-Moto Detail nyeregtáska
-Shox tanktáska
-Givi 44 literes 2 sisakos doboz platnival, házi gyártású konzollal. A konzol f4-re és f4-i-re is tökéletes.
-Kék színű kuplung+ fékkar. f4-re, f4i-re is jó.
-Fékpedál
-Hátsó lámpa teljesen ép 2db ledes izzóval. F4, f4i-hez.
-Gyári Nissin fékbetét 2 pár előre f4 és f4i-hez. Szűk 200 km-t használtam.
-1 éves YTX9-BS Akkumulátor 2000-ig az összes évjárathoz.
-f4-hez HFA 1603 levegőszűrő 1 bontatlan teljesen új és egy alig használt.
Kérésre mindenről tudok képet küldeni. Árat megbeszéljük. Tel: 06-30-652-9976
Debrecen Bükk ennyire kis távra el se szoktam indítani na jó viccet félretéve hosszútávon (1000km környéke) egyik motor se kényelmes de az F4 egy középút utasnak is kb annyira kényelmes mint a sofőrnek hisz ugyanazon az ülésen ül, hely is van bőven hátul is nekem hátsó dobozzal nyeregtáskával tanktáskával két személlyel a legtöbb megtett km egy nap alatt 970km környéke volt na az volt az a határ amikor már az utolsó 100 km-en nem kívánkoztam vissza a motorra de másnap simán felültünk és mentünk tovább szóval mindent tűrőképesség függvénye, hétvégente egy egy nap 600-700 km-t szoktunk csavarogni az még pont a kényelmes határ legalábbis nekünk
Az FS egy kicsivel sportosabb, bár a régi csajom arról sem akart leszállni. A sima, nem osztott ülés meg még sokkal kényelmesebb (neked is)
Szerintem nyugodtan. Nem egy XX, vagy GTR, de menni fog
Sziasztok!
Első motoromat szeretném megvenni jövő tavasszal és nekem valahogy mindig a Honda CBR-jei voltak A motorok. 28 éves vagyok és már vagy 10 éve megvan bennem a gondolat, hogy na majd, majd egyszer.. most pedig odaértem anyagilag is, hogy megengedhetem magamnak :)
Viszont egy dologban nem vagyok teljesen biztos és a tanácsotokat szeretném kérni. Szeretném, ha a feleségemmel együtt is sokat tudnánk majd utazgatni és bejárni a környéket. Az utas számára mennyire kényelmes ez a motor? Mondjuk, ha hétvégén gondolunk egyet és le szeretnénk utazni Debrecenből a Bükkbe. Mi a véleményetek erről?
Üdv mindenkinek! Megpróbálom leírni a problémámat. Adott egy CBR 600 f4 motor. Olyan 110-es sebességnél már olyan hangorkán van a sisakba, hogy füldugó nélkül el sem indulók ha kimegyek a városból. Múltkor véletlenül"kihúztam" magam a motoron és azt vettem észre, hogy csend lett. Utána már célzottan próbálhatták. Ha kihúzom magam úgy, hogy csak a mutatóujjaim érik a karokat és felfelé tolom a fejem, akkor nagyságrendekkel kisebb lesz a turbolencia, számomra hihetetlen módon csendes lesz a sisak. Tapasztaltak segítségét kérem. Valahol azt olvastam, hogy mivel alacsony vagyok (. 168) ezért kisebb plexi fogja úgy terelni a szelet, hogy ne a sisak legyen turbilenciába. Igazából azt sem tudom, milyen a motoromon a plexi és milyenre kellene cserélném? Mellékelek fotót róla.Szóval milyen plexi lenne a megoldás? Köszönöm.
Valóban a legritkább talán a kék-fehér változat,gyári idomokat még újat sem találni nemhogy használtat,főleg ebben a színváltozatban.Még utángyártott sem túl sok van: https://www.oyocycle.com/injec...
Szoktak eladni darabonként is nem csak szettben,bár ezek minősége valószínűleg nincs egy szinten a gyárival.De ha minden kötél szakad érdemes beszélned velük..
Vagy marad az időigényesebb és persze bonyolultabb választás,és ez sem lesz olcsó ha nem magadnak csinálod..tehát hogy keress jó állapotú bontottat,színrefújni(színkód az ülés alatt),aztán matricázás,szerintem itt is van lehetőség csak az oldalidomok matricáit megvásárolni: https://www.racingaufkleber24....
