Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mielőtt "csontoznátok", próbáld meg elfordítani a háromszöget egy lyukkal, óra járásával megegyező irányban - a háromszögön lévő nyíl gyárilag előre mutat, fordítás után felfelé nézzen. Így elvileg leül 2-3 cm-t. De már írtam neked erről
Kell...mert nem ér le a láb.
... nem biztos, hogy bele kellene nyúlni ...
Csináltatott már valaki hosszabb "kutyacsontot" a géphez? (mert mégis van benne nem csak a háromszög) Kéne a havernak egy kb 25mm-rel hosszabb.

.... ööööö izéééééé háááááát
szereléssel együtt 35e HUF
Szóval, mennyibe fájt?
Nem irigyellek!
Nálunk nagyon szép napos idő van!
Megyünk is moccolni!
Szia Tesó!

hála isten nem , helyette megyek füvet nyírni ma is hnap is hegy + apumnál!
mondjuk ha ez olyan fű vna akkor már arany xx-el járnék
esik mindjárt ahogy nézem amúgy is sajna
Mi van tesó?
Ma nem dolgoz?
Az király nagyon!
Pr3 elöl,Pr4 hátul a Pr3 után.Mentem már 2000 km-t a Pr4-el és valóban jobbnak találom,mint a Pr3-at.Nekem mindig Pilot Road volt fenn,de itt kisebb különbséget érzékelek,mint Pr2 és Pr 3 között.Talán amit ígérnek még,hogy 20%-kal nagyobb a futásteljesítménye.Pr3 nálam 13000 km hátul, aztán kuka.Nagyjából ennyi a saját tapasztalatom.


Az!
PR3 nagyon jó fékezésnél nagyon betapad.
SC nehezebben lehet bemelegíteni, de ha betapad ...
Mi az a sport cup?
Általában előre teszik a puhább keveréket.
Tapasztalat pr 3 ról?
Elöl van p3
hátul sport cup.
párba vettem.
Hátul is v csak elől van az?
Mennyibe fájt ha párban vetted?
michelin pilot road 3
Első benyomások nagyon jók
metzeler z6 után kimagasló a különbség.
A pilot road 3-ast vagy a pilot power3-ast?
A revolutionnál elég jó áron van máshol horror sajnos!

Kíváncsian várom mi lesz a véleményed róla bár én az Angelt nézegetem, de ki tudja!
Ez így igaz!
Két dolgot vettem észre:
1, valamiért ezt a típust mindenki megnézi;
2, akinek volt és-valamiért-eladta, az újra ilyenre vágyik/vesz. Elgondolkodtató.

A gumiról nem sokat tudok mondani (max, hogy szereléssel együtt 39e volt). Eddig kb 100km van benne. Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, megpróbálok ésszel menni, így szerintem soha nem fogok tudni normálisan tapasztalatot mondani. Az biztos, hogy a Pure-al sokkal könnyebben fordult a gép. Meg ugye egyenlőre f@sok, nehogy kicsússzon alólam a formaleválasztó anyag miatt.
Ha a jó Isten is úgy akarja, akkor az ősszel hátra is kap egy ilyet...
Én pilot3-mast raktam
Én megyek
Minden színben szép az XX!
Gumiról gondolom akkor még nincsen tapasztalatod!
Üdv!

Az én drágaságom meg kapott egy új első gummmit (PR4 GT ), meg ma friss olajat, holnap letakarítom, letakarom, és újra aludhatja Csipkerózsika álmát.
A képét meg csak azért rakom be, hogy milyen szép is ez a MOTOR FEKETÉben!