Nagyon köszönöm :)))) Egyszer egyébként ki fogom próbálni, ha nagyon unatkozok, hogy milyen letisztítva és lefújva, vagy csak lefújva és megírom a fórumba És akkor veszek zsírsprayt
Sziasztok!
Milyen fékbetéteket kell vennem az első fékbe? Ha már rendelek alkatrészeket (lánc, teló olaj) mit érdemes még lecserélni? Pl: a légszűrőt? hol tudom ellenőrizni és milyennek kell lennie? Erről nem találtam leírást a kezelési könyvbe. Motorolajat már lecseréltem. Előre is köszi
Így igaz, de ezt csak megemlítettem, mint egy régi módszert, amikor még nem is volt O-gyűrűs lánc. Egyébként meg sztem nem nagyon van köztünk olyan, aki másodiknak O-gyűrűs láncot tesz fel 3-4x annyiért.
elhiheted azért néha odaverek neki sőt több mint elét két személlyel mentem le a megtette kilométernek. Csak a gyári lánc az még jól birja. és mindegy mennyit megy egyesbe nem az a lényeg hogy egyesbe vagy 5-ösbe mész 110-et a láncnak ugyan az.
A lánc élettartama nagyban függ az igénybevételtől. Ápolod vagy nem ápolod, így is úgy is az a biztos, ha cseréled. Az életed múlhat rajta, nekem ez nem éri meg a trükközést spórolást. 150-enként lefújom, a felesleget ledolgozza magáról vele együtt megy a por a mocsok is.
Azért főleg aszfaltbetyár társakról beszélünk nem hiszem, hogy akkora port venne fel. Mint említettem a terhelés sem mindegy. Próbáld meg azt mind én, hogy 1-esbe 110... :)
Szóval kár ezt annyira túllihegni. Guminál is. Ami jól fog az szezonálisan cserélgeted ami meg nem kopik az meg nem tapad...
Sajna ez luxuscikk bárki bárhogy nézi.
szevasz nem is fog megnyúlni nekem is az új cbr van csak 250-es 10.300km-nél járok még semmit nem nyúlt a lánc lekopogom. és csak annyi hogy fujom semmi féle tiszítátás nem csináltam
Az en eddigi tapasztalatom a lanccal kapcsolatban hogy: az elozo motrom ami kinai volt, 125 os, akarmit csinalhattam vele 500 km- kent allitani kellet a lanc feszessegen. Mert hogy nyulott mint a ragogumi. A mostani uj hondamon 3500 km utan is ugy nez ki a lanc mint az uj. Egyik mester szerint ezer kmkent egy offroad lanckenocs kivalo mindennapi hasznalatra, es csak szemmel lathato agyonkoszolodott lancot erdemes mosogatni. Bar lehet valaki ezzel nem ert egyet. Jo motrozast.
Az új láncot szokás úgy feltenni, hogy "megfőzik". Olajat kell felforrósítani, és abba tenni a láncot felszerelés előtt (kitágul, jobban beszivárog a cucc). De még mindig ott tartunk, hogy megfelelő kenőanyag használatával szükségtelen a lánc tisztítása. És még mindig hangsúlyozzuk, hogy a kisCBR-ről beszélünk. Ahol is 4600 Ft-ért vehetünk olyan láncot, ami elmegy 8-9-10000 km-t. Ha lenne egy 600-as gépünk, és mondjuk 30000 Ft lenne rá a lánc, érdemes lenne a tisztítással vesződnünk, ha azzal meghosszabíthatjuk az élettartamát. Esetünkben sztem nincs.
Egy ismerős a láncot szezon elején tisztítja petróleummal+ecsettel, 1000 km-enként pedig csak befújja láncspray-vel, ezzel a módszerrel a jelenlegi láncában 30e km van és még jó. Szerintem ennyi törődés még belefér. Mondjuk az egy 650-es túramoci.
Benne van a rendelet, ha letekersz.
Milyen fékbetéteket kell vennem az első fékbe? Ha már rendelek alkatrészeket (lánc, teló olaj) mit érdemes még lecserélni? Pl: a légszűrőt? hol tudom ellenőrizni és milyennek kell lennie? Erről nem találtam leírást a kezelési könyvbe. Motorolajat már lecseréltem. Előre is köszi
Ma egy újabb kérdést tennék fel amin gondolkodtam és kutakodtam a neten, de nem találtam nagyon biztos infókat.
Kérdés: Kell motorkerékpárra parkolójegyet venni?
Azért főleg aszfaltbetyár társakról beszélünk nem hiszem, hogy akkora port venne fel. Mint említettem a terhelés sem mindegy. Próbáld meg azt mind én, hogy 1-esbe 110... :)
Szóval kár ezt annyira túllihegni. Guminál is. Ami jól fog az szezonálisan cserélgeted ami meg nem kopik az meg nem tapad...
Sajna ez luxuscikk bárki bárhogy nézi.
Egyébként egy ismerősöm mondott olyat, hogy felmelegített gépzsírba kell "beáztatni", az a legjobb.