Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem semmi, én a zászlózást szerettem 12 évesen nagyon, tudod az új rotort beállítani, zsírkrétával.
Na itt hagylak benneteket, lejárt a mosógép, meg amúgy is vasalni indultam... Hiába, karácsony van, vagy mif@sz!
Ja, én ma is dolgoztam, akkor nincs is ünnep....
vagy üdítős üveg kupakjának levágása a sróffal úgy,hogy az üveg a FÖLDÖN van
Kamov K26, nyúlkergetés.... életemben akkor hánytam először repülő tákolmányon.
én meg alhonvédként szereltem
Vigyáztatok a gépekre ? Jah hát elég kótyomfitty fajták...simán elkóborolnak, ha nem figyel kicsit az ember
Imádom a szandaszőlősi repteret...csak egy idő után hiányoznak a hegyek...és alföld-betegségem lesz
a helikopteresek nagyon tudnak! az tuti!
főleg a mezőgazdaságiak.tőlük láttam csodákat
Rád meg én is lecsapok majd
Én a lovastengerészetnél szolgáltam... és nem is bánom. De sok jó cimbi van aki katona vagy pilóta, vagy mindkettő. Jó arcok.
Ne is mondd, a sorkatonai szolgálatom kopasz időszakát a szolnoki reptér betonján koptattam... Ráadásul helikopteres században voltam, ha jól emléxem, másodosztályú sárkány-hajtóműszerelő sorkatonai minősítésem van. Persze csak takaríthattuk, meg tankolhattuk a gépeket... Meg vigyáztunk rájuk, miközben a RadioLuxemburgot hallgattuk az usanka fülei alatt...
ők sokkal jobban egymásra vannak utalva
mi meg kurva sokan vagyunk már...és hígul a dolog...
Imádlak benneteket kis filozófusok!
ezt honnan veszed?
ennyi erővel bármelyikőtök holnap kiugorhatna
csak ott mások a veszélyek.de veszélyesek
és ott ha baj van nagyobb a baj.
Pilóták, hegymászók és egyéb őrüt embertársaim jó csákók. Olyan összetartás kellene mindenhová, ami ott van. Minden tiszteletem az övék! Megtanulhatnák végre a motorosok is...
levegőben sem te vagy az úr
nem kisebb fegyelmet és alázatot kíván mint a többi veszélyes sport
Sajna ez valóban így van . Ha ugrassz: nem jönnek szembe, nincs olajfolt, nincs kiforduló vagonrmínusz. Sok ember munkája van abban hogy te épp a megfelelő időben és a megfelelő szereléssel ugorj, kellő tanulás után.
De a hegyet és a vizeket tisztelni kell... Sajnos ők az erősebbek... Tapasztaltam...
Pontosan Cala!
Szandaszősősön egy ilyen gúnyolódás után rácsapott a Minyó a startra - ott hasaltunk a fűben, mert az az állat 2 m-en húzott el... Természetesen ejtőernyősöket szállított khm khm...Fülöp Gabber
marhaság
a motorozás sokkal veszélyesebb,mint az ejtőernyőzés!
és ez tök komoly!
mondjuk én már láttam ejtőernyőst a gépben leszállás közben
ott mi volt...
Az is rémlik hogy a helikopterek nem is tudnak repülni, csak egyszerűen olyan randák hogy taszítja őket a föld. De ha jól emléxem ez után a kijelentés után elég sokat kellett futnunk...
de búvár már maradt lent és hegymászó fent
Honnan tudod dear Zoli?
Ép ember, ép gépet, ép ésszel el nem hagy! Taszári Boszorkány verzió ;)
Sose bízzatok helikopterpilótákban..
mert még ők maguk sem tudját, h mitől marad a gépük a levegőben...
ép ejtőernyő nélkül!
Na ja, és gép még sosem maradt fent a levegőben!