Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ügyes vagy ki bírod simogatni letekerés előtt. Visszatekeréskor meg nem valószínű hogy pont oda esik.
Kérdés.F3-as.Kuplung.
A nagy anya le van biztosítva beteg japo módra.Tényleg szét kell cseszni az anya biztosítását ahogy a manual írja vagy van valami humánus simagtós módszer?
Vehetek másik anyát?
az a matt fekete a végét járja, festésben és gumiban főleg !
f2 váltókar szimeringet ugye ki lehet cserélni blokk bontás nélkül?
Jó kérdés.
F3 hátsó rugóstag egy pöttyedt hervadt.
Van valakinek bevált tippje mivel lehet helyettesíteni vagy újítassam fel a régit?
CBR-ek szervizen
Köszönöm a válaszodat!
Az enyém is csinál ilyet, sőt már egészen új, alig pár 100 km-t futott motornál is hallottam.
Szijasztok olyan problémám van hogy melegen alapjáraton kuplungfelöl ilyen surlodó hang halacik de nagyon halkan de ha be huzom akkor el halgat.
Sziasztok! CBR 600 FS-hez keresgélek hátsó motoremelőt. Tudnátok ajánlani? Köszönöm!
Szia! Új alkatrészek és dekorok érdekelnek.
csak új érdekel alkatrészben vagy bontott is jó?
Kérlek segítsetek! Ki forgalmaz F2-höz alkatrészeket és diszítő /dekor/ elemeket. Pl cbr markolat.
köszi
Én a Hondánál vetem kompletten a gyári 5000 forintbol ki jött.
olcsón hol kapok az olajhűtőhöz tömítésszettet?
Igen
Ugye jól emlékszem hogy 3,3 l olaj megy bele az F4i-be olaj és szűrőcserénél?
Sziasztok! Rémlik, hogy ötvenezernél kell kötelező szervizt csinálni (egy 2004-es 600 RR az alany). Mit kell ilyenkor cserélni, illetve mennyire szokott sokba kerülni? Köszi!
köszi,így elég érthető
Hat nagyon roviden:
Van szerelo aki emelt alapjaraton van aki alapjaraton szinkronizal. Nezd meg mit ir a szervizkonyv.
Felmelegited a motort es figyeled a szinteket. Ahol a legnagyobb a kulombseg ott osszehozod nullara. Azaz mondjuk 2-4 henger kozott a legnagyobb a kulonbseg akkor a ket karbi kozott a pillangotengelyen az allito csavarral addig tekergeted jobbra balra amig nem azonos a szint. Aztan allitod a tobbit mindig ahol a legnagyobb a kulonbseg. Addig amig majdnem tokeletesen azonos, majd gazfroccsokkel ellenorzod hogy tartja e. Arra NINCS szabaly hogy jobbra vagy balra tekered a csavart, latod hogy novekszik vagy csokken a 2 karbi kozott a vacuum szint. Nemely szerelo eskuszik hogy melyik karbival kezdi (legtobbszor a kabel bekotese azaz bazis) erre ne figyelj. Van persze motor ahol figyelni kell de nem itt.
Majd latod hogy milyen egyszeru.
Masik: a szinkron a karbiszerviz ( feltetelezve hogy tokeletesen tiszta) es a motor szerviz (szelepek es egyeb komponensek) utani finom beallitas. Barmelyik problemat a szinkron NEM fog megoldani.
Termeszetesen minden egyes hullamban a pilot csavarokat is allitom azaz ellenorzom hogy az adott alapjati fordulaton jol vannak e . Ha kell 20x vegig megyek az egeszen.
picit szájbarágósabban tudnád leírni?életemben nem csináltam,csak már unom hogy 60 km kell mennem ezért :)
Én mindig a legnagyobb különbséget állítom nullára ket henger kozott. Több hullámban addig amíg közel nulla a különbség akár gazfroccs után is.
srácok karbiszinkron pontos menete mi,van valami sorrend vagy trükk?
Borzasztó így elindulni :D Hát én gyárinak látom az elvezetést de még próbálkozok akkor köszi :)