Igen, mondjuk valószínű hogy a splégszűrőt passzolom, mert közben egy jó cimborám is pont az alábbi érveket sorolta fel, hogy csak akkor érdemes ha pályázgat az ember, mert az utcai használat során a sok dzsuva miatt lehet hogy többet árt mint amennyit használ.
Nincs egyben a rendszer. Csak arra kell figyelni, hogy a könyökre legyen furat a lambda-szondának.
Nekem hoztak egy Hindle-t az USA-ból és azon nem volt, rá kellett gyártanunk.
Nem akarlak lebeszélni, de mostanában egyre több embertől hallom, hogy nem érdemes betenni a sportlégszűrőket, hacsak nem pályagéped van és csak pályán, versenyeken nyomulsz. Utcán sokkal több koszt szívhat be a blokk. Ráadásul azzal be is állíttatni rendszert, mert több levegőhöz jut a motor, ami tökéletlen égést fog okozni.
A slip-on jó megoldás lehet, de vigyázz, mert ha jól emléxem a 600F-en egyben van a rendszer. A Karasnában szokott lenni komplett Akra rendszer, vhol 160-180ezer körül. Persze dobokat kapsz már száz körül is...
Kösz a gyors választ. Még egy kérdés amit elfelejtettem......: Kezdem már unni a gyári hangját , habár azt azért nem mondom hogy rossz, de még is jobb lenne egy kicsit öblösebb sound. Milyen dobot ajánlanátok? Illetve ha a hang miatt érdekel csak a dolog akkor elég egy slip-on is?
Nekem egy "06-os 600f-em van. Milyen sportlégszűrőt ajánlanátok ehhez a típushoz? Esetleg valami weboldal-t vagy műhelyt tudnátok ajánlani ahova érdemes elvinni a gépet?
Némi készpénz fejében megválnék jó öreg Cibberemtől. Egy első szériás Fireblade-ről lenne szó, azaz 1992-es évjáratú, 63500 km futásteljesítménnyel. Gumik, lánc rendben vannak, egy szezont futottak (6000 km), most cseréltem benne olajat is (Honda GN4), műszaki vizsga 2009 áprilisig van rajta, szóval szezonkész állapotban van. Martin sportdob van a gépen (sajna gyári dob nincs hozzá), más "tuning" nincs, minden gyári rajta. A feszültségszabályzó 2004-ben lett kicserélve (Zsidai-féle), mert a gyári megadta magát (ugye tipikus Honda betegség). 2005-ben új féktárcsákat kapott. Egy szelephézag ellenőrzés és egy karbiszinkron lassan ráférne, de ezt az új tulajra bíznám. Ennek megfelelően az irányára 650.000 Ft. Érdeklődni a 06-70-519-7984-es telefonon lehet, vagy a cafe_racer@citromail.hu-n. A motor megtekinthető: Kartal, Pest megye
Van valakinek egy jó rendszám eltüntetés trükje?
Nekem egy F4esem van!
És nem szeretném, h elvegyék a jogsit!
Van aki beporolja, van aki felhajtja, de ezekért mármint a felhajtásért szólnak a zsaruk nem?
Vagy h nagyon beteszik az ülés alá!
Vagy halottam olyan sprairől, ami láthatatlanná teszi a rendszámot, ha rávilágítanak, de közelről látszik!
Van ilyen cucc?
Kinek milyen trükje van
Hát igen kb anyi lene amenyit mondtál én is ezen gondolkozok hogy elöbb lábra állitom!Mondjuk lenne egy két c-vágányos megoldás de az a gáz hogy senkinek ninycs ilyen gépe a környéken! Köszönöm a linket!
Bár látom hogy a nagy H ami igazán bejön neked is a suzuki,meg a többi....hát nem mondok inkább semmit rá mert sértődés lesz a vég a honda az mindig is Honda marad
Helló!
