Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az én utasom nem is igen kapaszkodik,simán fotózik és videózik akár Szlovéniában is.. pedig haladni szoktunk.. Csak lesnek a haverok
Ha az utas nem tudd máshol kapaszkodni marad otthon. Az én csajomnak soha nem volt problémája a kapaszkodás, pedig (xx a 3 volt) minimum 100000 km jött velem.
Igazuk van az előttem szólóknak. Azt mondanám, hogy van egy jó és egy rossz hírem. A jó, hogy az utasnak nem rossz és védve van. A rossz, hogy ha ütköztök, az utas rá fog tolni erre az eszközre amely gyakorlatilag ki fog belezni. Sajnos ismerek olyat aki felszerelte és több hónapig lábadozott, miután megszabadult néhány méter béltől.... Remélem sikerült elijesztenem.
Egyetértek. Azonnal betiltanám. Ha valaki ütközött már az tudja hogy mivel jár, a tökeivel a tankot szépen behorpassza és ez a semmire való szerkezet meg a bordáidat lerendezi. Ennyi. De ez csak megint a saját véleményem mivel már sajnos ütköztem és láttam a tankot hogy milyen lett.
Én soha nem tennék fel ilyet tankra. Ha bármi baj van gondolj bele ebbe az izéba fogsz lágyékkal beleakadni.
Sziasztok!

Ezzel a kapaszkodóval kapcsolatban kérném a véleményeteket. Jónak tűnik, de nem szeretném, ha olcsó húsnak híg lenne a leve.

http://m.ebay.com/itm/14245132...
Nekem hasonló van,én meg vagyok vele elégedve.
jó motort vettél .. Csak mert jobb nem kellett.
Sziasztok! Valaki tud segíteni német műszakiztatásban?? Lejárt..és kellene az új..a nevemen van full legális...csak hallottam hogy van itthon is ilyenre lehetőség...gondoltam megkérdezem hátha valakinek van rá ismerőse..! ? Köszönöm!!
Fiúk, tudnátok linket adni nissin fékbetéthez?

Szelepszár szimering mennyire lényeges? Tavalyi átnézeskor mondta a mester, elöregedtek, kormos a szelepszár, átengedi az olajat emiatt.
Sziasztok. Olvastam hogy hosszabb túrára készülsz csima. Én vasárnap túrtam le vele 1270et egy nap alatt :). Kényelmes volt és nem fájt semmim. Előtte varaderom volt, azon fájt a gerincem :/.
Amúgy marad ezüst, szeptember első hetében fényezik az oldalidomokat, meg az egyik tükröt, amit friss fényezés után az első garázsba toláskor sikerült a falon végighúzni
Jövő héten leveszem a hirdetést, de ha a túra közben eladod a motorod, keress nyugodtan
Egyenlőre nem eladó mert minden méterét nagyon élvezem. Szombaton ismét egy nagyobb túra lesz, már várom.
Pontosan addig amig megjön rà a vevő
Gerincsérven nem segít a motorcsere!
Sőt! Minél egyenesebben ülsz,annál jobban terheled a gerinced! Tapasztalat!
Akkor talán abba a csoportba kéne próbálkozni!
Egy biztos: nm XX-é .
Az ára meg tök alkonyzóna. 10E-től 100E-ig bármi lehet. Az a kérdés mibe való meg milyen állapotban vannak.
Nagyon valószínű hogy valami pici vasé lehet. Mivel ha jól látom ezen a telón csak egy féknyereg rögzíthető. Az pedig csak a kisebb gépekben van így megoldva. Az biztos hogyha CBR250-be való akkor 2011-nél fiatalabb mert ott még nem fordított teleszkópok vannak és biztos hogy nem 2016-os sem mert ott már fordítottak a telók de nem ilyen a felfogatása. A festék lekopottságából ítélve nem mai darabok így nagy valószínűséggel nem is HONDA cucc ez hanem valami régebbi kis blokkos motor teleszkópja. Ami fordított villás ezért valószínűleg valami sport motoré.

Maradjunk annyiban hogy valami legalább 10 éves vagy még idősebb fordított villás kis köbcentis sport motoré lehet. De ennél pontosabban nehéz lenne megsaccolni.
Nálam nem tudni meddig van a meglévő vas. De ez a gép patika.
Nagyon szép vas! Szeptemberben vizsgáztatom magam az xx -en hosszabb túrán. Sajnos valószínűleg gerincsérvem van. Ha rosszul muzsikálok akkor egy ilyen gondolatával játszadozok.
Meszi ha úgy hozza a lêpés, h meguntad nekem pedig másik vas után kell nézni akkor beszélhetünk.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy a képen látható teleszkóp milyen motorba való és mennyiért lehet eladni. A volt férjemnek volt egy Honda cbr 250. Lehet hogy azé lenne?