Igen ezért is írtam,hogy reggel kinézek!
Pedig az időjósok szerint,nálatok már 14.000-tól esik,meg orkán erejű szél van!
Biztos otthon vagy?Jól megnézted?
Max. átteszem vasárnapra a dolgot!
Ne csináld már!
Ez tök ciki így!
Bár meg kell vallanom nagyon jól esik a figyelmességed!
Egyébként 11.00 magasságába szoktam(kell enni) plusz-mínusz fél óra!
Hnap mikor érkeztek sümegre?
Ha nem gond és belefér még plusz 30km gyertek el zegre és megvendégellek Titeket egy szarvasborjú pörivel, persze ha elfogadod.
Megyek edzésre aztán állok is neki
Hmmm.... a termosztátban igazad lehet,ez eszembe se jutott! Na újra lebontom az oldal idomot hogy kiszereljem és megfőzzem mint egy csigát.
Igen a ventilátor jó irányba forog,szívja a levegőt a hűtőre.
Köszönöm Milka a segítséged,hozzászólásokat és megbizonyosodtam róla hogy az olaj hűtőm legalább jó helyen van! Üdv Néked!
Nem hiszem hogy keskenyebb lenne a régi típusé!
Mert akkor menet közben(menetszélnél)is melegednie kéne!
Termosztátnál arra gondoltam,hogy nem nyit 100%-an!Csak mondjuk 70-80%-an!Ez is okozhat ilyen hibát!
Még valamit megnézhetsz,mert úgy tűnik csak akkor van gondod ha a ventilátornak kéne hűtenie a vasat!
Szóval nézd meg jó irányba forog a ventilátor!?
Azt tudom hogy hol helyezkedik el a hűtő,írtam is!Nekem is ugyan ott van,mivel injektoros!
Menet közben tökéletes a gép,fix 82-86 fokos csak ahogy vissza lassulok és mondjuk egy városban araszolok mindjárt kúszik a hőmérséklet.A termosztát is működik,nyit-zár mert átmelegednek a vízcsövek és a hűtő is rendesen. A vízpumpát is megbontottam azzal sincs gond. A hűtős azt mondta,lehet hogy a vízcsatornák keresztmetszete keskenyebb a régebbi típusnak. (tudod vagy nem emlékszel már Milka,autószerelő vagyok és már amit tudtam végig zongoráztam ezzel a nyavalyás hűtéssel.... ezért maradt a hűtőjavítás a végső ötletem)
Nekem a vízhűtő felett,előtt van az olajhűtőm . Csináltam is egy fotót róla. Így ismerős az elrendezés Neked?
Akkor kezdjük!
Hűtő ugyan akkora (kicsi),mint a karburátorosé!
A különbség ott van,hogy a karbisnál a fejidomba van az olajhűtő,az injektorosnál a vízhűtő előtt,a vízhűtőre csavarozva!
Ez a melegedés viszont gáz!20-fokban nem szabadna ennyire felmennie!
Ha bekapcsol a ventilátor,szépen vissza kéne hűlnie!
Én megnézném a termosztátot(nyit-e rendesen),meg esetleg a hőfokműszer jeladóját(pontos értéket mutet-e).
Oszt lehet folytatni,vízpumpa,stb.
Egy ötlet.bár lehet hihetetlenül hangzik!Okozhat ilyen problémát ha a vízpumpa fordítva működik(fordítva kötik be a csöveket).
Egyszer találkoztam ilyennel,igaz autónál,ott pont ez volt a jelenség!Mire rájöttem erre, kihullott a hajam!
Tudom hogy már ezerszer lerágott csont a téma de vissza kell térnem és egy kis segítséget kérnem a hűtés ügyében. Következő a kórtörténetem:
Svédországban élek és itt most kezdődött el a szezon. Télen ki volt szerelve a hűtőm,átmostam kívül-belül plusz ki is fésültem a hűtő lamellákat hogy rendesen átjárja a menetszél. Ennek ellenére "tikkasztó" 20 fokban letámasztva alapjáraton melegszik,kapcsol a ventilátor és nem tudja visszahűteni hanem felforr (115 fok).Ezzel tervezem hazamenni nyáron de így alapból meghiúsul....Mit csinálna a 35 fokban?!?
Azt tudtam hogy karburátoros típusnak a hűtőjét szerelték bele előttem mert tisztán látszik hogy vízgombás de nem megy rá kábel... Ma utána jártam egy Honda szervizt felhívva és kiderült hogy az injektoros hűtője más méretű de nem tudták megmondani hogy mennyivel. Le is cserélném egy bontottra mert az új ára......ahhh le se merem írni viszont nem tudom hogy a felfogatása ugyanaz e és az olaj hűtő is ehhez van csavarozva. Na ezért bonyolult egy kicsit. Már vízhűtőssel is beszéltem otthon aki kicserélné az egész közepét. De jó lenne tudnom hogy mennyivel nagyobb az injektorosnak a hűtője. Mert ha nem számottevő akkor a hűtőjavító tud a közép cseréléssel a hatásfokán javítani.
És itt jönne szóba a kérésem. Ha esetleg valakinek van injektoros gépe és még az idomok is le vannak csavarozva mondjuk szervizelés miatt akkor nagyon szépen megköszönném ha le mérné nekem.
