Igen az enyém. 30e van benne, elvileg még nem volt szétszedve, ezért csodálkozom is hogy a nagy rugó alól és felől hiányzik az alátét, ami a rajzon is ott van valamint a kis rugó tetejéről is, tehát össz-vissz 1 alátétet találtam.
Simmering kiszedése meg porvédő/biztosító gyűrű után vagy húzókalapácsal könyen kilehet szedni,vagy átlósan körkörösen lassan az alsó szár tetejére rongyot rakva rátámasztva laposcsavarhúzóval kilehet pattintani a helyéről
Bocs de nem egészen értem mire írtad a 4 kis lyuk...stb
Ennek ezt az egy szétszerelését ismerem,alsó csavar belemegy az alsó szárban lévő kúpba ami eltud forogni...
Összerakásnál illik oda új tömítőalátét,és menetrögzítőt használni,vagy legalább felpuhítani a régi alátét pl+nemárt nyomatékra lehúzni se.
Olajszint se találomra töltöd bele :) Szóval én biztos nem használnék pillanatragasztót...:)
Simmering sz.em könyen kiszedhető!Visszrakásnál meg elkell a beütő célszerszám amit én esztergáltattam műanyagból hozzá.
Szerelésnél odakellene figyelni simmering ki/és berakásnál a felületeket nem kéne megsérteni,már ott is lehet hibázni
Közben sikerült csinálnom egy kampót amivel belül meg tudtam akasztani a tengelyt, de 1 fél napig készült a kampó és egy óra volt mire beletaláltam a tengelyen lévő egyik lyukba, pedig 4 is van rajta. :D
Szimering is benne van rendesen, nem volt könnyű kiszedni, esetleg valami ötletes megoldás hozzá?
Összerakásnál menetrögzítőként pillanatragasztó megteszi?
Jó buli a teleszkóp :)
Teleszkóp alján lévő imbuszfejűcsavar+rézalátét található....Jó tudni hogy ez menetragasztózott!
Amikor próbálod kitekerni akkor elforog a csavarral együtt a teleszkóp alsó szárában lévő pozicionáló kúp belül(ezt nem bírod ellen fogni)
Megoldás:
Felmelegíted kis kézi lángmelegítővel az alsó imbuszcsavart(menetrögzítő oldása végett) utánna pedig légkulcsal hirtelen megtudod indítani,légkulcs hiányában nemfog menni.
Kellene nekem egy kb 30cm hosszú, a helyzetjelzőt és a kábelköteget összekötő kis vezeték.. ha valakinek van az lécci jelezze, és azt is hogy ennyiért passzolná el: D
A gyári akksi az az YTZ-7S névre hallgat, 15 000 HUF...én most a napokban vettem új akksit bele, igaz más néven (XTZ-7BS) de ugyanazt tudja, 8 800 HUF..: ) a mérete miatt nem mindegy hogy milyet veszel bele, ez ugyan kicsit magasabb, de könnyedén megoldható volt a behelyezése. Üdv!
"Am az olajcsere ténylegesen olyan hogy megtudod te magad is oldani szóval no para :P"
Nah ez egy jó végszó, akkor majd neki állok! Még nem kezdem el, nem veszem elő amíg nem lesz jóidő, mert nem a mi garázsunkba áll, és nem akarom 2x megkérni h előhozhassam..mind1 hosszú :D
remélem majd írhatom, h sikeresen cserélve :D
kösz a sok választ, remélem hasznomra lesz :)
És a többi helyen is igen is kell foglalkozni! :)
Elárulom a gyújtógyertyán át az idomok rögzítőcsavarjain át ezeregy helyen van még meghúzási nyomaték :)
Tökéletes példa hogy az emberek szeretik meghúzni a gyertyát jó izomból....láttam már beletört gyertyát,és menetjavított hengerfejet :)
Am az olajcsere ténylegesen olyan hogy megtudod te magad is oldani szóval no para :P
Figy én leírtam csakhogy tudj róla otthon legtöbb embernek nem igazán van semmiféle szerszámfelszereltsége nyugi :)
És nemkell ahoz cbr125-ös lehet ez simson vagy 600-as sportmotor vagy egy riga is...Az elv mindehol ugyan az!
