Ez így igaz, nem vitték túlzásba a motor gyártást:) Talán ha öt fajta motort gyártottak, de igazán még annyit se, mert két furat átmérő és két lökethossz létezett, ebből kombinálták ki a köbcentiket. Max a szijjas 1300 meg a szamara motorokba fektettek némi energiát.
Erre most nem tudok jó üzletet, legalábbis ami mindkettőnknek jó, mert még eddig tetszik a motor és vélhetőleg ugyanilyet vennék:)
Most cseréltem rajta első gumit, hogy tavasszal már csak indulni kelljen vele. Még egy szervíz lehet ráférne, 100 km hiján 24 ezer van benne. Nem tom kellene-e nagyon elmerülni a dologban, vagy csak gyertya meg olaj meg szűrők csere aztán jól van. Szelephézagot a manual jóvalk későbbre ír, egy szinkron lehet ráférne - állítólag az mindenre jó :))
Jo példa a vfr csoportnak is , hogy fél év sikertelen eladás után ideje mérsékelni az árakat
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx-11989719
Most cseréltem rajta első gumit, hogy tavasszal már csak indulni kelljen vele. Még egy szervíz lehet ráférne, 100 km hiján 24 ezer van benne. Nem tom kellene-e nagyon elmerülni a dologban, vagy csak gyertya meg olaj meg szűrők csere aztán jól van. Szelephézagot a manual jóvalk későbbre ír, egy szinkron lehet ráférne - állítólag az mindenre jó :))
Barna.
Egyszer használtam 2106 (1600-ost) is :) akkor az bitang jól ment :)
Cserélni nem tudok,nincs motorom
Nekem volt ilyen is, olyan is, a 2107 még megmaradt
Igaz 13 éve nem volt beinditva, lassan hozzá kezdek rendbeszedni.