Szijasztok tapasztalt-e már valaki olyat hogy alapjáraton jár a moci (F2) röl van szó. És olyan mint ha valami csapágy surlodna és ha be huzom a kuplungot megszünik mert halani nem lehet de ilyen kis surlodást lehet érezni. Mi lehet a gond?
F4-esben a tompított meg a fényszóró is H7-es izzó?
Most cseréltem, de nem néztem meg mi volt előtte.
Ha bekapcsolom, mind a kettő ugyan olyan fénnyel ég, csak fényszórónál mind a kettő ég. Lehet túl erőset hoztak nekem tompítottnak???
Sziasztok!91-es Honda Cbr 600 F2 típusú motorom van! hátsó dobozt szeretnék hozzá vásárolni. Konzolt keresnék.Tud hozzá valaki,esetleg ha valakinek van a motorján ilyen tudna küldeni egy képet rólla? Előre is köszönöm.
Köszönöm a válaszod GáborfarkaS! Még 1 kérdés. Angel eyes-t szeretnek meg belerakatni. Valoban csak úgy lehetne ha szétszedem teljesen az elülső fényszóró búráját? Vizsgát leszámítva. Milyen problémáim lehetnek ebből?
valami környezetvédelmi kütyü,amcsiba más szabályok voltak ezért van rajtuk,most röffentettem be gy ilyen blokkot szinte semmi zörej nem jön belőle,eddig szuper,csak ennek a kütyünek a helyén kifúj.úgy hallottam ezek a blokkok erősebbek is mint európai társaik,ott nem volt lóerő korlát
Megoldható, de szerencsétlen megoldásokat szülhet, én nem csinálnám.
Nem is kell hozzá kütyü, csak két kábel + 4 csoki, rákötve a gyújtáskábelre.
Az indítómotornak mindig osztoznia kellene a fényszóróval a rendelkezésre álló akkuteljesítményen, ráadásul értelmét veszítené a fényszórót kapcsoló gomb, ami nemkívánatos kérdőmondatokat eredményezhet műszaki vizsgán.
Sziasztok! CBR F4i motorom első lámpáját szeretném kicsit feltuningolni oly módon, hogy alap helyzetben égjen mind a 2 gyönyörű szeme. Ehhez milyen kütyüt kell vásárolnom? Tud valaki segíteni? ;)
Most cseréltem, de nem néztem meg mi volt előtte.
Ha bekapcsolom, mind a kettő ugyan olyan fénnyel ég, csak fényszórónál mind a kettő ég. Lehet túl erőset hoztak nekem tompítottnak???
70/6321-829
lezárhatom a nyílásokat?
Nem is kell hozzá kütyü, csak két kábel + 4 csoki, rákötve a gyújtáskábelre.
Az indítómotornak mindig osztoznia kellene a fényszóróval a rendelkezésre álló akkuteljesítményen, ráadásul értelmét veszítené a fényszórót kapcsoló gomb, ami nemkívánatos kérdőmondatokat eredményezhet műszaki vizsgán.