Mikori a vasad?
Met ha már injektoros,akkor "csak"154-paci szorult bele!Az is csak fötengelyen mérve! Ja igen meg optimális viszonyok között,no meg a csillagok állása ........!
Üdv Néked!
Láttam a képeiden, hogy nyeregtáskát használsz! Én lefóliáztattam a farokidomot, de még igy sem merem felrakni a tatyókat. Nem karcolja a festést nagyon a táska?
Szép estét!
Az enyém meg kereken 164... de psszt!
Egyébként jöttök erre a hétvégén? Összefuthatnánk egy fagyira valahol! 2-ig dolgozom, de utánna szabad vagyok! Kocsival mennék, de motoros kabát lesz rajtam. Csak a feeling kedvéért...
Kétféle képpen dönthet az ember!Jól vagy rosszul, de én nem erre gondoltam!Vagy az eszére vagy a szívére, ezért mondom mindig azt, hogy nekem 3 motor kell!
1. XX
2. Pan
3. CRF
NA!
Egy szó mint száz, a bmw vezeti nálam, és sok mindenkinél a ranglistát.
Az eredeti alkatrészek, és maga motor, több pénz igényel, mint japán társai....
Ezt én aláírom.
Most voltam ezen a 3200km túrán, és minden volt a felsorolt motorok közül:
Pan
Fjr
Rt
Gt
Egyikük sem tudta tartani a lépést velem a túrán, mert nem volt olyan komoly futóműve, mint a bmw-nek! Tudom hogy pilótától is függ, de sport, és a kényelem összehangolása, nálam, vagy GT vagy S.
A RT már akkora nagy batár, hogy szerintem az már túlzás.
A Gt-t volt alkalmam kilóbálni, és közel olyanokat lehet menni, mint egy xx-el vagy egy busával hiába 260-270kg...
Csak a nagyon szűk fordulóknál tudtam megfogni a Gt-t a busával, a futóműve, kényelme, és a féke, meg fenomenális..
Röviden ennyi, a tehetném újra bmw ülnék…
Hátrányár alkatrész, és szervizelése joval költségesebb, és igényesebb, mint egy busa…
Még sok is!