Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kinézete miatt gondoltam átalakítani,de akkor hagyom az egészet.
egy töltést mindenképpen mérnék először. a FELTÖLTÖTT akksira meg indítózás közben rámérnék,hogy mennyit esik a feszültsége
Sziasztok! 2004-es RR-emben meül az akksi. Nem tudom mikori van benne, masfél éve van nálam, azóta nem cseréltem, de tegnap már nehezen indított (ment közben a ventillátor), ma meg reggel már csak betolni tudtam. Aztán fél nap állás után valamiért újra tekert és beindult, de mire hazaértem kb. 25 km után, megint lemerült, már az alapjáratot is alig tudta tartani. Lehet, hogy az akksi ennyire meghalt már, esetleg a töltési rendszerben rossz valami?
Neoka 512 nem érdemes vfr hatso villat be tenni igaz jol nez ki de muszakin nem fogják atengedni, csomó atalakitas melo van vele!!! Jobb gyari nem érdemes piszkálni!
vízszint
Lefele ON balra vitózszint OFF felfele RES.
A vázon kellett alakítani? Változott a motor viselkedés tőle?
Sziasztok F3 benzincsap állása hogy van nyitva lefele, vagy felfelé?
igen :),úgy néz ki az új feszítő a hibás,rendeltem mechanikusat mikor megjön többet tudok
Van de nem a hondan!
Valakinek van a gépe alatt vfr hátsó lengő villa?
Lett egy 0 km-es f2-es cbred.
hihi
igen
Gyari meret 160 ha jol tudom!!
f3 felnije nem arra van kitalálva
Ja igen ez az új vas, kipróbáltam Zx9r 1955 rakás szar hengerfej gondok, visszatértem Hondahoz!!
Az enyémre igen és nem is áll bután rajta. Sőt!
a képen galériádban a te f3 van?fel de bután állrajta
Csumi 180/ hatso gumi felmegy F3 ra?
Mannolt.
Csak nem tudom miért írnak az egyik oldalon API SJ a másikon meg API SG-t. Ugyanarra az olajra.
Én is ezzel szemezek most.
Ok köszi a választ
repsolt