Olyanról nyitunk vitát amin már azt gondolom áteveztünk.
Nem hiszem, hogy nincs úgy ahogy mondod. Nem is értem miért ebbe kapaszkodik mindenki. Ez nem igazán szitált inkább majdnem kivette a kormányt a kezemből. Amiről most írogatunk nem túl egzakt téma!
Ha gyári gépekről beszélnénk, szalag új a Tiéd, Övé, Enyém és arról beszélgetünk elfogadnék mindent.
De nem erről beszélünk. Más a keret, más a doboz más a súly és más a súlyelosztás mindenkinél. Ha atomra megpakolom azt a járművet aminek csak 2 kereke van és ebből az egyik kormányzott, sok múlik a hogyanokon. Ha az eleje sokkal könnyebb mint a hátulja, nem feltétlenül kell úgy viselkednie mint egy üres szériának. Nem beszélek az egyéb tényezőkről szélirányok helyi adottságok, utas van nincs? A levegő közegben haladó testek formája se mindegy milyen. Lásd, pl. tartálykocsik, ők nem mehetnek egy ponton tovább a sebességgel mert fölborulnak, mindegy milyen a motorteljesítményük. Tehát rengeteg az eltérés ember és ember között. Kár vitázni én is szívesen odaadom bármelykőtöknek a vasam felöltöztetve és még mögétek is ülök. Szerintem hagyjuk a témát mert nem nyugszik túl tudományos alapokon. Lehet, hogy tévedek de a sajátommal szemben kötve hiszem azt. Lehet, hogy az enyém rossz de a Tiétekről hogyan írjak túratapasztalatokat ha nem azok a lovak suhantak a seggem alatt. Sajna nem volt több XX-em így ez a lehetőség is kilőve, marad véleményformálásra az aktuális. Miért nem vitázunk a nyeregről pl. az eléggé egyforma szerintem, mégis szétszedi a pi… dat ha 1000Km-et húzol egy napon egyszerre a masinával. Az F nem ilyen volt….(természetesen csak ezen a téren).
Üdv
Banan
Mivel ilyen szépen kérted06-30-9621245
2008-ban 900-FT/ db áron ujitottak fel!
És gyári minöség ide,gyáriminöség oda,én neméreztem a külömbséget!Pedig elhiheted volt nyuzva rendesen a fék!Amit nemajánlanék Ferodo!Volt hozzá suerencsém!Hát csak olyannak ajánlanám akit nagyon,nagyon,nagyon annálisjobban utálok!Ha nincs más az EBC betehetö,de azse százas!
A fékezésnél jelentkezö "szitálást",még senkise tapasztalta rajtad kivül(pedig turázgatunk rendesen) itt a link rola www.kep.tar.hu/milkamu!Söt!Szerintem olyan egyenesen fut,ahogy elövan irva!Nemcsapkod,nemszitál!Nehezenis tehetné a hosszu tengelytáv miatt!Mennyél egyszer egy R-6,R-1,vagy suzuki modellel kormánylengéscsilllapitto nélkül!Mwegtudod miaz a szitálás!
Ha szépen megkérsz,még a telszámotis odadadom!
Budapesten a XIII.-kerben vannak!Felujitják a régi vasat!Évekota ezt használljuk nahytelljesitményü vasakra.Kérdezd Hercit,vagy Birit,stb.Mind ezt használljuk!Nem nyikorog,nem melegszik el,és 32.000-ret elmegy!Szoval joválasztás.Ja még a pályázást is birja!
Egyépként az RMC hálózat forgalmaz 1 bizonyos fékbetétet.
Nemtom a nevét. Kiváncsiságból próbáltam ki.(nem volt léé)
15.000ft a 3 nyereg. +5% törzsvásárlói kedvezmény 14.250ft
Nem vetekszik a gyárival de semmi rosszat nemtok róla mondani.
A tesztet meg senki nem vette a szivére max nem értettünk vele egyet.
