Van rajt műszaki, így nem kötelező KPM-het vinni (úgy tudom). Egyébként tényleg szinte meglepően jó állapotban van :) olyan fos képek voltak róla a hirdetésben hogy meglepődtem amikor kitolta a faszi
Szép gép! műszaki, ahány hely annyi féle,,, nekem utoljára el sem kellett inditani. mindent lefényképeztek, féket megmérték azt kész, De új rendszámos motort lehet csak a KPM-nél lehet vizsgáztatni? akkor kell kérned egy gyári dobot kölcsön.
Sziasztok!
Tegnap vásároltam ezt az f4-et Ausztriából. Remélem hűséges paripám lesz a következő pár évben :)
E jeles BOS dob van rajt, viszont nincs meg dB killer. Szerintetek műszakin ez mennyire oké? Milyen márkájú és viszkozitású olajat tennétek bele?
Sziasztok!
F2-re van egy mosható BMC sportszűrőm eladó (gyári légszűrőházba passzol), 4e forintot gondoltam érte.
Ha valakinek érdekes lehet, publikus a mailem, vagy
303242727
köszi!
Igen ki lehet választani, hogy h4 vagy h7-es izzót szeretnél-e. A h4-es úgy van ki alakítva mint egy hagyományos halogén. Eddig egyszer állítottak meg ezzel, de semmit nem szóltak érte, pont este sötétben :)
Mert van amelyik túl gyorsan villog.
Én csináltam olyan relét ami bármivel azonos sebességen villog. Persze mondták hogy akkor nem veszem észre ha kiég, de mivel egy marék LED van benne, erre azért kicsi az esély
Ha nem feltűnően rossz, vakít vagy nem látszik, akkor nem szoktak szórakozni.
Persze ha ürügyet kell találni hogy megbüntessenek, akkor biztos észreveszik és jogosan büntethet rá, de ilyen nekem még nem volt.
Persze ilyen esetre kell tartalék izzót vinni magaddal, sokszor elnézőek ha ott az orra előtt visszaállítod a legális állapotot.
Műszakin inkább probléma. De oda illik visszatenni a gyári megoldást, főleg a fényszórón. Indexre talán nem szólnak.
Utólagos xenonnal is azért szórakoztak régebben, mert belerakták a 2-3* erősebb fényűt, ami természetesen vakított egy nem arra tervezett lámpatestben.
Viszont kevesebben tudták hogy volt csökkentett fényű xenon is ami olyan 25W körül vett fel, és kb. olyan fénye volt mint egy jobb halogén izzónak. Azt nem is piszkálták, pedig arra sem volt homologizáció.
Egyébként itt is volt egy link ami 6500lm-es LED-et hirdet. Na az sem egészséges. Rendes halogén 900-1100lm környékén van. Ezt nem érdemes LED-el sem túllépni, feltűnően.
Nekem a régi 6V-os MZ-ben van LED-es hátsó lámpa. Azért alakítottam át, mert a normál izzó életveszélyes volt. Se a féklámpámat nem látták, se a helyzetjelzőt. LED-el összeraktam hogy olyan fénye legyen mint egy jó 12V-os hátsó lámpának. A szórásképre is figyeltem, hogy ugyan úgy körbe látszódjon. Még műszakin sem érdekelte őket, pedig elég feltűnő hogy nem 2 másodperc alatt kezd el pislákolni (álló motornál) hanem azonnal jó fénye van.
Mondjuk havert meg kivágták, de ő hülye volt. Olyan LED-et építettem neki ami csak egy csík. Jól nézett ki, de ez a hülye meg is kérdezte vizsgán hogy ugye az nem baj, azt már repült is
Van még egy pár dolog. Írd le pontosan mi érdekelne és megnézem.