Még mielőtt "csontoznátok", próbáld meg elfordítani a háromszöget egy lyukkal, óra járásával megegyező irányban - a háromszögön lévő nyíl gyárilag előre mutat, fordítás után felfelé nézzen. Így elvileg leül 2-3 cm-t. De már írtam neked erről
hála isten nem , helyette megyek füvet nyírni ma is hnap is hegy + apumnál!
mondjuk ha ez olyan fű vna akkor már arany xx-el járnék
esik mindjárt ahogy nézem amúgy is sajna
Pr3 elöl,Pr4 hátul a Pr3 után.Mentem már 2000 km-t a Pr4-el és valóban jobbnak találom,mint a Pr3-at.Nekem mindig Pilot Road volt fenn,de itt kisebb különbséget érzékelek,mint Pr2 és Pr 3 között.Talán amit ígérnek még,hogy 20%-kal nagyobb a futásteljesítménye.Pr3 nálam 13000 km hátul, aztán kuka.Nagyjából ennyi a saját tapasztalatom.
Ez így igaz!
Két dolgot vettem észre:
1, valamiért ezt a típust mindenki megnézi;
2, akinek volt és-valamiért-eladta, az újra ilyenre vágyik/vesz. Elgondolkodtató.
A gumiról nem sokat tudok mondani (max, hogy szereléssel együtt 39e volt). Eddig kb 100km van benne. Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, megpróbálok ésszel menni, így szerintem soha nem fogok tudni normálisan tapasztalatot mondani. Az biztos, hogy a Pure-al sokkal könnyebben fordult a gép. Meg ugye egyenlőre f@sok, nehogy kicsússzon alólam a formaleválasztó anyag miatt.
Ha a jó Isten is úgy akarja, akkor az ősszel hátra is kap egy ilyet...
Az én drágaságom meg kapott egy új első gummmit (PR4 GT ), meg ma friss olajat, holnap letakarítom, letakarom, és újra aludhatja Csipkerózsika álmát.
A képét meg csak azért rakom be, hogy milyen szép is ez a MOTOR FEKETÉben!
.... ööööö izéééééé háááááát
szereléssel együtt 35e HUF
Nálunk nagyon szép napos idő van!
Megyünk is moccolni!
hála isten nem , helyette megyek füvet nyírni ma is hnap is hegy + apumnál!
mondjuk ha ez olyan fű vna akkor már arany xx-el járnék
esik mindjárt ahogy nézem amúgy is sajna
Ma nem dolgoz?
Az!
SC nehezebben lehet bemelegíteni, de ha betapad ...
Általában előre teszik a puhább keveréket.
Tapasztalat pr 3 ról?
hátul sport cup.
párba vettem.
Mennyibe fájt ha párban vetted?
Első benyomások nagyon jók
metzeler z6 után kimagasló a különbség.
A revolutionnál elég jó áron van máshol horror sajnos!
Kíváncsian várom mi lesz a véleményed róla bár én az Angelt nézegetem, de ki tudja!
Két dolgot vettem észre:
1, valamiért ezt a típust mindenki megnézi;
2, akinek volt és-valamiért-eladta, az újra ilyenre vágyik/vesz. Elgondolkodtató.
A gumiról nem sokat tudok mondani (max, hogy szereléssel együtt 39e volt). Eddig kb 100km van benne. Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, megpróbálok ésszel menni, így szerintem soha nem fogok tudni normálisan tapasztalatot mondani. Az biztos, hogy a Pure-al sokkal könnyebben fordult a gép. Meg ugye egyenlőre f@sok, nehogy kicsússzon alólam a formaleválasztó anyag miatt.
Ha a jó Isten is úgy akarja, akkor az ősszel hátra is kap egy ilyet...
Gumiról gondolom akkor még nincsen tapasztalatod!
Az én drágaságom meg kapott egy új első gummmit (PR4 GT ), meg ma friss olajat, holnap letakarítom, letakarom, és újra aludhatja Csipkerózsika álmát.
A képét meg csak azért rakom be, hogy milyen szép is ez a MOTOR FEKETÉben!