guminyomás ami nekem gyárilag van megadva (hidegen)... ha nincs meg a users manualod talán megfelelnek ezek az értékek is...
egyszemély: elöl 2,25 bar, hátul 2,5 bar
kétszemély: elöl 2,5 bar, hátul 2,9 bar
nagy sebességre meg 2,25-2,5-et ír
de a többiek között csak van olyan akinek megvan a manual
XX-esektől kérdeznék egyet. Ma motoroztam egyet felmentem a pályára is és azt vettem észre ha tartósan 140 felett megyek 150-170 körül a motor kígyózó mozgást végez, nem is mertem tovább gyorsítani mert veszélyesen beinogott néha. A mocin túrakormány és túraplexi van. Lehet ettől ez a jelenség? Azért nem gondolom hogy e miatt lenne mert ha bebújtam a plexi mőgé akkor sem szünt meg, sőt mintha még erősődött volna is. Arra gondoltam hogy e miatt lehet mert a kezembe belekap a szél. Illetve a guminyomást nem ellenőriztem még le, bár nem tudom ez mennyire okozhat ilyet. Nem lapos a kerék bár műszerrel nem mértem. Mennyi az optimálos nyomás a gumikba? 180-as hátsó Michelin Pilot van a motoron. A kormány és kerékcsapágyakat megnéztem azok jónak töntek, nem lötyög nem kotyog semmi a mocin. Valaki tapasztalt már ilyet?
Gondoltam beírom ide is nem csak a motorozz.hu fórumába, hátha többen olvasátok
Ezt az infot,viszont megoszthatnád velünk(mettöl-meddig)hibásak a vasak!Mert akkor metudnánk nézni a mieinket!Illetve,hogy beleesik vagy se,abba szorásba!
hello kicseréltem a fékbetéteket de ennek ellenére nem változott a nyomáspont és fékezésnél éreztem hogy az elsőkereket nem fékezte olyan intenziven mint előtte késöbb pedig már a hátsókerék blokkolt előbb, behuzott kuplungnál és egyre jobban nem voltam megelégedve az elsőfék hatással szerelő aki érdemben hozzá tudott szolni azt mondta biztos levegős lett csak az lehet a baj fél liter folyadékot nyomtunk át a rendszeren eredmény semmi szerencsére egy barátom dolgozik a hondánál igy az interneten meg tudtuk nézni mi lehet a probléma igy derült ki hogy van ez a gyárihibás alkatrész pcv nevü rendszer amit vázszám alapján határoztak meg hogy mettől meddig szereltek és gariba cserélik amugy 120ezer ft hát ennyi szevasztok.
Örülök, hogy szépen haladsz!
Én is alakulgatok, 1 mankóval közlekedek, találtam 1 jó gyógytornászt,ugyhogy mostmár szépen erősödik a lábam.
Helyes húzzad neki, de csak óvatjával!
Moci? hát szeretnék ill lesz! Ugylehet jövő7en meg islesz a VAS! Kipróbáltam Milka Barátom XX-ét és tudtam vele menni, bár a lábamnak, még kell 1 kicsit hajlania, de a motoron tudum jobban eröltettni... max az elején kicsit fájni fog... vagy nagyon mind1 a lényeg hogy utánna ne fájjon!
Ja természetesen XX! Ugyhogy majd mehetünk gurulni ha a fentiek is ugy alkarják!
Köszönöm alakulgat,izomzatilag már majdnem a régi,de hajlékonysága még 95-97%.
Osztan tudod hogyan mondják;az idő majd mindent.......................
Majd meg látjuk,de addig is érezzük.
A moci kész,mellékelek 1 pár képet.A héten DU és tegnap egész nap husztam neki!
Nagyon jóóóóóó vot!
És Te?Miz'újs? Veszel valami gépet?Lábad,mankózol még?
Szerbusztok nem tudom érdekel-e valakit fékproblémám megoldása minden esetre közlöm veletek hátha van még valaki aki szív az xx fékrendszerével hogy van egy pcv nevű fékerőeloszto okosság amit a gyár visszahívott vagyis hosszított garanciával cserélik merthogy gyárilag hibádzik kicsit és fékhatás csökkenést okoz. Hát ez az én kéthetes szívásom okozoja ennyi azért köszi milka
ez kis idöt vesz igénybe!Kilométerbe nemtudom megmondani,mert ez sokmindentöl függ!
Megasztán azse mindegy miléyen betétet vettél!Mert az XX-be,kizárolag sinter betétet lehet tenni!
abbolse bármilyet!
Egyébként lehet attolis,hogy nem pucoltad meg a dugattyukat,mielött vissza toltad öket,hogy betegyed az uj betéteket!És most szorulnak egy kicsit!
