Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi :)
Múlt héten fesztiválon voltam, de majd" megőrültem úgy hiányzott a paci. Muszáj volt a szesszel valahogy kompenzálnom a hiányt
500 km-t tettem eddig bele, és tökéletesen szerelmes vagyok . Egyelőre kezes jószág, de alig várom hogy az első szervíz után érezhessem az igazi erejét is.
"Castrol R4 elég jó?"

A legjobb. :)
12000 vagy 1 év.
Szerintem 10000 km vagy 1 év...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy milyen időközönként kell olajat cserélni egy F2-es motorba.
A gépkönyve 12000Km ír sokan azt mondják hogy 6000-en ként.
Castrol R4 superbike olaj van benne, ami elég jó úgy tudom.
Köszi a hozzászólások.
Csaba
Gratula a géphez! Vigyázz Magatokra!
Persze tudom hogy 70 és 110 LE között van különbség,de én azt akartam ezzel mondani hogy akinek 70 lovas gépe van az is ugyanúgy élvezi a motorozást mint akinek 110!
Szerintem ennél van olcsóbb is.
Sziasztok!
Eladó egy 2002. évjáratú karcmentes, abszolút szalonállapotú CBR600FS motor. Garantáltan 8500km van benne. Nálam van kezdetektől fogva, teljesen megkímélt és sérülésmentes!
Van hozzá Micron sportdob, valamint a gyári dob is, szervízkönyv, stb... Színe: piros, kék, fehér.
Ára: 1.650.000.-Ft
Garantáltan nincs széttaposva és legyilkolva, ha jó motort keresel, akkor megtaláltad!
Nem vagyok kíváncsi a "van olcsóbb is" megjegyzésekre!

Üdv.
SomaPapa
Hát a 70 vagy a 110 paci között van külömbség hidd el..Áldom az eszemet hogy annó nem SV-t vettem, pedig nagyon szemeztem vele.. Nekem néha a 98 paci is kevésnek tűnik..
Amikor kihoztam a motort és járattam, 6000-as fordulatnál már azt mondtam hogy húde dúrva..Most meg pl a hungaroringen voltam, nyélgázzal ott átkozódtam hogy basszameg, kéne még vagy 30 paci legalább..Pedig a motor csak 3 hónapos!
A jó motort hamar megszokja az ember..
Használt motorra azért oda kell figyelni..igaz hogy az újon többet buksz, de amikor kihozod a szalonból és Te teszed bele az első kilómétereket, tudván hogy egy HIBÁTLAN vasson ülsz, az sok pénzt megér..
Ráadásul a használt vasban ott a zsákbamacska hogy hogyan használták..
Te is tudod Gino hogy nagyon sok múlik a vezetési tudáson..A két motor helyre közel egyforma teljesítményű a hornet 4 lóval több de 1,5 nm-el kevesebb..
Mellettem a Ringen ép egy új hornet húzott el, rossz sebességi fokozatban voltam. Utána egy CBR600RR-t lőttem le, a gyerek rossz ívet választott. Ennyi..
Kawasaki az nagyon szép az új Z750 de inkább a szememben divatmotor,és senki nem ajánlotta,hozzáértők egyiksem,és más kawasakit sem,persze minden gép ami új az jó,garancia stb!
Nem valószinű hogy újat veszek,ez is olyan kérdés ami megosztj a közvéleményt,ugye az új az új,te teszed bele az első km-t,garancia rá,bele tudsz alkudni dolgokat stb.Viszont 3 év alatt annyit amortizálódik a motor hogy majdnem a 30%-át elveszti,és jó esteben mondjuk láttam GSR-t 1.350.00-ért már és még csak 1 éves.3 évesen 1,1-1,2 millért lehet majd venni,és azon már lehet lesz egy sport dob,bukógomba,plexi stb.és ha ezeket kiszámolod anyagilag sokkal jobban megéri,persze jön az hogy nem ismered az előéletét,csúszott e,hogy használták,ebben ez a kockázat.
Szóval megvan mindegyiknek az előnye és a hátránya,ez is pénz függő,már szivem szerint most kihoznék egy zsir új gépet,mert már 0% befizetéstől ki lehet hozni 6-7 év hitelre is,de én nem akarom ezt,inkább össze szoritom a fogamat, gályázom várok egy kicsit összeszedem a cash-t,és meglátom mire elég!Na meg benne van ha történik velem valami akkor kire hagyom azt a sok hitelt,ezt nem akarom,sajna ma már erre is gondolni kell.Na de lényeg az hogy motorozni jó mindegy hogy használt a vas vagy új,naked vagy sport,70 lovas vagy 110,mindenki úgyanazért szeret bele,azért a kis adrenalinért,amit az agykérgi izgalom vált ki amikor húzod a gázt!:))))
na itt a mese vége ,jó éjszakát gyerekek:)))
Há uccai motor vót, eh!
Akkor visszakapcsolta, mert amikor mellém állt akkor már világított!
Pályára nem kölll !
Szega!

