Én mikor váltottam sport gumira. Szebben kezdtem dönteni. Angel GT-vel a saját határomon ami ugye nem a motoré hanem sajátom- Olyan újnyi majréval közlekedtem. Váltottam Powerre és amellett hogy imádtam azonnal kb 2-3 nap alatt eltűnt a majré. Persze más formájú az abroncs ... De sebességben is nőttem. Kinyomva a saját határomra az Angel-el 130 volt Bálványos Powerre meg 150.
Most használtat. De karácsonyra kinéztem már a fa alá az új készletet. Ami ÚJ új lesz. Power 3 vagy Power 2CT vagy még nem tudom. De ezek az abroncsok csak egy hátsó olyan 30-40 Között van míg a durvább túra abroncsok 50 felett kezdődnek.
Nekem is piros brembo van elől, most cserélem majd valamikor ugyanolyanra - negyvenezret nem fog kitartani. Jol fog, tárcsán eddig nincs nyoma egy garnitura végefelé. Gumit ST-t használok, jol tapad, esőben is jó. Kicsit jobban kopik, de lehet az XX kiméletesebb lesz vele. A következő nekem is GT lesz, de nincs panaszom az ST-re.
mennyivel fog jobban? én és Tibi barátom a pilot road gumik különböző típusaival és az angel-el lábtartóig döntöttünk xx-t, zzr-t, x11-t stb. hol a jobban fogás? nem kötekedem, érdekel. nekem a z6 is jó volt, pedig az egy alsó kategóriás gumi. többet kellett melegíteni, de sosem csúszott meg. a bt16 volt az egyetlen, amit szinte rögtön levetettem anno a gsr-ről, az egy igazi sz@r gumi, melegen is csúszott, egy bizonytalan szemét volt
Én átváltoztatható sport gumira. Gyorsabban fogy ez igaz de meglepődve tapasztaltam hogy olcsóbbak is. Persze nem a frissen fejlesztett. Az meg hogy mennyivel jobban fog a félelmetesen meglepő számomra. Amúgy jó az angyalka de mióta megítélésem a sport gumit ...
Lassan eléri a jelet Pilot a Road4-em 12e km után, érdemes lehet Angel St-re cserélni? Nedves tapadás nem lényeg annyira, mert akkor amúgy is csak gyök2vel merek menni
Inkább szárazon tapadjon és bírja a strapát legalább ennyire...
Végül lecseréltem piros Brembo-ra a fékpofákat elől, mert lassan elfogytak a gyári Nissin betétek 40e km után
Nem hittem volna, de ezek a Brembók érezhetően jobban fognak, remélem a tárcsát nem fogják bántani.
Kínai idomgarnitúra szart se ér!
Vékony,pontatlan,szar.
Biztosító fizet? Ha igen akkor add el a maradékot. Jobban jársz. Ez még bontóból összerakva is túl sok pénz.
Szia Sajnos az enyem is osszetort ,eleje oldala vaz, motor hatsó rész egészbem maradt. 450ert ment el egészbe. Javítás kb 600lett volna es bo tott idomokkal szamolva
Űdv mindenkinek! Megborítottam 2007-es XX-emet. Alkatrészeket keresek: villa, összes idom, kipufogó, lámpák, tükrök, apróságok. Édemes javítani, vagy adjam el és mennyit ér törötten? Aliexpressről vásárolt e már valaki közületek? Tel:30 9 257 633. Vissza hívlak.
Sziasztok 2016. márciusában írtam nektek a fórumba, hoztak hozzám egy x-11 első fék befog vagy is állandóan fékez,gondolom néhányan emlékeztek rá.
Akkor fel újítottam az első fő fékmunka hengert ez után sem volt jó ,aztán Eredeti gyári Honda csomagolásban rendeltem Karmantyúkat s porvédőt, a hiba ismét jelentkezett !!! Ez követöen kapott mind a 2 db féknyereg 6 db eredeti dugattyú szettet ,a fék még mindig szorul !!!Ki óráztam a fék tárcsákat az egyik tűrés határon kívül volt. S mondtam a tulajnak,hogy én itt feladom s elvitte a motort Másik szerelőhőz ott kapott 2 db EBC fék tárcsát 2 gurigáért a Fék még mindig Fog,ez után a motor ki kötött egy Márka szervizben ott mindent le ellenőriztek s a jobb oldali féknyereg konzolt kicserélték s minden csavart Sárgával meg jelöltek ! A fék majd bekopik és nem fog fogni !
A motort mi után tudomásomra jutott,hogy nem kopott össze a fék betét és fék tárcsa ugye ez a Baromság teteje, 2 hete vissza kértem és Rendeltem bele után gyártott karmanttyúkat és láss csodát a fék nem fog be nem melegszenek a fék nyergek nem sütnek a fék tárcsák !!!
Ezt azért írtam le ,hogy ha valaki így jár ne kelljen neki 2 évet várnia és ne keljen majdnem fél millcsit rá locsolni a gépre üdv Zsolt
Ezen kb 10 ezret bir.. xx en 13-14ekm
Inkább szárazon tapadjon és bírja a strapát legalább ennyire...
Végül lecseréltem piros Brembo-ra a fékpofákat elől, mert lassan elfogytak a gyári Nissin betétek 40e km után
Nem hittem volna, de ezek a Brembók érezhetően jobban fognak, remélem a tárcsát nem fogják bántani.
Vékony,pontatlan,szar.
Biztosító fizet? Ha igen akkor add el a maradékot. Jobban jársz. Ez még bontóból összerakva is túl sok pénz.
Akkor fel újítottam az első fő fékmunka hengert ez után sem volt jó ,aztán Eredeti gyári Honda csomagolásban rendeltem Karmantyúkat s porvédőt, a hiba ismét jelentkezett !!! Ez követöen kapott mind a 2 db féknyereg 6 db eredeti dugattyú szettet ,a fék még mindig szorul !!!Ki óráztam a fék tárcsákat az egyik tűrés határon kívül volt. S mondtam a tulajnak,hogy én itt feladom s elvitte a motort Másik szerelőhőz ott kapott 2 db EBC fék tárcsát 2 gurigáért a Fék még mindig Fog,ez után a motor ki kötött egy Márka szervizben ott mindent le ellenőriztek s a jobb oldali féknyereg konzolt kicserélték s minden csavart Sárgával meg jelöltek ! A fék majd bekopik és nem fog fogni !
A motort mi után tudomásomra jutott,hogy nem kopott össze a fék betét és fék tárcsa ugye ez a Baromság teteje, 2 hete vissza kértem és Rendeltem bele után gyártott karmanttyúkat és láss csodát a fék nem fog be nem melegszenek a fék nyergek nem sütnek a fék tárcsák !!!
Ezt azért írtam le ,hogy ha valaki így jár ne kelljen neki 2 évet várnia és ne keljen majdnem fél millcsit rá locsolni a gépre üdv Zsolt
Köszönöm a hozzászólásokat!
Baromság!
Elég rövid voltam?