Hú bassszus,remélem nem lett bajod?Kár a gépért
Hát tudomásom szerint,meg ahogy már te is leírtad,hogy rendőrség bíróság levelezés stb,nem hiszem hogy bármit is lehetne vele kezdeni a biztosítózásra,meg a cascora gondolok,mert így már nyílván vagy tartva.
Bár ha a váz ok akkor teló ,hűtő,dekni,meg az apraja max200-300-ba megáll!
veszel rá egy endúró fejidomot azt használod még nem lesz több lé az idomokra+festés.
eladni nem akarom mert még motort akarok belöle csinálni! A váznak nincs baja, a blok sérült de csak a generátor fedél amugy meg indul! Futomü, hütö, idomok meg a töbi aproság!
Hát ja! Azt mondták nem az utviszonyoknak és az utt vonalvezetésének megfelelöen!Nem is let volna semmi max horzsolás de rácsuszot egy fára orral! Egy ismerös ugyan igy járt kocsival neki még a jogsiát is bevonták mert veszélyeztette a melete ülö testi épségét! Nevetséges, nem elég hogy ott hagysz az uton 1,5 milát de még meg is büntetnek meg még az eséjét is elveszik hogy fizessen valaki.
Nekem hoztak egy Hindle-t az USA-ból és azon nem volt, rá kellett gyártanunk.
A slip-on jó megoldás lehet, de vigyázz, mert ha jól emléxem a 600F-en egyben van a rendszer. A Karasnában szokott lenni komplett Akra rendszer, vhol 160-180ezer körül. Persze dobokat kapsz már száz körül is...
üdv: tullamore
Itt van hozzá sportlégszürő!
Nekem egy "06-os 600f-em van. Milyen sportlégszűrőt ajánlanátok ehhez a típushoz? Esetleg valami weboldal-t vagy műhelyt tudnátok ajánlani ahova érdemes elvinni a gépet?
segítséget előre is kösz, üdv: tullamore
Némi készpénz fejében megválnék jó öreg Cibberemtől. Egy első szériás Fireblade-ről lenne szó, azaz 1992-es évjáratú, 63500 km futásteljesítménnyel. Gumik, lánc rendben vannak, egy szezont futottak (6000 km), most cseréltem benne olajat is (Honda GN4), műszaki vizsga 2009 áprilisig van rajta, szóval szezonkész állapotban van. Martin sportdob van a gépen (sajna gyári dob nincs hozzá), más "tuning" nincs, minden gyári rajta. A feszültségszabályzó 2004-ben lett kicserélve (Zsidai-féle), mert a gyári megadta magát (ugye tipikus Honda betegség). 2005-ben új féktárcsákat kapott. Egy szelephézag ellenőrzés és egy karbiszinkron lassan ráférne, de ezt az új tulajra bíznám. Ennek megfelelően az irányára 650.000 Ft. Érdeklődni a 06-70-519-7984-es telefonon lehet, vagy a cafe_racer@citromail.hu-n. A motor megtekinthető: Kartal, Pest megye
Köszönöm türelmeteket, további kellemes napot!
Van valakinek egy jó rendszám eltüntetés trükje?
Nekem egy F4esem van!
És nem szeretném, h elvegyék a jogsit!
Van aki beporolja, van aki felhajtja, de ezekért mármint a felhajtásért szólnak a zsaruk nem?
Vagy h nagyon beteszik az ülés alá!
Vagy halottam olyan sprairől, ami láthatatlanná teszi a rendszámot, ha rávilágítanak, de közelről látszik!
Van ilyen cucc?
Kinek milyen trükje van
Minél hamarabbi jó időt :D
Hali
Hú bassszus,remélem nem lett bajod?Kár a gépért
Hát tudomásom szerint,meg ahogy már te is leírtad,hogy rendőrség bíróság levelezés stb,nem hiszem hogy bármit is lehetne vele kezdeni a biztosítózásra,meg a cascora gondolok,mert így már nyílván vagy tartva.
Bár ha a váz ok akkor teló ,hűtő,dekni,meg az apraja max200-300-ba megáll!
veszel rá egy endúró fejidomot azt használod még nem lesz több lé az idomokra+festés.