Kérdés.F3-as.Kuplung.
A nagy anya le van biztosítva beteg japo módra.Tényleg szét kell cseszni az anya biztosítását ahogy a manual írja vagy van valami humánus simagtós módszer?
Vehetek másik anyát?
Sziasztok! Rémlik, hogy ötvenezernél kell kötelező szervizt csinálni (egy 2004-es 600 RR az alany). Mit kell ilyenkor cserélni, illetve mennyire szokott sokba kerülni? Köszi!
Hat nagyon roviden:
Van szerelo aki emelt alapjaraton van aki alapjaraton szinkronizal. Nezd meg mit ir a szervizkonyv.
Felmelegited a motort es figyeled a szinteket. Ahol a legnagyobb a kulombseg ott osszehozod nullara. Azaz mondjuk 2-4 henger kozott a legnagyobb a kulonbseg akkor a ket karbi kozott a pillangotengelyen az allito csavarral addig tekergeted jobbra balra amig nem azonos a szint. Aztan allitod a tobbit mindig ahol a legnagyobb a kulonbseg. Addig amig majdnem tokeletesen azonos, majd gazfroccsokkel ellenorzod hogy tartja e. Arra NINCS szabaly hogy jobbra vagy balra tekered a csavart, latod hogy novekszik vagy csokken a 2 karbi kozott a vacuum szint. Nemely szerelo eskuszik hogy melyik karbival kezdi (legtobbszor a kabel bekotese azaz bazis) erre ne figyelj. Van persze motor ahol figyelni kell de nem itt.
Majd latod hogy milyen egyszeru.
Masik: a szinkron a karbiszerviz ( feltetelezve hogy tokeletesen tiszta) es a motor szerviz (szelepek es egyeb komponensek) utani finom beallitas. Barmelyik problemat a szinkron NEM fog megoldani.
Termeszetesen minden egyes hullamban a pilot csavarokat is allitom azaz ellenorzom hogy az adott alapjati fordulaton jol vannak e . Ha kell 20x vegig megyek az egeszen.
A nagy anya le van biztosítva beteg japo módra.Tényleg szét kell cseszni az anya biztosítását ahogy a manual írja vagy van valami humánus simagtós módszer?
Vehetek másik anyát?
F3 hátsó rugóstag egy pöttyedt hervadt.
Van valakinek bevált tippje mivel lehet helyettesíteni vagy újítassam fel a régit?
Van szerelo aki emelt alapjaraton van aki alapjaraton szinkronizal. Nezd meg mit ir a szervizkonyv.
Felmelegited a motort es figyeled a szinteket. Ahol a legnagyobb a kulombseg ott osszehozod nullara. Azaz mondjuk 2-4 henger kozott a legnagyobb a kulonbseg akkor a ket karbi kozott a pillangotengelyen az allito csavarral addig tekergeted jobbra balra amig nem azonos a szint. Aztan allitod a tobbit mindig ahol a legnagyobb a kulonbseg. Addig amig majdnem tokeletesen azonos, majd gazfroccsokkel ellenorzod hogy tartja e. Arra NINCS szabaly hogy jobbra vagy balra tekered a csavart, latod hogy novekszik vagy csokken a 2 karbi kozott a vacuum szint. Nemely szerelo eskuszik hogy melyik karbival kezdi (legtobbszor a kabel bekotese azaz bazis) erre ne figyelj. Van persze motor ahol figyelni kell de nem itt.
Majd latod hogy milyen egyszeru.
Masik: a szinkron a karbiszerviz ( feltetelezve hogy tokeletesen tiszta) es a motor szerviz (szelepek es egyeb komponensek) utani finom beallitas. Barmelyik problemat a szinkron NEM fog megoldani.
Termeszetesen minden egyes hullamban a pilot csavarokat is allitom azaz ellenorzom hogy az adott alapjati fordulaton jol vannak e . Ha kell 20x vegig megyek az egeszen.