én 3-4000km ként cseréltem abba az egy liter olajba olajszűrő nem is volt nem haltam bele....
aki nagyobb túrát tervez a szezonra itt van egy kis inspiráció http://www.sportmotor.hu/video...
Valaki járt így hogy olajat akart cserélni a 125-ös cbr-ben, de nem volt benne olaj,? úgymond megette a motor az olajat. Most töltöttem bele, de ennek lesz valami hátránya? 8000 nél cseréltem mert valaki ezt mondta hogy ekkor cseréljek, de aztán hallottam hogy már 5000 nél kell.
Szia! Nekem is bajom van a hátsó féklámpával, valami gagyiul van megoldva a kapcsoló része, nem tudom gyárilag így van-e. Nekem olyan, hogy be van akasztva egy rugó a fékkar belső részébe, és ha lefelé nyomom, fékezek, akkor a rugó enged és a rugó másik fele össze van kötve a kapcsoló alsó részével, és ahogy enged a rugó, a benne lévő alsó érintkező nekiér a felsőnek, így létrejön az összeköttetés és ég a féklámpa. De ez az összeköttetés annyira bizonytalan, hogy nagyon, legalábbis nálam. Olyan, mint amikor két bowden vége összeér. És így hol világít, hol nem. ezért keresek most én is oda valami jobb megoldást. Te találtál már valamit?
Szia, nekem is hasonló volt a problémám, nekem az volt a baja (szerintem neked is), hogy a tank aljából két cső jön ki, az egyik a túlnyomás ellen véd a másikon pedig levegő jut a tankba, hogy ne keletkezzen vákum.
Nekem ez a cső meg volt törve, gondolom az előző gazdája szétszedte (láttam a karburátorba, hogy piszkálgatta) és amikor vissza rakta a tankot ez a cső megtörhetett.
Ezáltal, hogy ez a cső meg van törve, nem jut levegő a tankba, és amikor x mennyiségű benzin kifolyik a tankból, vákum keletkezik, és egyszerűen nem tud kifolyni a benzin a tankból, egy kis állás után gondolom megy tovább, mert azért a levegő bejut a tankba csak nagyon lassan, szóval ha az a csövet megfeszíted szerintem tuti elmúlik a problémád mint nekem.
Ajánlom vedd le a tankot mert akkor én már egy benzinszűrűt is beiktattam (gyárilag nincs benne).
De egyszerűbb megoldás, hogy ha a csöveket amik a jobb lábadnál alul jönnek ki (min. 4 db kell lennie), jól erősen meghúzod őket, a két vastagat kell csak, locsoló csőre hasonlítanak, de lehet ez nem elég, hogy kiegyenesedjenek.
Remélem ez volt neked is a problémád, ja és egy gyertya csere se árt szerintem.
Széles utat.
Sziasztok!
2006-os évjáratú CBR-em van 125-ös, 30.000 km-el. Egy éve vettem, azóta gáz van vele. A következő: Hidegben-melegben pöcre indul, lehet vele menni kb 10 percet és egyszer csak leáll. Mindegy, hogy mennyivel megyek, 80-al, vagy 40-el egyszerűen leáll. Van egy szerelő akihez hordom, nem jön rá a problémára. Aztán 5 percet kell várni és pöc-röff megy tovább újabb 10 percig. Szerintetek mi lehet a baj? Nagyon unom már ezt a játékot vele. Segítsetek! Please! Holnap megint viszem szerelőhöz!
Sziasztok, szerintetek el merjek indulni egy 2004-es 125-ös cbr-el, francia országba?
Végre kijutottunk az EB-re, és már meg van a jegyem, de a repülő meg a motor kb ugyan az az áron van + jóval szabadabb lennék motorral.
Csak nem tudom kibírja-e, jelenleg 18 000 km van benne, az ót csak oda 1600 km.
Vélemény, valaki tett már meg vele ilyen nagy utat?
Sziasztok, tudnatok segiteni? Valakinek volt ilyen problemaja? Az a baj, hogy egyfolytaban eg a feklampam, es amikor feket huzok kialszik, szoval az egesz muvelet forditva megy. es amikor a hatso feket nyomom le akkor vibral is. Vajon nem erintkezik valami?
