti az aksit. Megnézem jó aksinál 5000-es fordulaton és majd aszerint döntök. Tudtam, hogy nem túl egészséges kikötött aksival járatni a vasat , de azt, hogy konkrétan mit nyírok ki, azt nem.
A régi aksidat automata töltőre rakd fel, ami rendelkezik,ellenőrző és regeneráló funkcióval,akkor rövid időn belül megtudhatod hogy használható-e még az aksi. (A töltő legyen alkalmas ilyen kis amperórás akkuk töltésére!
Ami ezt a funkciót tudja, és Én is használom az a Optimate III,de ennek már van egy fejlettebb verziója Optimate IV.(beszerzési helytől függően 14-17e forintba kerülnek) Ez a reklám helye
Amiket leírtál hogy mit mértél meg mi volt az előzmény, erős az esélyed egy aksi, és esetleg fesz.szabályzó cserére.
Jó aksi, és jól működő szabályzónál, a töltöfesz 5e fordulaton sem mehetne 15.5 V fölé,a gyárilag előírt amperórás aksival.
(szervizkönyvben ez az érték van megadva 8.6 amperórás aksival)
Járó motor mellett még véletlenül se vedd le az akkumulátorról egyik sarut se,ha leveszed tutti hogy kinyírod a motorban az aksi töltőelektronikát.
de azé