Jó időt és széles utat otthon!
a várat nagyon szépen felújították
ha javasolhatom nagyvázsonytól pula felé menjetek mert az út minősége és a táj is sokkal szebb és jobb
tapolcán érdemes megállni a malom tónál nagyon szép
Pedig az időjósok szerint,nálatok már 14.000-tól esik,meg orkán erejű szél van!
Biztos otthon vagy?Jól megnézted?
Max. átteszem vasárnapra a dolgot!
Ez tök ciki így!
Bár meg kell vallanom nagyon jól esik a figyelmességed!
Egyébként 11.00 magasságába szoktam(kell enni) plusz-mínusz fél óra!
De majd reggel jóóóóóóóóóóóóóóól fel kelek,és jóóóóóóóóóóóóóóól kinézek!
utána referálok az indulásról!
Hnap mikor érkeztek sümegre?
Ha nem gond és belefér még plusz 30km gyertek el zegre és megvendégellek Titeket egy szarvasborjú pörivel, persze ha elfogadod.
Megyek edzésre aztán állok is neki
Hello XX!
Így kívülről nem nagyon látok semmi gondot!
Igen a ventilátor jó irányba forog,szívja a levegőt a hűtőre.
Köszönöm Milka a segítséged,hozzászólásokat és megbizonyosodtam róla hogy az olaj hűtőm legalább jó helyen van! Üdv Néked!
Mert akkor menet közben(menetszélnél)is melegednie kéne!
Termosztátnál arra gondoltam,hogy nem nyit 100%-an!Csak mondjuk 70-80%-an!Ez is okozhat ilyen hibát!
Még valamit megnézhetsz,mert úgy tűnik csak akkor van gondod ha a ventilátornak kéne hűtenie a vasat!
Szóval nézd meg jó irányba forog a ventilátor!?
Azt tudom hogy hol helyezkedik el a hűtő,írtam is!Nekem is ugyan ott van,mivel injektoros!
Ha nem melózok összefuthatunk!
Nekem a vízhűtő felett,előtt van az olajhűtőm . Csináltam is egy fotót róla. Így ismerős az elrendezés Neked?
Hűtő ugyan akkora (kicsi),mint a karburátorosé!
A különbség ott van,hogy a karbisnál a fejidomba van az olajhűtő,az injektorosnál a vízhűtő előtt,a vízhűtőre csavarozva!
Ez a melegedés viszont gáz!20-fokban nem szabadna ennyire felmennie!
Ha bekapcsol a ventilátor,szépen vissza kéne hűlnie!
Én megnézném a termosztátot(nyit-e rendesen),meg esetleg a hőfokműszer jeladóját(pontos értéket mutet-e).
Oszt lehet folytatni,vízpumpa,stb.
Egy ötlet.bár lehet hihetetlenül hangzik!Okozhat ilyen problémát ha a vízpumpa fordítva működik(fordítva kötik be a csöveket).
Egyszer találkoztam ilyennel,igaz autónál,ott pont ez volt a jelenség!Mire rájöttem erre, kihullott a hajam!
Nem fogjuk kihagyni ígérem!Sőt ha gondolod mikor a környéken vagyunk,rád csörgök!
Tudom hogy már ezerszer lerágott csont a téma de vissza kell térnem és egy kis segítséget kérnem a hűtés ügyében. Következő a kórtörténetem:
Svédországban élek és itt most kezdődött el a szezon. Télen ki volt szerelve a hűtőm,átmostam kívül-belül plusz ki is fésültem a hűtő lamellákat hogy rendesen átjárja a menetszél. Ennek ellenére "tikkasztó" 20 fokban letámasztva alapjáraton melegszik,kapcsol a ventilátor és nem tudja visszahűteni hanem felforr (115 fok).Ezzel tervezem hazamenni nyáron de így alapból meghiúsul....Mit csinálna a 35 fokban?!?
Azt tudtam hogy karburátoros típusnak a hűtőjét szerelték bele előttem mert tisztán látszik hogy vízgombás de nem megy rá kábel... Ma utána jártam egy Honda szervizt felhívva és kiderült hogy az injektoros hűtője más méretű de nem tudták megmondani hogy mennyivel. Le is cserélném egy bontottra mert az új ára......ahhh le se merem írni viszont nem tudom hogy a felfogatása ugyanaz e és az olaj hűtő is ehhez van csavarozva. Na ezért bonyolult egy kicsit. Már vízhűtőssel is beszéltem otthon aki kicserélné az egész közepét. De jó lenne tudnom hogy mennyivel nagyobb az injektorosnak a hűtője. Mert ha nem számottevő akkor a hűtőjavító tud a közép cseréléssel a hatásfokán javítani.
És itt jönne szóba a kérésem. Ha esetleg valakinek van injektoros gépe és még az idomok is le vannak csavarozva mondjuk szervizelés miatt akkor nagyon szépen megköszönném ha le mérné nekem.
Jó időt és széles utat otthon!
ha javasolhatom nagyvázsonytól pula felé menjetek mert az út minősége és a táj is sokkal szebb és jobb
tapolcán érdemes megállni a malom tónál nagyon szép