Akkor ki volt égve a féklámpa izzója, mert az nem világított!
Lehet hogy húzta neki nyélen,csak taposta a féket is....
Bocsánat, hogy beleszólok.....

Múltkor kint voltam a Hringen. A célegyenesre ráfordultam olyan 115 km/h körül (3-ban) és úgy elmentem egy Hornet (600) mellett, hogy miután lementünk odajött a srác és nemgyőzte dícsérni a GSR-t!
Azt mondta húzta neki nyélen, de úgy elmentem mellette, hogy csak nézett.....

Mondtam, hogy minkét motor azonos teljesítményű, de azt mondta, hogy mégis sokkal jobban megy a GSR!

Ez egy Hornet-es véleménye.
Belső alapján meg mind a 3 motor jónak számít. Nehéz lesz döntened. Hiába fogsz ráülni mindháromra, az a pár kör amit mész majd velük kevés lesz a kiismeréshez. Én pl mentem egy másik GSR-el és még az is furcsa volt pedig nekem is az van.
Viszont ha a hornethez húz a szíved akkor hajrá. De csak az új 2007-es. A többit felejsd el, jó motor de az újhoz képest karcsú..
FZ6-ot én nem vennék, valahogy nem tetszik a formája...Az nálam számításba se jöhetne..
Ha meg olyan motort akarsz amire felfigyelnek, akkor vegyél új Z750-et zöld színben..
Túraendúró az nem az én világom,persze méreteimnek az felene meg leginkább,de valahogy nem tetszenek,az más feeling,inkább a naked aminek magasabb a poziciója.Az igazság hogy Gsr tetszik,az fz6-ot kipróbáltam ezért az nagyon bejön,de valahogy a hornethez húz a szívem,talán ki kellene próbálnom mindegyiket hogy könnyen tudjak dönteni!
Mert szerintem az hogy tetszik egy motor az egy dolog,megpróbálok nem csak a külső szempontok alapján dönteni!
Viszont 14-nél nem forog többet. De nehogy kipróbáld! :)
A szalonban 8 ezerig ajánlották, van aki 6-ig mondja.. kicsit zavarban vagyok, nehogy elrontsam a gépet. Egyébként 17-ig van a számlálója.

Valószínű én nem tartom elég stabilan. Nem is kockáztatom a dolgot még, egyből vissza is veszem ha érzem hogy kezd sok lenni. Nem ér annyit :)
Hali real!

Én pedig ajánlom a GSR-t. Nagyon jó motor, kiforrott technika.(igaz a CBR600f még kiforrottabb) 98 paci városban több mint elég..Csak aki pályázik annak karcsú néha..
Családban volt CBR 600FS (adatlapomon látod) és összehasonlítva a kettőt a GSR a kényelmesebb. Az hogy alacsony az ülés az egyáltalán ne zavarjon. Legalább telitalppal tudsz megálni. Én 185 vagyok és kényelmesen elférek rajta. A CBR-nek a szélvédelme az adu ásza.. De a GSR-rrel könnyebb motorozni.
Fogyasztásról annyit hogy minden motor sokat eszik ha forgatod. Ez ne legyen döntő szempont.
A halálesetekről nem a motor tehet..Múlt héten egy gixxer 1000-es srác halt meg...Sajnálom mindegyiket!
De nem akarlak lebeszélni vagy rábeszélni semmire. Dönts te. A mai motorok között nem sok külömbség van. Pár lóerő külömbség nem nagyon számít,(kategórián belül) hacsak nem nyelezel állandóan.
Itt az én véleményem a motoromról, döntsd el Te: http://www.sportmotor.hu/bonct...
Sztem amíg nincs benne az 1000 km addig ne nagyon forgasd 6-8 ezerig. Én max 5000-ig tettem - ami 6-ikban ugye 100km/h.

Hogy 160 - 180 körül miért "instabil", azt nemtom. Én ugyan nem vagyok olyan magas mint te (bár ez nem kellene, hogy számítson).
Pénteken elhoztam a vasat
Ugyam még csak 360 km-t tettem bele, de gyönyörűen megy (főleg ha beleszámítjuk hogy 6-8 ezernél nem pörgetem túl a bejáratás miatt), nagyon kezes, és imádom Volt egy-két húzósabb forgalmi eset is, de nagyon szépen meg tudtam fogni (satu fék megcsúszás stb), végig érzem hogy én irányítom. 160 - 180 körül kezd kicsit instabil lenni számomra, nyílvánvalóan ez a tapasztalatlanságom miatt van, szóval nem is húzom neki jobban az egyenesekben. Majd idővel ha teljesen a részem lesz, na meg ha pörgethetem jobban is :)

Rátérve a magasságra, én a 192 cm-el nagyon kényelmesen elvagyok rajta, nem ülöm el magam.
Szerintem a régebbi karbis gépekkel kevesebb baj van,mit a mostani hi-tech rendszerekkel,ha valami érzékelő beszarik,vagy szarakodik,nem megy a gép.Nekem csak karbisok voltak eddig,semmi gond velük.
Magasságod miatt nem veszel inkább túraendúrót?