A gyári nekem hibátlanul teszi a dolgát, de nem szeretem.
Ezért vettem egy utángyártottat, ami úgy működik amit megszoktam. Billenős fényváltás, fénykürt stb.
Ha beépítem, párezeré' vihető a gyári - ha valakinek kell. Kidobni sajnálom, nekem meg csak kacat.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy ismeri e valaki a gyári első és hátsó teleszkóp paramétereit (rugómerevség, csillapítás). Egy matematikai modell felállításához kellene, de sehol nem találok ilyen adatokat.
Köszi a segítséget.
Sziasztok! 2007 es cbr 125 jobb alsó idom fekete színben, gyári állapotban egyszer sem volt feltéve a mocira (mire megvettem, a mocit sikerült eladni). Érdeklődni a berencsi26@gmail.com cimen lehet!
Robertoboy, nekem ugyanez a problémám az én kapcsolómmal :D jó érzés menet közbe szenvedni vele
Sikerült orvosolni? WD 40 re nekem azt mondják hogy kiszárítja, bár nem tudom ott mit tudna kiszárítani
Futármotor, igen, de a közérthetőség kedvéért azért tegyük hozzá: azért a 9-10 lovas léghűtésesektől (nekem az a valódi futármotor) jobban is megy egy fokkal.
Felcicomázott futár motor,kb 4t csúzli (mz) nagyjából úgy is megy csak a kidolgozása sokkal jobb.
Viszont az egyszerűségéből fakadóan nagyon tartós,van nekem egy 55 ezerrel,minden gyári értéken.
Höhöhö.
Egy 125-ös négyüteműről beszélünk, ami nem kifejezetten versenytechnika. Inkább az indiai kultúrához van méretezve.
Jómotor.
A (JC50 legalábbis) kényelmes, két felnőttel is elbodogul, 90+ -at kényelmesen nyomja, de csodákat azért ne várjunk. Cserébe könnyű, kezes, tartós, olcsón üzemeltethető és nekem pl. befér a kocsiba a hátsó ülések helyére.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valaki találkozott már olyannal, hogy a távolságit ráadta és úgy maradt a kapcsoló? Nem tudom visszakapcsolni tompítottra.
Gond nélkül feltudtad rakni? Kábelezéssel volt valami gond vagy ilyesmi?