Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

törve nem volt ! csúszva igen,sajnos tavaly oktoberben én is( !) csúsztam vele ezért kellet lefújni,mert a jobb oldalán volt egy kb20*50cm festék hiány+a tükör és a fékpedál ment el (ezek újak)
Előtte az unoka tesommé volt(ő újonnan vette). ő még az első héten perecelt vele ,neki a bal oldala horzsolódtt le. neki a fejídomott kellet javítatnia+fényezés,tükör...
acél vázas.. a többire még a km-re is garanciát adok!
Ha valaki esetleg arra felé jár, mi holnap megyünk Hatvan és Hollókő irányba motorozni (én most csak utas leszek... )

Csak hátha valaki közületek is megy...
Nekem volt 208-asom, nagyon jó kis gumi volt. Most 209-esem van. De én elégedett vagyok mind a kettővel.

De hogy kilátszik a szövet, hát ha alig lehet észrevenni, és nincs szálszakadása, akkor szerintem egy próba körtől nem lesz gondja.
Viszont ha nagyobbacska ahol kilátszik, vagy esélyes a szálszakadás, akkor semmiféleképpen ne rakd fel.
(Én nem merném felrakni, inkább visszakérném az árát)
Az jól hangzik

Már nagyon várom
Helló én föltenném, jártam már úgy h amikor elindultam itthonról még volt v 2-3mm minta mire hazaértem ki volt 5-6 szál majdnem körbe és szinte észre sem vettem csak itthon fogtam a fejem
igen, ezt is lattam :D
ugye jol gondolom hogy a festes nem gyari? igazabol ezert is vagyok vele ovatos (meg ugy altalaban az atfestett gepekkel), ki tudja hogy ki mikor mekkorat zuhant vele. mondjuk innen a forumrol szivesebben veszek mocit mind az ismeretlen vakvilagbol :)
Tényleg nem hallottál? Akkor miért is vettél új patront? Volt fölös 22168.- forintod? No. Részemről lezárva
és ebből engedek is!
a forgalm+ a fejidom f2 amúgy f3!
http://www.kepesmotor.hu/honda... nekem ,már egy nyugodtabb kell....
.
nsr rider! Üzemel már a motorod?
nemsokara aktualissa valik, igy elkezdtem nezegetni a hirdeteseket
nem tud kozuletek valaki elado, jo allapotu, megbizhato F3-ast? :)
illetve azon gondolkodom, hogy mennyire jarnek rosszul ha F2-t vennek (arban azert erezheto a kulonbseg), bar inkabb az ujabb fele huz a szivem meg az eszem...
Srácok (és csajok) szeretném a véleményeteket kérni!

Vettem egy használt gumát (Dunlop D208), egész elfogadható állapotban egy apró, de aggasztó kivétellel. A futófelület legközepén egy kb 1cm-es darabon, a futással párhuzamosan kilátszik kicsit a szövet egy szála. Recék még vannak kb.2-3 mm, de emiatt a kis hiba miatt nem vagyok biztos benne hogy feltegyem-e még kipróbálásra is egyáltalán.
Azért vettem, mert nagyon jókat olvastam erről a típusról és ki akartam próbálni, de nem írta a gumi eladója, hogy ilyen hibája van, ő sem vette észre olyan kicsi.

Ebben kérném a tanácsotokat, mit javasoltok!
Egyetértek. Egy HONDA ne csörögjön már! Nem igaz?!
Nem hallottam még CiBeRéről, aminek lazán csapkodott volna a vezérműlánca. Legfeljebb egy rocker kezében bunyó közben.
...de majd tolmácsolom szavaid a Honda szakszervíz tanácsadóinak, ha legközelebb is lesz velük dolgom. Az ilyen kedves, építő jellegű kritikát mindenki tök szívesen fogadja...
Nagyon nem zavar egyenlőre , de szerintem amint lesz rá fölös dezsőm rögtön cserélem benne, mert csak jobb a békesség.
Köszi lementettem az oldalt.
Hali uzsolt!
Ha tényleg csak azon az egy fordulaton csörren be egy kicsit a vezérműlánc akkor még ne fájjon a fejed. Addíg amig más fordulaton nem hallod és gáz többszöri meghúzásával sem tudod annyira belengetni a vez.láncot, hogy akkor is csörögjön addíg nem kell vele foglalkozni (persze ha kényes fülü vagy és zavar, akkor csere). De ez semilyen károsodást nem okoz igy egyenlőre, trikolor színű ciberés barátumknak igaza van!
Vagy innen
A gyári 30, a D.I.D a pinknél 17 körül, de konkrétan meg kell kérdezni.
Ma voltam a Pannonia ringen, a hajnali baleset a célegyenesben történt nagy sebességnél. A rendőrségi helyszínelés rajzai még látszottak az aszfalton. Sajnos még ilyen viszonylag biztonságos körülmények között is előfordulnak súlyos balesetek.
De a délutáni tempón már semmi nem tükrözte a hajnali tragédiát!
A Német motoros társunk nyugodjék békében!
Az viszont gondolom nem filléres költség, egy új vezérműlánc?
Komoly "szakértő" lehet akinek nem okoz problémát a lazán csapkodó lánc... a vezérlés pontosságáról nem is beszélve..
Oké, köszi a tanácsot , már kezdtem kicsit parázni, hogy esetleg valami komolyabb bajt is okozhat ha nem orvosolom.
Az F2-nek hidraulikus a láncfeszítő patronja. Lánc csere lesz ott..
Ne aggódj miatta, nem kell kicserélned még!
Majd ha már minden fordulaton csörög rendesen, hogy nem bírod már elviselni, mert szinte neked fáj , akkor kicserélheted. Addig ne pazarold a pénzed rá, csak gyűjtögess!
Nem lesz baja tőle a motornak. Utánajártam, ezt Honda szakértők támasztották alá.