Ha úgy döntesz hogy ezt az utat járod végig,a jelenlegi oldalidomok matricázásáról készíts képeket,vegyél méreteket,melyik hol van pontosan,a jövőben nagy segítség lesz,és persze szükséges is hogy egy vonalban fussanak a szárnyak,vagyis az oldalidomon látható matricák a tankon lévőkkel.Ezek felragasztása sem lesz túlságosan egyszerű,főleg fent az oldalidom és fejidom találkozásánál az a hülye csúcsos fehér matrica..:)Tapasztalatból mondom..Találsz a felragasztással kapcsolatos videókat a youtube-on,főleg az orosz videókat ajánlom.
Onnan gondolom hogy hamisítvány volt,hogy olaj csere után zajos volt a váltó és csúszott a kuplung ,és a blokk is zajos volt.Előtte is ezt az olajat használtam,azzal nem volt gond .Egy szerelő ismerősöm tanácsára ismét olaj csere volt utána megszűnt a hiba ekkor váltottam Mannolra.
Sziasztok! Sajnos történt egy kis "egyhelybeneldobomavasatmerténígyszállokle" incidensem. Az áldozat egy CBR 600 F Sport, ritka, fehér-kék idomzattal. Kérdésem, hogy tudtok olyan honlapot, ahol gyári oldalidomot lehetne rá venni? Vagy fáradjak be a legközelebbi Honda kereskedésbe szívinfarktust kapni? Köszönöm!
Eladtam az F4-et. Alábbi cuccaim maradtak:
-Moto Detail nyeregtáska
-Shox tanktáska
-Givi 44 literes 2 sisakos doboz platnival, házi gyártású konzollal. A konzol f4-re és f4-i-re is tökéletes.
-Kék színű kuplung+ fékkar. f4-re, f4i-re is jó.
-Fékpedál
-Hátsó lámpa teljesen ép 2db ledes izzóval. F4, f4i-hez.
-Gyári Nissin fékbetét 2 pár előre f4 és f4i-hez. Szűk 200 km-t használtam.
-1 éves YTX9-BS Akkumulátor 2000-ig az összes évjárathoz.
-f4-hez HFA 1603 levegőszűrő 1 bontatlan teljesen új és egy alig használt.
Kérésre mindenről tudok képet küldeni. Árat megbeszéljük. Tel: 06-30-652-9976
http://berbe.hu/zamboz/berelhe...
Szerintem nyugodtan. Nem egy XX, vagy GTR, de menni fog
Első motoromat szeretném megvenni jövő tavasszal és nekem valahogy mindig a Honda CBR-jei voltak A motorok. 28 éves vagyok és már vagy 10 éve megvan bennem a gondolat, hogy na majd, majd egyszer.. most pedig odaértem anyagilag is, hogy megengedhetem magamnak :)
Viszont egy dologban nem vagyok teljesen biztos és a tanácsotokat szeretném kérni. Szeretném, ha a feleségemmel együtt is sokat tudnánk majd utazgatni és bejárni a környéket. Az utas számára mennyire kényelmes ez a motor? Mondjuk, ha hétvégén gondolunk egyet és le szeretnénk utazni Debrecenből a Bükkbe. Mi a véleményetek erről?
https://www.olajwebshop.hu/rep...
https://www.oyocycle.com/injec...
Szoktak eladni darabonként is nem csak szettben,bár ezek minősége valószínűleg nincs egy szinten a gyárival.De ha minden kötél szakad érdemes beszélned velük..
Vagy marad az időigényesebb és persze bonyolultabb választás,és ez sem lesz olcsó ha nem magadnak csinálod..tehát hogy keress jó állapotú bontottat,színrefújni(színkód az ülés alatt),aztán matricázás,szerintem itt is van lehetőség csak az oldalidomok matricáit megvásárolni:
https://www.racingaufkleber24....
Ha úgy döntesz hogy ezt az utat járod végig,a jelenlegi oldalidomok matricázásáról készíts képeket,vegyél méreteket,melyik hol van pontosan,a jövőben nagy segítség lesz,és persze szükséges is hogy egy vonalban fussanak a szárnyak,vagyis az oldalidomon látható matricák a tankon lévőkkel.Ezek felragasztása sem lesz túlságosan egyszerű,főleg fent az oldalidom és fejidom találkozásánál az a hülye csúcsos fehér matrica..:)Tapasztalatból mondom..Találsz a felragasztással kapcsolatos videókat a youtube-on,főleg az orosz videókat ajánlom.
Eredetiek, bontatlan csomagolásban.
Póló: L; XL; ár: 7000Ft
Tel.:30/9068005
Nyíregyházán személyes átvétel megoldható, máshova posta ok.