Ez nem feltétlenül igaz megállapitás. A GTR is fel van pakolva minden földi jóval, és a kawákra régebben jellemző futómű és fék problémák is elmultak ( tudom mert volt ZZR1100 is meg most a ráncfelvarrott 1400 is - ég és föld a kettő, a fék meg kimondottan jól teljesit a Hondához képest is. A motorok meg szintén 200 ezer környékén is hibamentesen hajlandók működni.
GTR nél már modernebb technika lépet életbe. Futómű, fék, stb. Tartósságra nem tudom de biztos, hogy sokat kibir a GTR is. Köztudott a Yamahának rendkivűl nagy a futásteljesitménye mint az XX nek. Ezért az ára is elég magas még az idősebb gépeknél is.
Nekem nincs tapasztalatom velük. Egy 40-es forma srác mondta ezt a Tárnoki pálya kúton ő egy 1200-assal volt utassal és bár dicsérte de örömódákat nem zengett róla. A szememnek az a motor gyönyörű de hogy milyen lehet arról fogalmam sincs
Múltkor pályán egy kúton beszélgettem egy vfr tulajjal. Dícsérti de mondta hogy a v4 rezonanciája hosszabb távon kifejezetten zavaró szokott lenni. Pedig gyönyörű motor.
Ez igy igaz.......bár én sem szoktam járatni se a dizelt se a motort. Kimélő üzemmódban menetközben bemelegszik szépen. Addig csak kiméletesen gyorsitani. nem szénné forgatni.
Köszi. Most én is FJR, és GTR közt választottam. És azért esett az FJR re a választás mert az ára kedvezőbb volt jóval. Nyáron túráztam egy GTR motoros barátommal nagyon elégedett és nagyon megy is a gép. Mindegy, hogy kanyar, vagy egyenes. Pedig van súlya rendesen de nagyon kezelhető szép motor. Kényelmi szempont és még sok más a GTR mellett szól szerintem. Jó döntést ügyes légy.
Hasonló képen járok el én is. Alapjárat beáll és indulás normál tempóban. Kicsit félve vettem meg az FJr mint tudjátok 2011 hasonló motorral volt egy nagy balesetem. De nagyon jó gép, és remélem nem lesz gond. Km csordogál bele, barátkozunk egymással. Tibor VEGYÉL motort, mert tudod lehet motor nélkül élni de minek. Egy élesebb fotó a gépről.
motorral csak bemelegítés után indulok.. a dizelekkel nem egyiknek sincs semmi baja.. jaaa nincs is motorom