Nem csak a literes kategóriában viszik a pálmát. Nézd meg, hogy a TenCate már 7dik éve nyeri az SSP-t a 600RR-el.
És a 07-es 600RR már második éve veri az összes 600ast az angoloknál, beleértve a Daytona 675-öt is.
Tény, hogy egy nagyon széles tartományban motorozható gép (ugyanezt írta HH is az SBK-ban), akár utcán, akár pályán használod, megtalálod benne a társad. És ugye nem mellesleg nem tucatmotor, meg igen jól is néz ki.
A 600as legutóbbi verziójával nagyon ütöttek, bár az elődje, meg az azt megelőzők is hasonlóan nagyok voltak a maguk idejében. Az meg kit érdekel, hogy 2-3 LE ide-oda? Ha ez a fontos, tuningold szénné és megy ez is, mint a vöcsök.
Igazad van,és tényleg a pénz ami dominál. persze ezzel nem mondtan sok okosságot. Ami engem aggaszt az a kevés csapat a Gp-ben. Lehet,hogy én maradi vagyok de én ezen nőtem fel és nekem ez a csúcs . Zavar ,hogy kevés a csapat ebben a kategóriában . Engem nem érdekel a gazdaságossága a versenynek, én csak egy szurkoló vagyok és szeretném ha az én kedvencem győzne .Én biztosan ott leszek Brno-ban és term. a Balaton Ringen is.
Tény, hogy a technikai sportokra rossz idők járnak. De Én töretlenül bizom benne hogy nem "áll meg az idő" a GP-ben.
Szerintem a nem gyári csapatoknak egyértelműen a halálát jelentené az elhuzódó recesszió, mivel ez elmúlt években is rendkivül szűkös keretből gazdálkodhattak, a szponzorok pedig olyan ritkák az ilyen csapatoknál mint a griff madár. Ki akar reklámozni terméket egy pl: 8 -k sorból induló csapatnál? A nagy számitástechnikai, olajipari, gépipari, dohányipari, cégek biztos nem. A többieknél meg nem igazán van mozgatható töke ilyen célra, és itt ugye az számit aki "viritja a lóvét" a többi az meg bullshit....
A literes supersport kategoriában kezelhetőbb "felhasználó barát" géppel nem találoztam. A Hondánál konkrétan azt érzed ha motorozol vele hogy minden ÉRTED van és nem voyeur modon csak külső szemlélője vagy a motorozás élményének. Ez a gép azt a game-t játsza amire gondolsz
azt hogy gyenge nem szó szerint kell érteni.csak egy zx10 nyersebb,vadállatabb.vagy egy gixxer.de a nagy H inkább a biztonságért odaad pár lóerőt.ezzel természetesen piacot veszít egyfelől,megnyer pár vásárlót máshonnan.szerintem ennyi
A Magyar jármű gyártási sajátosságok miatt van Japán modell amely a motorkerékpár piac jelentős százalékát fedi le értékesitési szempontból.
- Nos a HONDÁRÓL elmondható hogy nem lesz tömeg cikk, a literes supersport modellek minősége messze messze a legjobb összeszerelés, felhasznált anyagok minősége. Az pedig hogy csak 125 LE, 178 LE, illetve csak 182 LE, ....stb...stb ez csak pénz kérdése... és mint mindannyian tudjuk a motorozás nem olcsó "hobby" nothing else baby
a masik meg en magam beismerem h kinem motorozom a maxot a gepembol az biztos... (se utcan se palyan)
az még azért messze van.addig jo sok oromot fog hozni a mostanid is-aztán majdmeglátod!amennyi variációt felhoztam énis amigre ezt megvettem az már nem volt normalis....
az még azért messze van.addig jo sok oromot fog hozni a mostanid is-aztán majdmeglátod!amennyi variációt felhoztam énis amigre ezt megvettem az már nem volt normalis....
Igazad van, végeredményben kár ezen agyalni. Mi tudjuk hogy milyenek,és kész
Köszönöm a dicséretet Kb másfél év múlva leszeretném cserélni olyanra,mint a tied.
megesik.ez van.tudod mert az orult tesztelok megírják h unalmas meg gyenge....aztan a paraszt embernek meg tobb nem kell....De kit erdekel.....engem nem.nekem jo es kesz.stabil gep NAGYONN.
amugy epp neztem a gépedrol a képeket!Ngyonn szép darab.!pofás motorok ezek!jol néznek ki!
Könyörgöm ki az az állat akinek ez a motor nem 5 pontot ér?
De az agyonnyüstölt lepukkant Simson star az persze 5 pont
Biztos valami .u..k. buzder volt
És a 07-es 600RR már második éve veri az összes 600ast az angoloknál, beleértve a Daytona 675-öt is.
Tény, hogy egy nagyon széles tartományban motorozható gép (ugyanezt írta HH is az SBK-ban), akár utcán, akár pályán használod, megtalálod benne a társad. És ugye nem mellesleg nem tucatmotor, meg igen jól is néz ki.
A 600as legutóbbi verziójával nagyon ütöttek, bár az elődje, meg az azt megelőzők is hasonlóan nagyok voltak a maguk idejében. Az meg kit érdekel, hogy 2-3 LE ide-oda? Ha ez a fontos, tuningold szénné és megy ez is, mint a vöcsök.