Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért annyir nem kéne zörögnie Nekem pl. a Hornetetn, amiben F3-mas CBR blokk van hidegen egy picit ketyereg a láncfeszítő, tik-tik-tik-tik, valahogy így, de azt csak a feszítőhöz közel hajolva lehet hallani, egy idomos motoron, mint a 600F ez észrevétlen maradna. Ha tényleg hangos, és csak annyi km van bent, én bemennék a szervízbe, és kiverném a balhét, hogy azonnal cseréljék ki garanciálisan Szerintem nem nagyon ellenkeznének, egy próbát megér, de a 10-20 e-t se sajnálnám rá, egy Hondának melegen villanymotornak kell lennie, nem szabad semmi komolyabb zörejt produkálnia. Sz.tem nézesd meg, hogy mit szólnak hozzá, nem érdemes a láncfeszítővel szórakozni, mert ha komolyabb gáz van, akkor egy pillanat alatt összekócolhatja a szelepjeidet
5-6 ezres fordulatnál én is hallom a zörgést, olyan mintha meglazított csavarok ugrálnának egy rázkódó fémlapban.. pedig még csak 2500 km van benne. Kb 15 km után már vagy nem veszem észre, vagy megszűnik a hang.. Remélem ez az CBR zaj, amiről már páran írtak, és semmi komoly :)
Szia Zoooo!
Nekem is pont ez problémám volt vele Most hoztam el a szervizből, én kicseréltettem rajt a láncfeszítőt. /20.000 + 16.000/ Megszűnt a csörgés. Az enyém már annyira oda volt, hogy hidegen melegen, terhelés nélkül is zörgött már 4-4,5 e. fordulatnál de nagyon, pedig még csak 14.000 km van bent. A szervizben azt mondta a szerelő, már cseréltek emiatt párat, és az esetek zömében a másodikkal már nincs hasonló gond ennyi km után sem...
hidraulikus
de ugye ez csak vicc? bazz" ha ezt japánban meglátnák! Ki tette azt oda? Arra nem gondoltál/ gondolt v.ki más, hogy hidegen és melegen nem ugyanakkora a lánc feszessége, ill, hogy a feszítő nem fix? Az F-2-n nem hidraulikos a feszítés?
Nincs valakinek, vagy nem tudtok egy eladó jó állapotú, CBR600 F2 -es blokkot? Köszi.
Sziasztok a feszítővel kapcsolatban a képen látható a megoldás.kb 1000ft ból megoldható.
Köszi a segitséget!

udv
Zooo
Hát az picit mindig is zörögni is fog Ez az egyetlen CBR-betegség, az én Hornetemen is zörög, assszem le lehet cserélni erősített láncfeszítőre, ami nem lötyög hidegen. Gondolom csak hidegen zörög neked is. Baj nemigen szokott lenni, pláne 13.000 km-nél, enyémben 40.000 van, és semmi probléma. 10.000 forint körül van, elvileg nem kell hozzá lebontani a fél motort, de valószínüleg hiába is cseréled ki, ugyanúgy zörögni fog. Még az új CBF 600-on is zörög, abba is Hornet- F3-as CBr blokk van, úgyhogy ha a japánok nem javították ki, szerintem kár aggódni. Melegítsd picit, és biztos nem lesz baj. Max ha nagyon laza lenne a vezérműlánc, és a feszítőnek ilyenkor van föl-le egy pici holtjátéka(azt hallani, hogy kattog) esetleg elugorhatna, de én még nem hallottam ilyen CBr-ről Esetleg vidd be szervízbe, ha nagyon hangos, de a szakik is max kicserélik, esdetleg ha akkor is kattogni fog, megnyugodhatsz, hogy új van bent, és nem lesz baj... Ha melegen már halk, akkor no problemo... Hidegen zajos az összes mocc. Erre azt tudom mondani, halgass meg egy Z-750-et, vagy gixxer 600-at, 750-et, R-1-et, jó közelről, ha levennék róluk az idomot, sokkal hangosabb lenne a blokkjuk, de így is a Honda azokhoz képest villanymotor
Sziasztok,

Tudna valaki felvilágositást adni CBR 600F láncfeszitő problémával kapcsolatba?Milyen fordulatszámon jelentkezik, milyen egyéb problémákat okoz, mennyi km után jelentkezik stb. A gépemben 13000km van s mostanában 5000 felett csorgés hallatszik, s gyanitom hogy a láncfeszitővel lehet a probláma.

Előre is köszi
Zoo
Hello!kellene nekem F2eshez farokidom!gyári vagy pályaidom mind1!ha tud valaki segitsen!köszönöm!tel számom 20392-51-46 vagy ide a forumra is irhat!üdv
Én a 600 RR-be félszintetikus Repsolt használtam, tökéletesen működött
Sziasztok"

Keresek cbr600 f4i-hez ülést csere értékegyeztetéssel is érdekel!
Részemről Repsol párti vagyok....
Nekem volt anno R4-is az F4-be meg Motul is és Repsol Racing is és én úgy tapasztaltam hogy a Repsol-nál talán hallkabb lett a blokk...
De ez csak az én tapasztalatom...
Castrol R4-et tegyél bele, 10W40-est vagy 10W50-est.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok!

Néhány hónapja egy 2003-as CBR 600F4i szarvait húzogatom.
Lassan olajat kell cserélni benne. Mint mindenből, ebből is a legjobbat szeretném adni neki.
A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat szeret a legjobban a gép a tapaszatalataitok szerint.
...és melyik honda szervízt/szerelőt tudnátok ajánlani Budapesten (környékén).

Köszi...
Lehet, hogy semmivel.
Jó lenne ha kihoznának egy sport-túra jellegű ám az XX-nél kisebb modellt de ennek kicsi a valószínűsége.

Talán inkább az XX-et javítják/váltják fel vmivel.
És a készlet rohamos fogyása miatt nem is nagyon engednek el az árból, tudják, hogy úgyis elkapkodják.
Az RR az apróbb alkatúaknak való (na jólvan, aki nem 190 felett van), az már tényleg speed.. nem tudom, hogy a 600 F okozta űrt mivel fogják majd pótolni.
Itt megnézheted (szinte) az összes CBR 600-at:

http://www.bikez.com

A CBR 600 F-et már nem gyártják, bár még lehet kapni (ami készleten maradt).
Az RR van csak gyártásban.
Lehet kapni osztott üléses CBR 600Fsport-ot.
Nekem is van egy eladó.
Sziasztok!
Jelenlegi tudomásom szerint most csak a sima cbr 600 f-et lehet kapni. De annyi máés verzióját látom....Van F2 F3 F4 FI Fsport hogy ezek miben különbőznek egymástól? A cbr 600 f sport aminek két külön ülése van marha pofás, de oylat már nem is lehet kapni?
ha netán érdekelne valakit...http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hmm na igen de ha Újszilváson nyertünk belépőt meg piajegyet a fesztre, akkor nem hagyhattuk ki
Tettem fel képeket a mociról, kb 10 perce készültek.. legyetek tekintettel, nem vagyok egy fotó művész :)
Ezért kell "mottentali"-ra járni, nem fesztiválra.
Nappal motorozhatsz, este meg ihatsz/tombolhatsz. :)