Félre értettél!
Az XX erősségei közé tartozik a fék!
A gyárival nincs bajom k...jó. Ez kérdés volt az utángyártott betét esetére. A túrán meg gyárit használok mindíg. Ott sem volt bajom vele. Lassít mint az őrület. Amit írtam az nem a fékekről szól, csupán akkor jelentkezik!
Ez a tömeg miatt van. Súlyelosztás, súlypont. Ha nehezebb lenne a motor nem reagálna így. Viszont sok más paramétere esetleg rossz irányba változna. Azért köszi a felajánlást, jól esett.
Még egy észrevétel!
Tesztírás:
Látom ez nagyon bántóra sikerült. Nos ennek szerintem az a célja, hogy elmondjuk a rossz tulajdonságait. Aki el van ájulva a motorjától (tipikus motoros hozzáállás) ne is írjon hangzik az alapszabály a boncteremben. Hidjétek el nem az XX tulajok ellen írtam, hanem annak aki nem mehet teszt gyanánt vásárlás elött 1000Km-t vele. Ilyen nincs túl sok. A motor jó de nem mondható el róla, hogy hibátlan. Már azért sem mert nincs hibátlan gép gondolok itt a repülésre, űrhajózásra. Ott kissé pontosabb tűrésekkel dolgoznak még is kijön ez az néha.
Egyszóval, sajnálom, ha valakit megbántottam vele. Egyéb iránt minden ítélet szubjektív ez az én személyes tapasztalatom és véleményem róla. Másnak lehet más, én fejethajtok elötte, mág ha nem győzött meg akkor is.
Nemtom. De soha nem hallottam még ,
hogy valaki ne legyen megelégedve a fékeivel.
Az enyémbe februárra meglesz a 100.ezredik kilcsi
de még most is mint a satu! Pedig már a tárcsák is sos cserések.
A konzolt + a dobozokat meg egyböl leszedtem mikor vettem
mert nagytempónál idegesitett. De a fékkel akkor sem volt bajom.
Ha gondolod 1 szer tesztelheted hogy legyen összehasonlitási alapod.
Hali!
Ezen már túl voltam a vásárlás után néhány nappal (szervíz) a probléma fennált azóta is, cucc nélkül semmi gond.
A fotón a tárcsa azért hiányzik, mert Trolyában a nyeregtartó öntvényt eltörtem egy nem levett tácsazáras indulással. Még ázsiában voltam, nem tehettem egyebet vagy a nyereg vagy a tárcsa le kellett, hogy jöjjön. Semmi nem volt ott ahol voltam csak az amit magammal vittem. A tárcsa mellett döntöttem az olajvezetékek javára. Nem volt gyenge hazajönni 2 személy + 3táska + egyéb csomag a táskákon - egy első tárcsa.
Azt azért minirigás koromban észre vettem volna, hogy nincs meg egy fékem, de köszi a figyelmeztetést.
Az XX vázgeometriáját felbontja egy üres Givi Wing R. II. is. Aki ismeri a jelenséget és nagyokat túrázik ezzel, tudja, mit jelent ha felszerelem, vagy leszerelem. Másképp mozdul a jószág. Ez viszont fizka a tömeg ill. súlypont kérdése, nincs mit tenni. A fékem természetesen itthon szervíz vizsgálta ill. javította.
Nincs véletlen átalakitva a cbs-gyári rendszer a tieden?
Vagy esetleg nem tudsz róla!
Te vagy az első tulaj?
Régen divat volt az XX-eken hogy elkülönitették az elsöt a hátsó féktől!
Könnyen lehet ahiba oka!
Mikor volt a féked szétszedve fullra?
Fékbetétcserénél a dugattyukat is rendesen tisztitod?
Mert a serviceben szeretik elfelejteni!
De nyilván ezeket te is tudod!
És a Milka kap tőlem még 1 tank benyát!
én meg veszem az újat mindig....
