Sziasztok, szerintetek egy 2004-es kis cbr-el belelehet vágni egy horvát tengerparti túrába?
Csak oda 600 km, kibírná a motor?
Két személlyel csomagokkal autópályán menne 90-el, illetve bírná több órán át szerintetek ezt a tempót?
Szia! Én előbb megnézném a karbi és a hengerfej közötti összekötőt, hogy nincs-e szűkítve, valamint még a kipufogó rendszert szokták szűkíteni. Ha ezeket megnézted, akkor gondolkozz CDI-ben, viszont abban nem tudok tanácsot adni, enyém gyári állapotú a CDI-t illetően.
Sziasztok! Egy 2006-os kis cbr-bol szeretnem kiszedni a 80 km/h-s limitet. Arra mar rajottem, hogy cdi-t kell cserelni, de nem tudom melyik cdi nincs limitalva. Tudna nekem segiteni valaki mibol jovok ra, hogy melyik cdi lenne jo? Talaltam egy ilyen modellt: CI 783 T4.5 031. Allitolag ez alapjan megtalalhatnam, hogy limitalt vagy nem... de barmennyit is kerestem nem talaltam infot egy oldalon sem. Koszi elore is :)
Sziasztok!
Van egy cbr 125 repsol motorom, 2004-es, van rajta néhány karc az előző gazdától is illetve tőlem is, kissebbek-nagyobbak.
Szeretnék rá új eredeti repsol matrica szettet, ez beszerezhető valahonnan? Mert akkor már az egész új festést is kaphatna!
Viszont ha ez nem lehetséges és rendelkezik valaki szép hibátlan idomokkal legyen kedves jelezze!
Szeretném jövőre eladni, motorikusan is jó, szép is de ha közelről nézik szerintem a karcok miatt nem menne el annyiért amennyiért szeretném...
Lehet, hogy a pulzál nem is volt a legjobb szó rá, szakszavak területén ifjú vagyok még. :)
Szóval néha elmegy a hangja, mintha le akarna állni, aztán valahogy mégsem.
Menet közben pedig, hát talán a legjobb szó rá, hogy dadog, mintha folyamatosan le akarna állni.
egyhengeres blokk hogy tud pulzáló hangot adni? Mármint nem azt mondom, hogy nem adhat pulzáló hangot, csak próbálom felidézni az enyémnek milyen hangja volt alapjáraton.
Sziasztok!
2 hete vettem egy CBR 125 R-t. Első motorom, nem igazán hallom egyelőre, ha valami nem klappol motorügyileg, a tulaj esküdött rá, hogy az egyébként külföldről behozott kis Honda motorügyileg hibátlan. Hazahoztam Pestről, ment is ahogy kell (gondolom), kapott egy olajcserét is, légszűrőt már megrendeltem, az is cserélve lesz.
Most viszont így 2 hét aktív motorozás után elkezdett, hogy is mondjam... dadogni, először csak alacsony fordulatszámon, most már viszont szinte állandóan, alapjáraton is a hangja pulzáló, néha ki is hagy. Elviszem majd átnézetni szerelő ismerősömhöz, csak jelenleg külföldön van, addig is esetleg valakivel történt már ilyen, vagy tipp, hogy mi lehet a probléma?
Ha valakinek hasonló problémája van, akkor nekem megoldódott.
A tankból két vastag cső jön ki, az egyik a túlnyomás ellen véd, a másik meg levegőt juttat be a tankba, hogy ne legyen vákum, ez a cső volt nekem megtörve, és nem jutott levegő a tankba, ezért egy bizonyos benzin kifolyása után, nem tudott több benzin kifolyni a tankból, szóval csak kiegyenesítettem a csövet, és a váratlan leállások megszűntek.
Üdv!
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...
Én Szolnokon csináltattam meg a dobomat.A gyárit szétszedte és csinált belőle egy nyitott sportdobot. Sokkaltalán szebben szól mint régen.A gyári sportdobok is ugyanolyan nyitottak mint az ővé csak gyári kinézete van.Ha akarod akkor tud csinálni új dobot is vagy a meglévőt alakítja át.Sokkal olcsóbban megúszod. Ha ő újdobot is csinál akkor is harmad vagy negyed áron megúszod mint egy Arrow vagy Bódis dob kerülne.
Sziasztok,3 hete vettem a CBR 125-m..,ami a kérdésem,az az,hogy miután meglesz az 900/1000km,és visszavittem az első szervízre,mit tudok vele ügyeskedni,hogy egy kicsit többet facsarjak ki belőle? Végigolvastam a hozzászólások többségét,és így előre elnézést is kérnék egyben azoktól,akik már van 100x válaszoltak a hasonló kérdésekre. Szóval légyszives ezt nézzétek most el nekem ;) Nagyon sokat nem is várok tőle,csak a kerek 15Le legyen meg... Mert a gyári leírásokban 13Le körül van a teljesítmény. Ma tettem bele a 350.-ik km-t... Szóval bejáratós még igencsak... De valami rendszert például igencsak el tudok képzelni alatta.. Akrapovic-ot sokan ajánlották... Egyetlen negatívoma,az az ára,de külföldön dolgozom/élek. Így azt nem nevezném annak,de ha van valakinek egyéb észrevétele/tanácsa.. azt megköszönöm. (2 évig szeretném hajtani ezt a kis vasat,munkába járok vele,illetve havonta párszor pályázni).. Előre is köszönöm,sziasztok.
