Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt egy kis tájékoztató a Motty-ról!
Szerintem jóval olcsóbb,mint a PC!
Amúgy újonnan beállítással és még azt hiszem padra is rakják ugyebár 2x azt mondták 150 ezerért. De ez már egy éve volt, lehet nem jól emléxem. Van itt egy fórum ahol van a Commanderes srác, vele dumáltam még annó.
Mennyibe került neked?
Páran a Hayabusájukba Motty AFR-t használnak. Az elvileg nem igényel fékpadi beállítást, és árban is a PC közelében van.
Azért is érdeklődök mert a cimborámnak 1000rr van,,és ő bele rakatta Power commandert,be lőtték neki padon,,többször is,,,de semmi nagy javulás nem volt,,,,egyáltalán nem lett jobb,,,,és nem kevés pénzébe került,,,szóval én nem akarok így járni. Ma voltam alkatrész ügybe szervizbe,ott azt mondták a xx be hatásos lenne mert van még amit ki lehet hozni belőle,,,,az 1000rr elégé ki van hegyezve,,azért nem lett érezhetőbben jobb,,Ja és hogy a kipufogóval kel kezdeni,,de én azon már túl vagyok ( úgy vettem )
Szóval pasz,,,
Jó estét!
Köszi a választ! Mint írtam az enyém le van fóliázva, de a télen csináltatok egy sima fordított-fektetett (nna ezt jól megaszontam )Z betü alakú eltartót. Az is savállóból lesz, mint a topcase tartóm.
Nekem "simán" átirták a computert!
Nincs benne semmi power fene!
Eddig ha összemértük mind fogyasztásban,mind eröben verte az átlag XX-et!
Sziasztok! Lehetőségem van most bele ugrani egy használt Power commanderbe. A srác el adta a mocit ( xx ) és ki vette belőle...bizományba van be adva egy szervizbe,,,
Mennyit dob rajta? Próbálta már valamelyik ötök? Érdemes vele foglalkozni? Van érezhető különbség,,,? És árba kb, mennyibe mennek ezek használtan,,?
szia! De sajna dörzsöli a festéket,,,,le is van kopva már az éleken,,, :-(
De én így vettem hogy az előző tulaj is ezekkel a táskákkal használta,,,jó formán le se vettem még róla mert praktikus,szeretem.A tank táskát így nem is nagyon használom...Van kulcs is hozzá le lehet zárni. De sajna a fényezést piszkálja,,,,
Lehuznak!
Abban biztos lehetsz!
Én arrol olvastam egy tesztet,hogy több márkát (köztük az XX-et is) padra tették,és siralmasan elmaradt a teljesitményük a valos"könyvben leirtaktol".Természetesen keréken mértek!A gyár általában fötengelyen mér,de én aazt is megkérdöjelezem!
Még egy szösszenet!A Kamionoknál,teherautoknál mért a keréken leadfott loeröt,nyomatékot irják a kiskönyvekbe?
Huhhhh.....akkor jó. Vagyis remélem, hogy jó lesz az új rendszer, nem pedig egy újabb motor lehúzós.
Motoroknál 4 kategória lesz. A legfelső a 72 kW-nál erősebbekre vonatkozik.
Most tudtam csak meg, hogy jövőre a biztosítás megváltozik. Nem ccm re lesz mérve, hanem KW ra. Bár pontosan nem találtam meg a motorokat, egyik hely azt írja, hogy ugyan az mint a kocsiknál, másik meg, hogy más. De ha ugyan az akkor 101KW-180KW ig az fog megfelelni a 2001kg-3000kg ig kategóriának.

Majd ezzel magyarázzák biztos a "súlyadót", hogy a motorok teszik tönkre az utakat hiszen milyen nehezek.

Ha erről tud valaki már valamit, ossza már meg velünk. De velem mindenképpen.
Nekem 121KW, de injektoros. Fene tudja, hogy pontosan hány paripa, de elég, mert etetni is kell őket. Ja és én mindig optimális körülmények között megyek, meg a csillagok nekem gyulladtak fel, hogy megfelelő állásban legyenek.

Én meg tényleg nem akarok kötekedni, sőt én annak örülnék ha legalább 130 paci lenne a vasban, de szerintem ha padra állnék vele görbülne a szám............ lefele!
Én sem akarok kötekedni (dehogy nem), de azóta injektoros lett! Elég is volt egy drágakő tökéletesítéséhez!
djtoci! nem akarok kötekedni( dehogy nem) de láttad a dátumot is 1996!
Bakker azóta egy kicsit előre haladt az idő!
A Honda pedig elmaradt a többiektől
Itt a teljes oldal.
Jó reggelt!
Nem akarok kötözködni, de itt egy teszt idézet:

"A motorblokkot kifejezetten az XX-hez fejlesztették. A vízhűtéses 1137 cm 3-es soros négyhengeres különlegessége a dupla kiegyenlítő tengely, mely hondásan küszöböli ki a kellemetlen vibrációkat. A hengerenként négyszelepes motort pályafutása hajnalán karburátor táplálta, 1999 óta azonban injektor látja el üzemanyaggal. Két nagykapacitású Ram-Air légcsatornán át ömlik az égéshez elengedhetetlen levegő a PGM-FI rendszerbe. Míg a befecskendezős üzemanyag-ellátással - és a kipufogóba épített katalizátorral - a motor hivatalosan már csak 152 lóerőt teljesít, a hiányzó 12 LE is előcsalható. Ehhez más nem kell, csak húzni a gázt, és ha 8000 fölé kúszik a fordulatszámmérő mutatója negyedikben, működésbe lép a szériagépek között leghatékonyabbnak megszavazott ( SportRider) Ram Air rendszer és a 164 LE."
Hjaaa!Ez most eszembe se jutott, hogy megnézzem!
Hiába tanult embernek nincs párja!
112 KW azaz 154 LE!
Hány KW van a forgalmidban?

Stét!
2007.07.
Akkor tégedlehuznak!
Vagy a paripád 2002 elötti!Vagy igy vagy ugy átvertek!