Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azoszt iggen én Repsolt szoktam használni 10W40-est de ha nagyon meleg vaqn és hajtom a gépet akkor 20W50-es
~6000 körül..
Menyi volt lityi-je?
Most én is GN4-et tettem bele, igaz én a Takobertől vettem!
A Castrol után kicsit csendesebb lett a motor(főleg a váltó).
Én utcai használatnál ezen felül nem vettem észre semmi változást...eddíg
Ha épp otthon vagyok, megtalálhatsz Skype-on is, majd jobban figyelem azt is...
De lehet, bocs...
Ezt nem Orvil-nak akartad írni?
Mikrofos termékeket nem nagyon hsználok csak az Office for Mac-et na nem baj marad fórum
Az enyémben már 2dik körben van Cepsa olaj, és semmi bajom vele...
"...olajat max 600ig F, es CB cuccokba ajanljak szakik a neten..."
Akiknek természetesen mindíg van Castrol ill. Motul érdekeltségük...
Sziasztok CBResek!
Ancsy: hétvégén( szombaton)a változatosság kedvéért fellépni vagyok- vasárnap pedig szüret Pedig nagyon jó időt mondanak.
OK, de az a baj, hogy melóhelyen csak msn-em van SKYPE csak otthon, azt se nagyon használom...
Ne bántsd már...
Először én is arra gondoltam, hogy az olaj, amit megvettem meg lett buherálva, mert hallottam már ilyet, de egyrészt a kupak alatt még védőfólia is volt rajta, másrészt nem hiszem hogy a Honda Karasna megkockáztatna bármi ilyet. Viszont most elgondolkodtam azon, hogy amint MR. is írta, valaki beletett valamit. Mivel az olajbetöltő nyílásom a jobb oldalon van, volt egy idő, amikor a mellettem álló motort elvitték egy hétre, egyébként soha nem használták, ezért is tudtam szorosan ráállni, és lehet, hogy ezalatt az idő alatt valamit tényleg beletöltöttek, mert arról az oldalról akkor hozzá lehetett férni. Arra gondoltam, hogy mivel eltették a szervízben olajat amit "leszedtek", bevizsgáltatom, hogy milyen anyagot mutatnak ki benne.
ha a faszi belerakta az rr-be az 5800ft-s gyari honda olajat, akkor gratula nekije!
azt az olajat max 600ig F, es CB cuccokba ajanljak szakik a neten.
nekem is az van benne, semmi problema, mivel ez a 600as blokk mindent kibir, csak olaj legyen benne.
masik motorba nem raknam.
Akkor passz.
Arra gondoltam, hogy a barátod rr-jében szép gyári olaj van, a Tiédben pedig...ki tudja mi?
persze, a barátom csinálta és én is segítettem neki
Ott voltál az olajcserénél?
Vagy régi "romlott" olaj lett bele töltve elveszti a viszkozitását akkor produkálhat ilyet
Oksi köszi
Az olajat a haverom cserélte le, neki egy rr-je van, és mindig ő cseréli le az olajat az én motoromban és a saját motorjában is. A motorom régóta egy őrzött parkolóban áll, ahol ismerem az őröket, de a mocim amúgy is ki van kötve, és olyan helyen van, hogy csak akkor férnek hozzá az olajbetöltő nyíláshoz, ha elvágják a láncot, és kihozzák a fedett parkolóhelyéről. :(
Azért köszönöm. Ha rájönnek mi a baj, feltétlen megírom.
Nincs véletlenül haragosod aki hozzá férhet a motorodhoz Mert már én hallottam olyanról hogy valakinek benzint öntöttek az olajába és felhígult bum főtengely csapágy Mert magától nem sűrűsödik be Valami kerülhetett bele sztem.Vagy nem lett le cserélve de ezt nem hiszem főleg a Karasnánál nem csinálnak ilyet!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy cbr 600 fs motorom, amire mindig nagyon oda volt figyelve. 1 hónappal ezelőtt vettem a Honda Karasna-ban gyári Honda motor olajat, és szűrőt, majd lecseréltük az olajat a mociban. Az előző olaj, ami szintén gyári volt, simán kifolyt belőle, viszont a mostani olajcsere után 2 héttel, furcsa és nagyon erős hangot adott a moci, és amúlt héten már be sem indult, bár pörgette a motort. A haverom elvitte egy ismerőséhöz egy motorszervízbe, ahol ma leengedték az olajat, és az 1 hónapos új olaj, nem folyt, hanem ragacsos trutyi lett, ami mint eddig kiderült, tönkre is vágta a kuplung csőgörgös csapágyat, és az önindító is totál letapadt a masszától. Felhívtam a Karasna bolt szervíz főnökét, aki nem akarta elhinni a dolgot. Mindjárt arra gyanankodott, hogy víz került valahogy az olajba, de a szervízben mindent átnéztek és sehol nincs víznek jele, és amúgy sem szürkés, még csak nem is fehéres és habos az olaj, hanem barna, karamell és kakaó színű. Erre a Honda szervíz főnök lépni sem tudott. Azt ígérte, hogy utána kérdez több embertől hogy találkozott-e már ilyennel. Mi mindenféleképpen az olajra gyanakszunk, de eddig is gyári volt benne, nem értjük, hogy most miért történt akor ez. A motor blokkot még szét sem szedték, pedig tuti, hogy ott is ragacsos massza lesz az egész. Ha találkoztatok már ilyennel, légyszi írjátok meg, hogy mi lehet a gond.

Köszönöm

Csilla
Ja és akkor tudsz nekem válaszolni, hogy ha 1 évig ideiglenesen ki van vonva a motor forgalomból akkor csak KPM-es vizsgával lehet műszakit rá rakni?
Zoli felvettelek SKYPE-ra