Sziasztok!
Az miatt írok, mert van egy 2007es(már az injektoros) 125 cbr-em, és az a problémám, hogy melegen nincsen alapjárata. Miután elindultam vele kb az első kereszteződésnél előjön a probléma. Amikor üresbe rakom vagy behúzom a kuplungot, akkor leáll(leesik alapjáratra). Illetve esőben használhatatlan, olyan szempontból, hogy már ilyen 6-7ezres fordulat alatt leáll.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Sziasztok!
Eladóvá vált, megkímélt cbr-em.
2006-os gyártmány de 2007.07.-Ben lett vásárolva a debreceni Hondánál.
2,5 evvel ezelőtt motorhibás lett (gyári hibás volt), így kapott egy szinte új motorblokkot. Kb 15 000 km van jelenleg benne.
Végig a hondanal szervizelve, vezetett szervizkonyvvel.
1 hónapja kapott: új első-hátsó lánckerek, lánc, levegoszuro.
Jár hozza egy 50 ezer Ft ert vásárolt sportkipufogó.
Ára: 410 000 Ft
Illetve valami elérhetőséget kaphatok?
Csak oda 600 km, kibírná a motor?
Két személlyel csomagokkal autópályán menne 90-el, illetve bírná több órán át szerintetek ezt a tempót?
Van egy cbr 125 repsol motorom, 2004-es, van rajta néhány karc az előző gazdától is illetve tőlem is, kissebbek-nagyobbak.
Szeretnék rá új eredeti repsol matrica szettet, ez beszerezhető valahonnan? Mert akkor már az egész új festést is kaphatna!
Viszont ha ez nem lehetséges és rendelkezik valaki szép hibátlan idomokkal legyen kedves jelezze!
Szeretném jövőre eladni, motorikusan is jó, szép is de ha közelről nézik szerintem a karcok miatt nem menne el annyiért amennyiért szeretném...
Szóval néha elmegy a hangja, mintha le akarna állni, aztán valahogy mégsem.
Menet közben pedig, hát talán a legjobb szó rá, hogy dadog, mintha folyamatosan le akarna állni.
2 hete vettem egy CBR 125 R-t. Első motorom, nem igazán hallom egyelőre, ha valami nem klappol motorügyileg, a tulaj esküdött rá, hogy az egyébként külföldről behozott kis Honda motorügyileg hibátlan. Hazahoztam Pestről, ment is ahogy kell (gondolom), kapott egy olajcserét is, légszűrőt már megrendeltem, az is cserélve lesz.
Most viszont így 2 hét aktív motorozás után elkezdett, hogy is mondjam... dadogni, először csak alacsony fordulatszámon, most már viszont szinte állandóan, alapjáraton is a hangja pulzáló, néha ki is hagy. Elviszem majd átnézetni szerelő ismerősömhöz, csak jelenleg külföldön van, addig is esetleg valakivel történt már ilyen, vagy tipp, hogy mi lehet a probléma?
A tankból két vastag cső jön ki, az egyik a túlnyomás ellen véd, a másik meg levegőt juttat be a tankba, hogy ne legyen vákum, ez a cső volt nekem megtörve, és nem jutott levegő a tankba, ezért egy bizonyos benzin kifolyása után, nem tudott több benzin kifolyni a tankból, szóval csak kiegyenesítettem a csövet, és a váratlan leállások megszűntek.
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...
Az miatt írok, mert van egy 2007es(már az injektoros) 125 cbr-em, és az a problémám, hogy melegen nincsen alapjárata. Miután elindultam vele kb az első kereszteződésnél előjön a probléma. Amikor üresbe rakom vagy behúzom a kuplungot, akkor leáll(leesik alapjáratra). Illetve esőben használhatatlan, olyan szempontból, hogy már ilyen 6-7ezres fordulat alatt leáll.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Vegyétek vigyétek!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r_friss_muszaki_akcio-8884012
Eladóvá vált, megkímélt cbr-em.
2006-os gyártmány de 2007.07.-Ben lett vásárolva a debreceni Hondánál.
2,5 evvel ezelőtt motorhibás lett (gyári hibás volt), így kapott egy szinte új motorblokkot. Kb 15 000 km van jelenleg benne.
Végig a hondanal szervizelve, vezetett szervizkonyvvel.
1 hónapja kapott: új első-hátsó lánckerek, lánc, levegoszuro.
Jár hozza egy 50 ezer Ft ert vásárolt sportkipufogó.
Ára: 410 000 Ft
Nem bont valaki kisciberét?
A kicsi feketébe van egy "E11" jelzés, a karbonba nincsen.