Teljesen megértelek!
Bőrt festeni utólag,főleg úgy hogy tartós legyen,még nagyipari módszerekkel is nehéz!
Biztos ráharap valaki,főleg ha jó áron adod,bár én mint írtam ellene vagyok,de ez nem azt jelenti,hogy az én meglátásom a helyes!
Tényleg az . Megfordult a fejemben, hogy átfestem olyan kékre, mint a motor, de letettem róla. Eléggé rendben van, sajnálnám elrontani. Egy piros xx tulaj viszont ráharaphatna
Mindig mondtam a kék a nyerő!
Egyébként én tankbőrnél láttam nagyon csúnya dörzsölődést!
Ami ha belegondolunk,legalább olyan gáz,mint a tanktáska!
A tankbőr alá is bemegy a por,kosz.Oszt mikor mosod a vasat,vagy elkap egy jó zuhé,ez szépen összeáll jó kis sárrá!
No az meg teszi a dolgát szépen!
A tanktáskát meg csak leveszi az ember napvégén,meg jobban is szellőzik alatta a tank. Szóval én inkább a tanktáskára szavaznék!
A kéken nem látszik annyira.
Nekem se durva, senki ne gondoljon arra, hogy olyan mintha smirdlizve lenne. A tank eleje a kormány közelében, sok apró karc, ahogy a por beül a tank és a taska közé.
Üdv Tibi!
Jól néz ki a ledesítésed . Szivesen felcsavaroznám a maradékot az enyémre. Nekem szerencsére helyzetjelzős a kormánykapcsolóm, ez egyszerűsíti a dolgomat. Ha eladod, légyszi küldj emailt, vevő vagyok rá!
Felapplikáltam a DRL-t. Típus: Philips Daylight 8 (Luxeon Rebel LED-ek.) Nagyon szépet világít A szettben kettő db van, egyet felszereltem, másik eladó.
Helyzetjelző helyett világít, tompítottal együtt. Majd be kell szereznem egy karburátorosról származó jobbos kormánykapcsolót (elvileg ugyanaz a kábelkötege, mint a későbbi XX-ek kormánykapcsolója), hogy külön, tompított nélkül is kapcsolható legyen. Egyébként sem szimpatizálok ezzel a gyújtás ráadásakor automatikusan működésbe lépő világítással
Menetfényhez mellékelt dimmelő elektronikát azért nem szereltem be, mert az elsősorban autós felhasználásra készült, így alapból feltételezi a helyzetjelző/tompított világításkapcsoló meglétét - ami motoroknál már néhány éve nem "divat". Na meg jelentősen macerásabb is bekábelezni - főleg motoron, ahol autóhoz képest jóval kevesebb a hely / szerelési alkalmatosság. Szóval most nem szereltem be, talán majd később.
Fotók minőségéért elnézést kérek - sötét volt, illetve fényes tárgyakat fotózni nem a legjobb
Tátáttáttátáttáttátáttátááááááááá.....
Közhírré tétetik:
Mi első Jocikirályok,mindenkinek olyan új esztendőt kívánunk amilyet csak akar!
kelt mint fent,
Táttátátttátátátátááttátáááááááá....
Szia!
A túrát nem én szerveztem, csak részt vettem rajta. Az útvonal nagyjából az amint már leírtam lejjebb.
Budapestről indultunk, M5, Belgrád, utána valahol Szerbia és Montenegró határán szállás (nem emlékszek a település nevére) 55euro (az fájt)!
A határtól nem messze van a Durmitor Nemzeti Park, amin átmotoroztunk Zabljak irányából Niksic felé, zseniális a hely! 2000-2500m magas hegyek, volt ahol csak 4-5 fok volt. Itt van a világ második legnagyobb kanyonja a Tara.
Onnan Kotorba mentünk, Budvánv olt a szállásunk ( a nevére már nem emlékszem), a közelben van a Lovcen Nemzeti Park itt van egy mauzóleum a hegy tetején és tiszta időben látni az egész ˝Fekete Hegységet˝ amiről az ország a nevét kapta. Ja és rálátni a Kotori öbölre f@sza szerpentin hoz le a hegyről!
Tovább mentünk Cetinje felé, majd a Shkodrai tó irányába, mindenképp nézzétek meg Rijeka Crnojevicát! Ilyet még tuti nem láttál!
Majd a tó mentén Virpazar, később Vladimir és hamarosan az Albán határ. Ott kellett kiviteli engedélyt kérni a saját motorra , mert ha nem ott jössz vissza nem engednek be vele, nekem zavaros volt, de nem én intéztem. Simán ment egyébként. Kerültünk egyet a városban (Shkodar), aztán vissza. Ulcinj naplemente, tenger, öböl, szép kis város, rendezett, kultúrált. Következő nap Budva itt nézzétek meg a Sveti Stefan nevű félszigetet, Podgorica, Pec, ezen az útvonalon inkább a háború pusztítását lehet megfigyelni. Pecben találkoztunk magyar békefentarókkal !
Hazafelé pedig úgy jöttünk, hogy Herceg Novi, Horvát határ és Dubrovnik (gyönyörű), Itt már végig jó volt az aszfalt.
Beléptünk Boszniába is megnézni a Mostári hidat, amit akkorra már helyre állítottak!
Vissza a Horvát autópályára és Sukosan nevű helyen a tenger közelében megszálltunk. Ezután hazafelé vettük az irányt és Zágrábon keresztűl az M7-en megérkeztünk haza.
Hát ennyi kb. Csak a Budvai szállás volt foglalva, a többi spontán ment.
Bőrt festeni utólag,főleg úgy hogy tartós legyen,még nagyipari módszerekkel is nehéz!
Biztos ráharap valaki,főleg ha jó áron adod,bár én mint írtam ellene vagyok,de ez nem azt jelenti,hogy az én meglátásom a helyes!