Nem hiszem, hogy nincs úgy ahogy mondod. Nem is értem miért ebbe kapaszkodik mindenki. Ez nem igazán szitált inkább majdnem kivette a kormányt a kezemből. Amiről most írogatunk nem túl egzakt téma!
Ha gyári gépekről beszélnénk, szalag új a Tiéd, Övé, Enyém és arról beszélgetünk elfogadnék mindent.
De nem erről beszélünk. Más a keret, más a doboz más a súly és más a súlyelosztás mindenkinél. Ha atomra megpakolom azt a járművet aminek csak 2 kereke van és ebből az egyik kormányzott, sok múlik a hogyanokon. Ha az eleje sokkal könnyebb mint a hátulja, nem feltétlenül kell úgy viselkednie mint egy üres szériának. Nem beszélek az egyéb tényezőkről szélirányok helyi adottságok, utas van nincs? A levegő közegben haladó testek formája se mindegy milyen. Lásd, pl. tartálykocsik, ők nem mehetnek egy ponton tovább a sebességgel mert fölborulnak, mindegy milyen a motorteljesítményük. Tehát rengeteg az eltérés ember és ember között. Kár vitázni én is szívesen odaadom bármelykőtöknek a vasam felöltöztetve és még mögétek is ülök. Szerintem hagyjuk a témát mert nem nyugszik túl tudományos alapokon. Lehet, hogy tévedek de a sajátommal szemben kötve hiszem azt. Lehet, hogy az enyém rossz de a Tiétekről hogyan írjak túratapasztalatokat ha nem azok a lovak suhantak a seggem alatt. Sajna nem volt több XX-em így ez a lehetőség is kilőve, marad véleményformálásra az aktuális. Miért nem vitázunk a nyeregről pl. az eléggé egyforma szerintem, mégis szétszedi a pi… dat ha 1000Km-et húzol egy napon egyszerre a masinával. Az F nem ilyen volt….(természetesen csak ezen a téren).
Üdv
Banan
Köszi.
Remélem még jo a szám!Ja és mivel szépen kérted kapoloklistábol kihuztam 2 rosszpontot a nevedmellöl!
2008-ban 900-FT/ db áron ujitottak fel!
És gyári minöség ide,gyáriminöség oda,én neméreztem a külömbséget!Pedig elhiheted volt nyuzva rendesen a fék!Amit nemajánlanék Ferodo!Volt hozzá suerencsém!Hát csak olyannak ajánlanám akit nagyon,nagyon,nagyon annálisjobban utálok!Ha nincs más az EBC betehetö,de azse százas!
Egyépként mennyiért csinálják a vas felujitását?
A fékezésnél jelentkezö "szitálást",még senkise tapasztalta rajtad kivül(pedig turázgatunk rendesen) itt a link rola www.kep.tar.hu/milkamu!Söt!Szerintem olyan egyenesen fut,ahogy elövan irva!Nemcsapkod,nemszitál!Nehezenis tehetné a hosszu tengelytáv miatt!Mennyél egyszer egy R-6,R-1,vagy suzuki modellel kormánylengéscsilllapitto nélkül!Mwegtudod miaz a szitálás!
Előre is ezer köszönet érte.
Én az összeset visszashivtam vona a suzuki helyében!De legalább az ujon ,ezt megcsinállták!Nemis akárhogy!
Ha szépen megkérsz,még a telszámotis odadadom!
Budapesten a XIII.-kerben vannak!Felujitják a régi vasat!Évekota ezt használljuk nahytelljesitményü vasakra.Kérdezd Hercit,vagy Birit,stb.Mind ezt használljuk!Nem nyikorog,nem melegszik el,és 32.000-ret elmegy!Szoval joválasztás.Ja még a pályázást is birja!
De az tud igazán elsőn gurulni aki a régi busán tud....
,
Próbáltam, nem engedném ki utcára!
Mindent köszönök.