Szia. Érdeklődnék, hogy milyen alkatrészeid vannak Honda CBR 125-höz? Hátsó lábtartó és irányjelző van e? E-mail címem: tmk0077@gmail.com kérlek erre válaszolj. Köszönöm. Üdv. Tamás
Sziasztok! Remélem hamarosan én is egy Honda CBR 125ös tulajdonosa lehetek:)
Milyen árban mennek mostanában (vagyis inkább tavasszal) a 125ös cbr-ek? 300ezer forintom lenne rá, annyiból lehet kapni megbízható, viszonylag keveset futott, régebbi (2004-7) évjáratút vagy gyűjtsek még tavaszig?
Szia! Az Aprilia RS50 egy kétütemű gépezet, nem hasonlítható össze egy négyütemű konstrukcióval. A kétütemű erős, pörgős, cserébe nem tartós. Ezért nem meglepő, hogy 35000 után dugót kell cserélni, az Aprilia RS125 esetében pl. 16000 km a kötelező csereintervallum. A kisCBR viszont négyütemű, gyengébb a kétütemű társainál, cserébe kimegy a világból. Én is hallottam már a 100.000-et futott bontatlan blokkok legendájáról, de sztem nem is annyira legenda ez. Az enyémben 45000 volt, amikor eladtam, kötelező karbantartásokon kívül más dolgom nem volt vele, és semmivel nem volt gyengébb, mint új korában, az olajat nem ette, stb.
aki nagyobb túrát tervez a szezonra itt van egy kis inspiráció http://www.sportmotor.hu/video...
Nekem ez a cső meg volt törve, gondolom az előző gazdája szétszedte (láttam a karburátorba, hogy piszkálgatta) és amikor vissza rakta a tankot ez a cső megtörhetett.
Ezáltal, hogy ez a cső meg van törve, nem jut levegő a tankba, és amikor x mennyiségű benzin kifolyik a tankból, vákum keletkezik, és egyszerűen nem tud kifolyni a benzin a tankból, egy kis állás után gondolom megy tovább, mert azért a levegő bejut a tankba csak nagyon lassan, szóval ha az a csövet megfeszíted szerintem tuti elmúlik a problémád mint nekem.
Ajánlom vedd le a tankot mert akkor én már egy benzinszűrűt is beiktattam (gyárilag nincs benne).
De egyszerűbb megoldás, hogy ha a csöveket amik a jobb lábadnál alul jönnek ki (min. 4 db kell lennie), jól erősen meghúzod őket, a két vastagat kell csak, locsoló csőre hasonlítanak, de lehet ez nem elég, hogy kiegyenesedjenek.
Remélem ez volt neked is a problémád, ja és egy gyertya csere se árt szerintem.
Széles utat.
2006-os évjáratú CBR-em van 125-ös, 30.000 km-el. Egy éve vettem, azóta gáz van vele. A következő: Hidegben-melegben pöcre indul, lehet vele menni kb 10 percet és egyszer csak leáll. Mindegy, hogy mennyivel megyek, 80-al, vagy 40-el egyszerűen leáll. Van egy szerelő akihez hordom, nem jön rá a problémára. Aztán 5 percet kell várni és pöc-röff megy tovább újabb 10 percig. Szerintetek mi lehet a baj? Nagyon unom már ezt a játékot vele. Segítsetek! Please! Holnap megint viszem szerelőhöz!
Végre kijutottunk az EB-re, és már meg van a jegyem, de a repülő meg a motor kb ugyan az az áron van + jóval szabadabb lennék motorral.
Csak nem tudom kibírja-e, jelenleg 18 000 km van benne, az ót csak oda 1600 km.
Vélemény, valaki tett már meg vele ilyen nagy utat?
Cbr 125 JC39, 2008-as motoromhoz keresek idomokat, a színe lényegtelen.
Email: mitasm06@gmail.com
Milyen árban mennek mostanában (vagyis inkább tavasszal) a 125ös cbr-ek? 300ezer forintom lenne rá, annyiból lehet kapni megbízható, viszonylag keveset futott, régebbi (2004-7) évjáratút vagy gyűjtsek még tavaszig?