Én most csak okoskodok. De szerintem az az automata szívató által indukált jelenség minden hengernél okozna gondot. Mert központilag vezérli az injektorokat. Én másfelé nézelődnék. Volt már nem egyszer (igaz nem Hondán) olyan jelenség hogy a gyertya pipában nyílt meg a pipa és a gyertyakábel közötti kapcsolat. Ami hidegen háromhengerezést melegen pedig normál üzemet produkált. Én azt nézném meg. Szerintem valami egyedibb hiba okozhatja nem hiszem hogy olyan rendszer ami kompletten hatna mindenre (mert az automata szívató szerintem ilyen.).
egy kis műszaki segítséget szeretnék kérni Tőletek. Egyik ismerősöm 2003-as évjáratú XX-ét fogom megvenni, de sajna mostanában elő jött nála olyan probléma, hogy hidegindításnál mintha csak 2-3 henger járna. Ha bemelegszik akkor nincs semmi probléma vele. Gyertyák cseréje és injektor tisztítás is megtörtént, de a jelenség nem változott. Lehetséges, hogy az automata szivató hibája okozhat ilyen bajt? Első tulajos 63.000 km-es a motor. Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
Hát az biztos hogy gyönyörű makulátlan állapotban van. Sok sikert hozzá hogy találj egy hasonlóan gondos gazát. Az ilyen gépek a szememben már nem haszonszerzést célozzák hanem az a kihívás hogy megtalálja a régi gazda a kellően gondos új gazdáját a masinának.
Sajnos eljött az idő, amikor időhiány miatt valamit el kell engedni . Az elmúlt 2 évben összesen 130 km-t motoroztam vele.
Honda CBR 1100XX
- Bicolor kék, limitált kiadás
- 2. tulajdonos (2011-től a tulajdonomban)
- 2005.05.05. Magyarországon üzembe helyezve
- 33 600 km
- karambolmentes, gyári állapotú
Extrák:
- MRA túraplexi
- Givi csomagtartó keret
- Navigáció tartó 12 V-os csatlakozással
- Védőfóliázva lámpa, első idom, tank, ülés alatti oldalsó idomok
Szervízelés:
- Szervizkönyves, folyamatosan Honda márkaszervizben szervizelve
- 2015-ben a székesfehérvári Honda szervizben lánc és fogaskerekek cseréje
- 2016-ban az első teleszkópok teljes karbantartást kaptak olaj, szimmering, rugó és első gumi cserével ( köszi ATIX) azóta 130 km-t mentem vele
- 2017-ben új akkumulátort vásároltam, nem raktam még be, de adom hozzá
- 4 liter Motul 7100
Ár:
- 1 600 000 Ft
Üdv:
Gábor
30/2052666
Eladó egy ÚJ MRA típusú tartócsipesz cikkszám: 4025066125074, mely lényegében a pleximagasító fúrásmentes felerősítéséhez használható szorítókengyel. ára 4000,-Ft
egy kis műszaki segítséget szeretnék kérni Tőletek. Egyik ismerősöm 2003-as évjáratú XX-ét fogom megvenni, de sajna mostanában elő jött nála olyan probléma, hogy hidegindításnál mintha csak 2-3 henger járna. Ha bemelegszik akkor nincs semmi probléma vele. Gyertyák cseréje és injektor tisztítás is megtörtént, de a jelenség nem változott. Lehetséges, hogy az automata szivató hibája okozhat ilyen bajt? Első tulajos 63.000 km-es a motor. Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
Sajnos eljött az idő, amikor időhiány miatt valamit el kell engedni . Az elmúlt 2 évben összesen 130 km-t motoroztam vele.
Honda CBR 1100XX
- Bicolor kék, limitált kiadás
- 2. tulajdonos (2011-től a tulajdonomban)
- 2005.05.05. Magyarországon üzembe helyezve
- 33 600 km
- karambolmentes, gyári állapotú
Extrák:
- MRA túraplexi
- Givi csomagtartó keret
- Navigáció tartó 12 V-os csatlakozással
- Védőfóliázva lámpa, első idom, tank, ülés alatti oldalsó idomok
Szervízelés:
- Szervizkönyves, folyamatosan Honda márkaszervizben szervizelve
- 2015-ben a székesfehérvári Honda szervizben lánc és fogaskerekek cseréje
- 2016-ban az első teleszkópok teljes karbantartást kaptak olaj, szimmering, rugó és első gumi cserével ( köszi ATIX) azóta 130 km-t mentem vele
- 2017-ben új akkumulátort vásároltam, nem raktam még be, de adom hozzá
- 4 liter Motul 7100
Ár:
- 1 600 000 Ft
Üdv:
Gábor
30/2052666
Majd José csak odaadja már egy körre
Tőled eltanulva,majd amit a piac kínál ,megfelelő kreditért
Eladó egy ÚJ MRA típusú tartócsipesz cikkszám: 4025066125074, mely lényegében a pleximagasító fúrásmentes felerősítéséhez használható szorítókengyel. ára 4000,-Ft