Üdv
Banan
Nemtom a nevét. Kiváncsiságból próbáltam ki.(nem volt léé)
15.000ft a 3 nyereg. +5% törzsvásárlói kedvezmény 14.250ft
Nem vetekszik a gyárival de semmi rosszat nemtok róla mondani.
A tesztet meg senki nem vette a szivére max nem értettünk vele egyet.
Az XX erősségei közé tartozik a fék!
A gyárival nincs bajom k...jó. Ez kérdés volt az utángyártott betét esetére. A túrán meg gyárit használok mindíg. Ott sem volt bajom vele. Lassít mint az őrület. Amit írtam az nem a fékekről szól, csupán akkor jelentkezik!
Ez a tömeg miatt van. Súlyelosztás, súlypont. Ha nehezebb lenne a motor nem reagálna így. Viszont sok más paramétere esetleg rossz irányba változna. Azért köszi a felajánlást, jól esett.
Tesztírás:
Látom ez nagyon bántóra sikerült. Nos ennek szerintem az a célja, hogy elmondjuk a rossz tulajdonságait. Aki el van ájulva a motorjától (tipikus motoros hozzáállás) ne is írjon hangzik az alapszabály a boncteremben. Hidjétek el nem az XX tulajok ellen írtam, hanem annak aki nem mehet teszt gyanánt vásárlás elött 1000Km-t vele. Ilyen nincs túl sok. A motor jó de nem mondható el róla, hogy hibátlan. Már azért sem mert nincs hibátlan gép gondolok itt a repülésre, űrhajózásra. Ott kissé pontosabb tűrésekkel dolgoznak még is kijön ez az néha.
Egyszóval, sajnálom, ha valakit megbántottam vele. Egyéb iránt minden ítélet szubjektív ez az én személyes tapasztalatom és véleményem róla. Másnak lehet más, én fejethajtok elötte, mág ha nem győzött meg akkor is.
hogy valaki ne legyen megelégedve a fékeivel.
Az enyémbe februárra meglesz a 100.ezredik kilcsi
de még most is mint a satu! Pedig már a tárcsák is sos cserések.
A konzolt + a dobozokat meg egyböl leszedtem mikor vettem
mert nagytempónál idegesitett. De a fékkel akkor sem volt bajom.
Ha gondolod 1 szer tesztelheted hogy legyen összehasonlitási alapod.
Ezen már túl voltam a vásárlás után néhány nappal (szervíz) a probléma fennált azóta is, cucc nélkül semmi gond.
A fotón a tárcsa azért hiányzik, mert Trolyában a nyeregtartó öntvényt eltörtem egy nem levett tácsazáras indulással. Még ázsiában voltam, nem tehettem egyebet vagy a nyereg vagy a tárcsa le kellett, hogy jöjjön. Semmi nem volt ott ahol voltam csak az amit magammal vittem. A tárcsa mellett döntöttem az olajvezetékek javára. Nem volt gyenge hazajönni 2 személy + 3táska + egyéb csomag a táskákon - egy első tárcsa.
Azt azért minirigás koromban észre vettem volna, hogy nincs meg egy fékem, de köszi a figyelmeztetést.
Az XX vázgeometriáját felbontja egy üres Givi Wing R. II. is. Aki ismeri a jelenséget és nagyokat túrázik ezzel, tudja, mit jelent ha felszerelem, vagy leszerelem. Másképp mozdul a jószág. Ez viszont fizka a tömeg ill. súlypont kérdése, nincs mit tenni. A fékem természetesen itthon szervíz vizsgálta ill. javította.
Vagy esetleg nem tudsz róla!
Te vagy az első tulaj?
Régen divat volt az XX-eken hogy elkülönitették az elsöt a hátsó féktől!
Könnyen lehet ahiba oka!
Mikor volt a féked szétszedve fullra?
Fékbetétcserénél a dugattyukat is rendesen tisztitod?
Mert a serviceben szeretik elfelejteni!
De nyilván ezeket te is tudod!