Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én olyan tempóval megyek, hogy ott már semmi sem segít
azt gondoltam de nekem érzetre nagyon a motor elé világít, most azt majd mergpróbálom beállítani. kb 90km/h ig komfortos este.
Ha látni (főleg vizes úton),és látszani akarsz,akkor xenont neki!
Egyébként az hogy hova világít nem izzó kérdése!
Én kicseréltem night racerre és azóta semmi gáz
van aki meg xenonra neki is ok
Kérdezném tőletek mennyire vagytok elégedettek a gyári fényszóró teljesítményével?
Nekem úgy tűnik nagyon a motor elé világít, ezt gondolom az állítócsavarral valamennyivel orvosolható.
Kinek mi a tapasztalata erről?
Most végzek egy éjszakai gyorstalpalót a sebészeten....jövő héten operálok.
A lehetőségeket olvasva,egyszerűbb és olcsóbb lenne egy műtét a tulajon,szerintem....
Kösz a segítségeket, javaslom őket és ki is próbáljuk. ...hátha segítenek.
Pár ültető megoldást találtam és elküldtem.Nekem a másik háromszög tetszik a legjobban de próbáld ki a forgatást is amit javasoltak.Meg az úlésből kéne faragni oldalt.Hogy keskenyebb legyen.
eBay van ültető szett.
esetleg 16 os kerekek peres gumi + ülés faragás.
Nemcsak a mélység a gond hanem az azzal egyenesen aránytalan súlytöbblet amit különösen nehezít egy pár igen kurta láb. ...viszont a motorjához ragaszkodik.
Esetleg magas talpú csima
Milyen mély a barátod
Felajánlom a havernak.
Ez igaz, de vajon az van-e annyira kínos mint egy lámpánál történő felborulás egy nyomvájú okán?
Kevés, kipróbálva...
Vegyétek le az ülést és engedjétek le a gumikat...
Szerintem akinek semmiképpen nem ér le a lába, de mindenképpen le szeretne "talpalni" mély növése ellenére, az le fogja szarni azt a másfél centit
Az a "hanygyafasznyi" majd másfél centi elől a gyárihoz képest!
Lehet kompenzálni úgy, hogy lentebb engedik az elejét is egy hangyaf@sznyit. Abban az esetben, ha csak a hátulja jön lentebb, stabilabb lesz egyenesben, viszont nehezebben fog "beesni" a kanyarokba. Szerintem
sokat fog változni a futómű geometria, kezelhetőség ...