Látni kéne!
Sziasztok kis segitséget szeretnék kérni xx-en kicseréltem a fékbetéteket de a fékhatás rosszabb lett a fékkart ugyan ugy be tudom húzni mint az elkopott betétekkel freodo betétek tárcsák jok fékfolyadék is ki lett cserélve nem levegős és nem tudom mi lehet a probléma akinek volt már hasonlo gondja vagy van ötlete légyszi sugjatok mert nem tudom mi van köszi csao
nekem még a láncvédőn is rajta van a gyári matrica amin szintén 2.9 szerepel... bár én se fújtam fel annyira...
egyszemély: elöl 2,25 bar, hátul 2,5 bar
kétszemély: elöl 2,5 bar, hátul 2,9 bar
nagy sebességre meg 2,25-2,5-et ír
de a többiek között csak van olyan akinek megvan a manual
Az sohase baj ha 1-nél több XX van a garázsban! Az a baj ha 1-nél kevesebb van!
XX-esektől kérdeznék egyet. Ma motoroztam egyet felmentem a pályára is és azt vettem észre ha tartósan 140 felett megyek 150-170 körül a motor kígyózó mozgást végez, nem is mertem tovább gyorsítani mert veszélyesen beinogott néha. A mocin túrakormány és túraplexi van. Lehet ettől ez a jelenség? Azért nem gondolom hogy e miatt lenne mert ha bebújtam a plexi mőgé akkor sem szünt meg, sőt mintha még erősődött volna is. Arra gondoltam hogy e miatt lehet mert a kezembe belekap a szél. Illetve a guminyomást nem ellenőriztem még le, bár nem tudom ez mennyire okozhat ilyet. Nem lapos a kerék bár műszerrel nem mértem. Mennyi az optimálos nyomás a gumikba? 180-as hátsó Michelin Pilot van a motoron. A kormány és kerékcsapágyakat megnéztem azok jónak töntek, nem lötyög nem kotyog semmi a mocin. Valaki tapasztalt már ilyet?
Gondoltam beírom ide is nem csak a motorozz.hu fórumába, hátha többen olvasátok
Erröl még nemhallottunk,de holtig tanul az ember!Köszönjük az infot!
Hiába minden rosszban van valami jó...
Nekem nem hajlik vissza az XX-re a lábam.
Azért választottam a ténérét,nagyon kényelmes.
Már régen is szeretem volna 1-et.
A tőbbi a jővő titka.
Örülök, hogy szépen haladsz!
Én is alakulgatok, 1 mankóval közlekedek, találtam 1 jó gyógytornászt,ugyhogy mostmár szépen erősödik a lábam.
Helyes húzzad neki, de csak óvatjával!
Moci? hát szeretnék ill lesz! Ugylehet jövő7en meg islesz a VAS! Kipróbáltam Milka Barátom XX-ét és tudtam vele menni, bár a lábamnak, még kell 1 kicsit hajlania, de a motoron tudum jobban eröltettni... max az elején kicsit fájni fog... vagy nagyon mind1 a lényeg hogy utánna ne fájjon!
Ja természetesen XX! Ugyhogy majd mehetünk gurulni ha a fentiek is ugy alkarják!
Köszönöm alakulgat,izomzatilag már majdnem a régi,de hajlékonysága még 95-97%.
Osztan tudod hogyan mondják;az idő majd mindent.......................
Majd meg látjuk,de addig is érezzük.
A moci kész,mellékelek 1 pár képet.A héten DU és tegnap egész nap husztam neki!
Nagyon jóóóóóó vot!
És Te?Miz'újs? Veszel valami gépet?Lábad,mankózol még?
Érdekel természetesen, köszönjük az információt!
Mi volt a hiba jelenség ami miatt keresni kezdted az okát? (mit éreztél fékezésnél?)
Mi ujság Winchi barátom lábod? Moci? ( az endurón kivül )
Persze hogy tudunk. Teló számom; 20/336-1906. BP.III.kerületben lakom.
Hivj nyugottan.
Üdv Winchi.
Engem lehet érdekelne ez a kuffer :)
Tudun egyeztetni priviben?
Üdv.
Brick
ez kis idöt vesz igénybe!Kilométerbe nemtudom megmondani,mert ez sokmindentöl függ!
Megasztán azse mindegy miléyen betétet vettél!Mert az XX-be,kizárolag sinter betétet lehet tenni!
abbolse bármilyet!
Egyébként lehet attolis,hogy nem pucoltad meg a dugattyukat,mielött vissza toltad öket,hogy betegyed az uj betéteket!És most szorulnak egy kicsit!
Látni kéne!