Nem tom hogyan csinÁlod.
nekem mindig meghal a lÁncszett 15e utÁn,meg a fÉkbetÉtek se birjÁk 15e-nÉl tÖbbet.
pedig kÉtlem hogy Úgy gyŰrnÉm az aszfaltot mint te, És nem is veszek bele szar minŐsÉgŰ motyÓkat!
de majd most meglÁtjuk mennyit megyek a felujitott betÉtekkel. kÖszi a segitsÉget!
.
Nem hiszem. Mióta volt balesetem azóta nem ülök be dobozokba.
Félek tőle. Tavaly volt felszálltam a metróra a nagyváradtéren, de az
ecserinél le is szálltam aztán inkább gyalog haza. Aztán másnap már görkorival mentem inkább.(lakatos. lkt-arany j utca)Mégis gyorsabb volt mint gyalog.
Különben meg, SZÉP NAPOT MINDENKINEK!
A gyárigyertya az XX-be évjáratfüggö!
De csereszabatosak egymással,csak a futásteljesitményük más4
2002-ig sima gyertya megy bele és 18.000-ként kell cserélni.Utánna már iridium gyertyával adták ki öket,és 48.000-ként kell cserélni!
Ja!Gyertyából meg nem nagy a válasték,,mert az XX-be egyfajta gyertya megy,,ami jó drága,,de jó sokat is bír..NGK....De a számját most így nemtudom,,de nem hagyományos,,kripton vagy mi fasz hegye van..
Vagy éppegy rigát mi?
Kösz a meghivást de nem szeretek dobozokba utazni!
Milyen láncot vegyek?
Gyertyát?
Uristen! Meghalt a dakaron 1 motoros akit 2 napig nem találtak...
Most mondták be!
Köszi! Erre nem gondoltam!
Akkor asszem marad a gyári rendszer!
De a kormány nem a gyári, hanem szélesebb.
Hol lehet hozzá hosszabbitót szerezni?
Ja és a kuplungcső is rövid!
Kössz!
Jó éjszakát!
Lelépek!
Távol álljon tölem4Akkor inkább nemválaszolok!
De tudod mit!Gyere el velem egyszer csak egy napra,egy városi terittésre!Meglátod milyen 2onnan felülröl".
Az XX-en hiresen jo fékvan!Kár bántani!Még a Busásokis elismerik(ha leszállnak a fellegekböl),hogy hihetetlen jo fék van rajta!
De a kérdésedre a válasz!Fémfékcsövel se lessz jobb!Ráadásul még a szervizekbense szivesen bontják meg a fékrendszert,mert televan elosztoval,csatlakozoval,szeleppel,meg mifenével!Nagyon nehéz lelégtelenitteni utánna!
Másik!az XX fékrendszere,mint álltalában minden Honda dualfék,ugy müködik,hogy ha huzod a fékkart,fog nyergenként 2-dugattyu!Azaz az elsö fékkar huzásánál dolgozik összessen négy dugattyu!A hátsonyergen lévö 3-dugattyubol egyet müködtet a baloldalon(bal fékmunkahengerre rászerelt) elhelyezkedö munkahenger.A hátso fékpedál pedig 2-dugattyut mozgat,a hátso munkahengeren,és 1-1-et elöl nyergenként.!
Tehát ha te ezt megbontod,akkor az elsöföfékmunkahengernek kéne 6-dugatyut müködtetni,a hátsonak meg 3-at!Ez csak ugy lehetséges,ha nagyobb föfékmunkahengreket teszel fel,mert ugylessz szar a fék,ahogy van!Nemfogja tudni ellátni a föfékhenger a feladatát(nemtud majd annyi oljat tolni).
Ne húzd fel magad! Mondtam nem ellened!
Csak pont ez a gyengém, ateherautósok. Ha rossz napom van eléggé tahó vagyok bevállalom.
Ahogy otthon ugy az uton is. Csináltam már faszságokat. De soha nem volt annyi balhém bkv-sal vagy taxissal mint amennyi a kamionosakkal.
Ámen, mert fölcsuszott a vérnyomásom és nem tok majd alukálni.
Nekem ugyanez a gondom a "B" kategoriás "versenyzökkel!
Megy a belsöben 55-el!Pedig sokhelyen 70-en a megengedett!Énmeg hasittanék 80-90-en nel a MAN-nal,és bemutatja az ötvenet!Ugyhogy a tököm televan a sok kétdecis(azért a elnevezés,mert kb.ennyit nyer százon,hogy ötvennel tötyörög) mokussal az utakon!A másik fegyelmezzék azt aki ezt csinállja!És ne azt aki haladna!Vagy ha igy nézzük,akkor rendet lehetne tenni a motorosok,és a személyautosok közöttis!Lenne dolog böven!
Még valami!Mi nem hobbibol megyünk az utakon,hanem dolgozunk!Ja igen a 90-es tiltástis a tisztelt "b" kategoria harcolta ki!Ugyhogy akkor türjenek!
kormánymagasitót szivesen hozzádvágok!
Nekem nem kell! !