Én is kézzel érzésre húztam le amíg nem szereztem be nyomaték kulcsot :)
Megnyugtatlak 1 gyárban első összeszerelésnél is legyen az riga vagy hayabusa a csavarokat előírt nyomatékra húzzák le :)
olvass egyszer bele bármilyen szervíz könyvbe lessz egy táblázat amely részletesen minden elemnek megadja a lehúzási nyomatékát....
Remélem már kicserélted azt az olajat mert amenyit írtam jópárszor kilehetett volna
Ennek ezt az egy szétszerelését ismerem,alsó csavar belemegy az alsó szárban lévő kúpba ami eltud forogni...
Összerakásnál illik oda új tömítőalátét,és menetrögzítőt használni,vagy legalább felpuhítani a régi alátét pl+nemárt nyomatékra lehúzni se.
Olajszint se találomra töltöd bele :) Szóval én biztos nem használnék pillanatragasztót...:)
Simmering sz.em könyen kiszedhető!Visszrakásnál meg elkell a beütő célszerszám amit én esztergáltattam műanyagból hozzá.
Szerelésnél odakellene figyelni simmering ki/és berakásnál a felületeket nem kéne megsérteni,már ott is lehet hibázni
Szimering is benne van rendesen, nem volt könnyű kiszedni, esetleg valami ötletes megoldás hozzá?
Összerakásnál menetrögzítőként pillanatragasztó megteszi?
Teleszkóp alján lévő imbuszfejűcsavar+rézalátét található....Jó tudni hogy ez menetragasztózott!
Amikor próbálod kitekerni akkor elforog a csavarral együtt a teleszkóp alsó szárában lévő pozicionáló kúp belül(ezt nem bírod ellen fogni)
Megoldás:
Felmelegíted kis kézi lángmelegítővel az alsó imbuszcsavart(menetrögzítő oldása végett) utánna pedig légkulcsal hirtelen megtudod indítani,légkulcs hiányában nemfog menni.
Teleszkópot, aki szedett már szét, a belsőrészt milyen szerszámmal lehet megakasztani hogy ne forogjon el, mikor az alsó csavart tekered ki?
Van itt olyan, akinek narancssárga CBR-e van és H-B megyei?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Kellene nekem egy kb 30cm hosszú, a helyzetjelzőt és a kábelköteget összekötő kis vezeték.. ha valakinek van az lécci jelezze, és azt is hogy ennyiért passzolná el: D
A gyári akksi az az YTZ-7S névre hallgat, 15 000 HUF...én most a napokban vettem új akksit bele, igaz más néven (XTZ-7BS) de ugyanazt tudja, 8 800 HUF..: ) a mérete miatt nem mindegy hogy milyet veszel bele, ez ugyan kicsit magasabb, de könnyedén megoldható volt a behelyezése. Üdv!
Segítsetek már nekem. 2008as CBR 125R be milyen akksi kell? Barátnőmnek akarok venni mert beszart az akksija
Nah ez egy jó végszó, akkor majd neki állok! Még nem kezdem el, nem veszem elő amíg nem lesz jóidő, mert nem a mi garázsunkba áll, és nem akarom 2x megkérni h előhozhassam..mind1 hosszú :D
remélem majd írhatom, h sikeresen cserélve :D
kösz a sok választ, remélem hasznomra lesz :)
Elárulom a gyújtógyertyán át az idomok rögzítőcsavarjain át ezeregy helyen van még meghúzási nyomaték :)
Tökéletes példa hogy az emberek szeretik meghúzni a gyertyát jó izomból....láttam már beletört gyertyát,és menetjavított hengerfejet :)
Am az olajcsere ténylegesen olyan hogy megtudod te magad is oldani szóval no para :P
És nemkell ahoz cbr125-ös lehet ez simson vagy 600-as sportmotor vagy egy riga is...Az elv mindehol ugyan az!
Én is kézzel érzésre húztam le amíg nem szereztem be nyomaték kulcsot :)
Megnyugtatlak 1 gyárban első összeszerelésnél is legyen az riga vagy hayabusa a csavarokat előírt nyomatékra húzzák le :)
olvass egyszer bele bármilyen szervíz könyvbe lessz egy táblázat amely részletesen minden elemnek megadja a lehúzási nyomatékát....
Remélem már kicserélted azt az olajat mert amenyit írtam jópárszor kilehetett volna