Azért túrára tegyél be egy másik fesszabot meg egy motorblokkot,just in case.
Nekem kicsit soknak tünik így hogy monitorozom a narancsot és 14 nél többet nem tölt.De asszem az F3 ilyesmi adatot ad ki azzal a vicces játékautó és dongomotor féle fesszabbal amit a honda jónak tartott.
Jó érték.
Ha rossz a fesszab, akkor az akkud is hamar tönkremegy.
A modern mérnöki tudomány, azaz a tervezett avulás vívmánya, hogy az egyszerre vásárolt izzók egyszerre mennek tönkre.
Múlt hétvégén egymás után égett ki a tompítottam, meg a helyzetjelzőm. Tavaly ugyanígy egymás után adta meg magát a hátsó 2 izzó, előtte meg az első helyzetjelző.
Megijedtem hogy gond lehet a fesz. szabályzóval, ezért kölcsön kértem egy feszültség mérőt.
Járó motornál 14,6 V-ot mutat. Ez jó érték?
Közben rájöttem hogy a helyzetjelzőnél csak valami kontakt hiba lehetett. Legutóbb szarul raktam a helyére de most ég.
Fényszóró megy ha kell...
Aztán lehet hogy az olcsó 300 forintos kínai cucc is pontatlanul még egy kicsit...
Nekem kicsit soknak tünik így hogy monitorozom a narancsot és 14 nél többet nem tölt.De asszem az F3 ilyesmi adatot ad ki azzal a vicces játékautó és dongomotor féle fesszabbal amit a honda jónak tartott.
Ha rossz a fesszab, akkor az akkud is hamar tönkremegy.
A modern mérnöki tudomány, azaz a tervezett avulás vívmánya, hogy az egyszerre vásárolt izzók egyszerre mennek tönkre.
Múlt hétvégén egymás után égett ki a tompítottam, meg a helyzetjelzőm. Tavaly ugyanígy egymás után adta meg magát a hátsó 2 izzó, előtte meg az első helyzetjelző.
Megijedtem hogy gond lehet a fesz. szabályzóval, ezért kölcsön kértem egy feszültség mérőt.
Járó motornál 14,6 V-ot mutat. Ez jó érték?
Közben rájöttem hogy a helyzetjelzőnél csak valami kontakt hiba lehetett. Legutóbb szarul raktam a helyére de most ég.