Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez elég kétes darab.Bár az enyém se a szalongép.
Holnap utrakelek az megnezem ezt masinát!!!! eladtam f2 kell valami gép tiszta betegvagyok :@ motor nélkül nem lehet élni :-D
Elírás lehet.
Én is csak f4 fs röl hallottam eddig!!! forgalmiban hogy kerül bele 87kW
Az eladó a hahun ha az az,keveri a szezont a fazonnal.
Az fs az f4 sportosabb faridommal és dupla üléssel ellátott verziója.
Amúgy a gép egy F3,valaki atfestette hobbigepnek.Kulfoldi forgalmi,valaki nepperkedni akar csak nem tudja mivel.
Fs modell az mi? én eddig f2 röl tudok meg f3 úgy tudom f2 98le f3 105le
Nem.
Szevasztok lenne 1 kérdésem Honda cbr fs 600 1995 ös papíron 87 kW tehát 118le létezik ilyen f3 cbr????
értem,köszi,megnézem majd.feszitö amiket árulsz f2 be is jó?
f2-be keresek feszítőt ,csere érdekel
ha valakit érdekel 10000ft/db
töltsd fel az aksit indítsd be és mérj rá megvan-e a töltő fesz
üdv mindenkinek,azt szeretném megtudni hogy fesszabályzó hogy szokta megadni magát?mert nekem most az történt hogy beindult a motor,aztán leállt töbször nem volt alapjárat,meg akadozva járt ilyen 800 as fordulat körül,aztán végleg leállt.és most ha elforditom gyujtáskulcsot müszerfalon semmi nem történik,lámpák semmi meg se mukkan,aksi az jó.köszönöm a szakértelmet elöre is.
holnap szétkapom aztán csinálok képeket
Igen, ha a menet szétverődött. Valaki rakott ide képeket is a szétszedett rossz menetről.
Hát pedig az enyém annyira szétkopott hogy az tudott hiába tekertem rajt rezgés hatására vissza engedte magát ki kellett cserélnem
Pont az a lényeg, hogy nem enged vissza. Meg van az, hogy hány fokos menetemelkedés alatt egy menet önzáró ha az anyát nyomod nem enged vissza. Nem forog az anya nyomásra. (ez az alatt van) Szóval az automatának pont az a lényege, hogy amikor a rugó tud tekerni rajta akkor feszít a láncon de vissza már nem lazul.
Ha elhagyta az erő a rugót hiába tekersz rajt csavarhúzóval mihelyt kiveszed a csavarhúzót visszaenged
Kérdés.Kuplung.
Eső hogy manualban ír egy A lamellát meg B lamellát.Utángyártottban is van így felosztva és miben különbözik?
A másik hogy ír egy olyat hogy pressure plate punch mark egybe kell esnie a clutch center-nek.Namost ez konyhanyelven azt jelenti hogy a nyíllal jelölt lenne a punch mark és a kuplung rugót tartó középrész menetes nyúlványát egyvonalba állítom oszt lehúzom majd csá?
Igen kicsit spanolsz rajta ugyanott vagy mint az ebayon kapható csavarossal.
belenyúlsz egy csavarhúzóval és tekered?
lemezt 2 perc alatt vágtam bele
Nm előfeszíti hanem összrakáshoz szorítja meg mert nincs olyan kis lemeze amit a gyár ajánl.
Viszont a rossz feszítót sem kell cserélni mert csavarhúzóval ugyanúgy feszíthető mint a mechanikusnak nevezett. Ha a menet kopott szét akkor nem.
ezt láttátok már?elő lehet feszíteni a rossz feszítőt:http://youtu.be/YiohYKqcxig