Feszültség szabályzó értéke nem mászik el. Vagy működik vagy nem.
Elállítódást csak a mechanikus szabályozók csináltak.
Ezért mindegy hogy mit mérsz egy valószínűleg alkalmatlan műszerrel, amíg 14,4V környékén van.
Alapból még pontosak is a műszerek, de a járó motor keltette tranzienseket csak a jobbak bírják, jól mérni.
Az éppen aktuális feszültség amúgy még függ a terheléstől is. Névleges fordulatszámon, általában t
ha már leveszed a tankot nem lőnél nekem egy képet a rtafók tápjáról hogy a kábelkötegről egyenesen oda jön az áram vagy a kábelköteg és a trafók között van még egy darab vezeték
Ataaa, nekem egy kicsit soknak tűnik, ha ég a tompított közben. Én raktam a gépemre feszmérőt, ami folyamatosan mutatja a feszt., az első lámpa biztijére van kötve, és 14 alatt mutat. Szóval ha ég a lámpád és úgy 14,5, akkor szerintem sok, de qrvára nem értek a villamossághoz.
üdv.hát onnan gondolom hogy ugy ált le alattam menet közbe mint amikor eldugul vagy nem kap benyát.Igen énis beszéltem egy bontós szerelös hapsival telón,ö mondta hogy ne is keressem f2 esen a pumpát mert nincs,igaza lehet kábelezésen sincs csokija,vázon se konzolja.igen énis vettem kinai benzincsapot ujjan ebayröl átraktam rá a müanyag fogantyut,értelemszerüen lefele álva folyik mint minden csap,jo is volt egy darabig,szerintem sima dugulás lessz,ált a motor több mint egy évet,a gyári csapon szürö se volt már a tankba felfele.szoval koszt valahol bekepta.
A pumpa megy amikor a rele engedi tehat ugyanugy kap feszultseget ahogy a kattogos. Ebben nincs semmi valtozas. A benzinnyomas is ugyanaz azaz nagyon kicsi. 1.5-4 psi ami 0.3 bar lehet maximum tehat a tuszelep konnyeden lezarja.
Hu basszus. Igazad lehet. Csak a 90-es F2 pumpas a 91, 92, 93 2 valtozatban van azaz pumpas es vakuumos benzincsapos. Lehet hozzam csak a pumpas valtozatok jonnek ezert voltam olyan biztos a dolgomban. Bocsi.
Itt van. A segedvaz also vazhoz csatlakozasanal baloldalt.. Mi mar nagyon regen ezeket a kattogo pumpakat ugynevezett alacsony nyomasu pumpakra csereljuk. Azok nem annyira erzekenyek es nagyon csendesek. Ime:
Ha van akkor valszeg itt,viszont pumpavétel előtt rövidre zárnám a reléjét mert lehet az is KO.
Meg a pumpa elektromos része az ami megpusztul nem a membrán,és van a tourmax-nak felújítója,vélhetőleg jobb minőség mint a kínai pumpa.Van egy vattaúj kinaim,csattor mint egy tetoválótű.
szorri gyerekek,
ez csak azért döbbent meg, mert
ezek szerint létezik még olyan alkatrész a motoromon, ami nem ment tönkre...
De ha ennyire biztos vagy a dolgodban, már válaszolhattál volna a srácnak, hol találja a benzinpumpát az F2-n. Nem mellesleg most már engem is érdekel :)
Amatőrként is bátran állítom, hogy F2 barátunk nem benzinpumpás. Vákuum szívja a benyát. Ha nem szívja, akkor
- vagy levegőt kap (pölö repedt gumicső)
- vagy szar a benzincsap (nem enged át benzint)
- vagy szar v o l t a benzincsap, vettél te is Ebay-ről kínait, mint én, amin rosszul van feliratozva az ON / OFF / RES funkciók iránya - na az szipiszopi volt, mire rájöttem
Amúgy meg---honnét veszed azt a ködös diagnózist, hogy benzint nem kap?
üdv mindenkinek,olyan problémám van cbrr 600 f2 esemmel hogy nem kap üzemanyagot,megakartam nézni a benzinpumpát,de nincs sehol sem.esetleg valaki tudna egy képet ide berakni hogy néz ki egy gyári f2 es tanklevétel utá,hogy hol helyezkedik el gyárilag a pumpa stb,és akkor rendelek egyet valahol,nagy segitség lenne köszönöm elöre is.
Generátor hiba miatt csak akkuról kellet hazajönnöm több 100km-et, és csak a helyzetjelző fért bele.