Pár perc erejéig beugrottam,de már megyek is tovább,még nincs vége a duplaszülinapos bulinak.
15:00-ra igértem hogy megyek a tortáért,de már biztosan nem leszek ott addigra
Egy igazi "ikrek" vagyok
Ahol a motorokat vettük elsőre egy 1000-es gixxerre akartak rábeszélni.Én ezt szépen megköszöntem,mondtam ha öngyilkos akarok lenni akkor egy .45 kaliberü pisztolyt vásárolnák egy (úriembertől)
Még a kis 600-as is elég lesz egy darabig. Pályázni nem járok,inkább csak csavargok vele,ezért is vettem F-t,RR helyett.
Túl sok neki az a motor de Ő akarta,nem lesz szétpörgetve a blokkja az biztos.
De autópályán meg nem győzők néha kapaszkodni utána,ott persze néha lecibálja a fülét 200-210-iig,tovább még merte húzni,amikor velem volt.
Mikor Én mentem vele egy röpke km-t akkor még bejáratos volt,nem lehetett 6e fölé pörgetni.
Könnyebb bedönteni és íven tartani mint az Én motoromat.
Öntési hibás,a bal oldalon a veztengelyek sikja alatt van rajta egy tűszúrásnál is kisebb lyuk,ahol kúszik kifelé az olaj.Müködési hibát nem okoz,az olajveszteség is minimális.
Garis csere lesz.
10 hónapja van,de már 14 éves korom óta 2 keréken gurulok. Pont ma néztem,a kocsiban a tank még 1/3-on áll, juliusban valamikor tankoltam bele.
Na de még 2-3 hét és vége a szezonnak,újra többet megyek 4 keréken.
Komáromban voltam kétszer, a szervízben,mostmár csak a telefon hivást várom hogy mikor lehet vinni a motort a hengerfejcserére.
Odafelé a Tata-i autopályalehajtó előtti rossz úton, előzés közben sikerül jól beszitáltatnom az elejét.Na igen azon, az úton nem érdemes erőből gyorsitani.
Vasárnap ha jó idő lesz talán még motorozok egyet,holnap meg nagy családi ebéden leszek,két szülinapos is volt a héten,ezt ünnepeljük.
Pár perc erejéig beugrottam,de már megyek is tovább,még nincs vége a duplaszülinapos bulinak.
15:00-ra igértem hogy megyek a tortáért,de már biztosan nem leszek ott addigra
Egy igazi "ikrek" vagyok
Na én léptem is.