akkor jol bemész egy honda kereskedésbe,és megnézed mindkettöt!
Egyébként az ilyen külömségekröl irtam az elején!mármint hogy az XX,más bellitátásokon megy mint a hatszázas!
Az F-s gépkönyvében az irídiumos gyertyára 24e csereciklus van megadva.Alternatív gyertyának szintén irídiumos,de +5 fok alatti motorozáshoz ajánlott Denso gyátyát ír.
Amit néztem helyette,az szintén irídiumos,tehát a 24e csereciklus megmaradhatna,és így már jobban járok, mert 2-3eFt/db az árkülönbség.
A interneten már nézelődtem de ahány oldal annyiféle kép van a gyertyák mellé berakva,így nehéz eldönteni hogy melyik kép melyik gyertya.
Az egyiknél nem végig menetes részt mutat,a másiknál meg igen Azt hiszem maradok a vedd ki és menj és hasonlítsd össze a boltban a másikkal megoldás lesz.
Normál gyertyát nem akarok bele.
az XX-be szokták ajánlani,az iridium gyetya helyett,a "sima" gyertyát a Hondáéknál,de aztis hozzáteszik,hogy azt nem 48-ezrenként kell cserélni mint az iridiumot,hanem 18-ezrenként!ha igy kiszámolom,nembiztos hogy olyan drága az iridium!
Hali!
Szerintem forditasd meg. Igaz sokan aztmondják,hogy a szálak berendeződnek arrafele amerre már forgott a gumi, De ...nem abba az irányba forog a kerék amerre"kitalálták" Én már láttam 7-8000 km-es új gumit rendellenesen elkopva azért mert forgásiránynak ellentétesen használták... Ne kérdezd mér-én sem tudom....
Ha egy auton forgásirányos gumit,forditva tettek fel ujonan,de én rendesen(forgásiránynak megfelelöen) tenném fel,akkor mi lessz?a gumi ugy 4-5 ezret futott!
Én amikor "quadoztam" nyakig vizes meg sáros lettem !És még a kaput is jobban ki kellett nyitni hogy biztos be tudjak állni !
Ki volt ma a németvölgyi uton ezüstszürke XX-el?
Legközelebb ugyis utól érem!
Tegnap olyan jót quadoztam.Nyílt nap volt.Nekem bejött,még elötte sosem próbáltam !Lassan indul a szezon ma megin sok motorost láttam!
Én se modtam hogy megveszem
Nézd meg!Nem ugyanaz!
Nem fárasztalak bennetek tovább!
Széles utat,olcsó benyát meg a többi........
Egyébként az ilyen külömségekröl irtam az elején!mármint hogy az XX,más bellitátásokon megy mint a hatszázas!
amig viccelek!Nem?
Amit néztem helyette,az szintén irídiumos,tehát a 24e csereciklus megmaradhatna,és így már jobban járok, mert 2-3eFt/db az árkülönbség.
A interneten már nézelődtem de ahány oldal annyiféle kép van a gyertyák mellé berakva,így nehéz eldönteni hogy melyik kép melyik gyertya.
Az egyiknél nem végig menetes részt mutat,a másiknál meg igen Azt hiszem maradok a vedd ki és menj és hasonlítsd össze a boltban a másikkal megoldás lesz.
Normál gyertyát nem akarok bele.
az XX-be szokták ajánlani,az iridium gyetya helyett,a "sima" gyertyát a Hondáéknál,de aztis hozzáteszik,hogy azt nem 48-ezrenként kell cserélni mint az iridiumot,hanem 18-ezrenként!ha igy kiszámolom,nembiztos hogy olyan drága az iridium!
Még egy helyen megpróbálom.
Márcsak azértis,mert nekünk XX-eink vannak!És a két vas(600-as)nembiztos,söt biztos hogy nem egy értéken fut!
NGK gyertya ügyben érdeklődnék,a gyári előírás szerint a motoromba az IMR9A-9H helyett,a CR9EIX gyertya jó lehet-e alternatívaként?
Ez is irídium gyertya,és olcsóbb a másiknál.Még egyik gyertya sem volt a kezembe,így nem tudom hogy a menetátmérőjük és hosszuk megegyeznek-e.
Köszönöm!
Szerintem forditasd meg. Igaz sokan aztmondják,hogy a szálak berendeződnek arrafele amerre már forgott a gumi, De ...nem abba az irányba forog a kerék amerre"kitalálták" Én már láttam 7-8000 km-es új gumit rendellenesen elkopva azért mert forgásiránynak ellentétesen használták... Ne kérdezd mér-én sem tudom....
Ha egy auton forgásirányos gumit,forditva tettek fel ujonan,de én rendesen(forgásiránynak megfelelöen) tenném fel,akkor mi lessz?a gumi ugy 4-5 ezret futott!