Az időpontokat sajnos nem mi választjuk. Egyébként a jövő héten speciel pont 2án lesz egy estünk, ami ugye munkaszüneti nap, de sajnos a lista már fullos, kb 1 hete.
Egyébként van a "Vasárnap esti motorozás" is, de tavaly nem volt túl jó visszhangja, nagyon vegyes társaság verődött össze. Hiába, látszik, hogy azt nem mi szervezzük.
Sajnos a ring egész évre tele van, mindenféle oktatások, edzések, tesztek, klubnapok, autó-motor vegyesen. Volt már olyan pályaestünk, hogy 8kor lezavartak minket és 1/4 9kor már BMW pályaautók edzettek a pályán.
...na abba a tömegbe nem tenném ki a lábam még nézelődni se, az tuti
meg azért vannak ám más programok is a ringen, nyilván nem akkor böknek ki egy napot a szervezők, amikor akarnak... ...bár nem értek hozzá, de nyilván
hello!
Én egy F3-eslőfelnit raktam az enyémbe , nem kellett semmit átalakítani hozzá, a gyári távtartó meg tengelyt raktam vissza , a tárcsának is ugyanaz volt a felfogatása. az enyém mondjuk 97-es , de meg kell nézni ha jó rá a tárcsa akkor valószinü stimmelni fog.
Sziasztok.
Kéne egy kis segítség.
Milyen átalakítás kell ahhoz, hogy 900RR (93-as évjárat) első 16-os kerekét lecseréljem 17-esre? (CBR 600-VFR 750)
Más tengely kell, távtartó vagy valami? Lenne egy CBR 600 kerék, de nem merem megvenni amíg nem tudom mivel jár a dolog. Látszólag az én féktárcsáim ugyanolyan felfogatásúak mint ami arra a felnire való és minden ugyanúgy néz ki. De vajon az én féktárcsáim azzal a felnivel bemennek a teleszkópba? Odakerülnek a féknyergekhez képest, ahova kell?
Van valakinek valami tapasztalata?
a múltkor nálam aludt barátném és egy sokféle színben pompázó pizsama szettet vett magára alváshoz
...én nagyon kedvesen megjegyeztem, hogy olyan szép színes vagy, mint egy versenymotor
gondolhatjátok mennyire örült ennek a bóknak...megjegyezte finoman, hogy beteg vagyok
De aztán nem tesztelni ám....