Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt sem kaptam még meg, szerintem már megint más verte el helyettem.
Miféle prototipus, miféle jog, és miféle osztozkodás?! A kerámiázásból már megkaptad a részed! Vagy már el is verted!?
A prototipus jogi papírjai alapján osztozunk.
Áááá, csak a szokásos dolgokat: Neve, neme, anyja neve 3 példányban, tényleg XX-e van, vagy egy hayabusás álruhában... De elég csak annyi is, ami itt a többieknek!
Mit hiányolsz?
JA! Picit hiányos az adatlapod, ha esetleg pótólni tudnád, az igazán jó lenne...
Nekem most gyártanak egyet! Elvileg pár nap múlva fel tudok róla rakni képeket. Utána ha tetszik le tudok árt mondani, és le tudom gyártatni.
Szevasztok! érdekelne egy hátsó doboztartó xx-re.
Ha komárom megyei vagy kölcsönbe is jó lenne.
köszi Johnny
akkor okés!
Az, hogy hol a hőgomba az XX-en, évjáratfüggő! Ha meg jár a motor, akkor ugye keringet is a szivattyu. Én mindig leállitottam és amig a venti ment , nem vettem le a gyujtást. Ha meg egyhelyben jár a motor alapjáraton üresbe, akkor meg ugye hülni nem tud....
Hmmm..... asszem értem.
Ha te mondod!
Én csak bologatok! Egy éve megtanultam,hogy egyszerübb az életem ugy! Oszt gondolok amit akarok,azt meg megtartom magamnak!
Hánem? Gombás henger...= gombás lesz a dugattyú is! Vágom én a szakmát!
hülye!
Hát ezaz...ha gomba nem a hűtőben van (hanem meleg helyeken )
abból előbb-utóbb gáz lesz....
Pontosabban nem hül!
Ez ugy müxik,hogy az XX-nél a ventillátor kapcsolo(högomba) eleve nem a hüttöben van,hanem a hengerfejen!Az autoknál,meg jo pár motornál ez a hüttöben szokott lenni!De ez van!
A másik mikor leállittod,csak a hütöt hüttöd vissza,nem a motort,mivel nem keringteti a vizpumpa a hüttöfolyadékot,csak megy a ventillátor!
Tehát pont semmi értelme a dolognak!
A másik probáld ki,ha alapjáraton járatod,mig kikapcsola ventilátor,és leálitod,akkor ha visszateszed a gyujtást,szépen felkuszik a hütöviz jopár fokot!Ez természetes dolog!
Ja és én is simán leállítom, mert ha állok akkor onnantól már csak hül, gondolom én.
Enyémen nincsen hőfokvisszajelző, de nem szokott böszme sokat tekerni a venti. Nem tudom, hogy lehet azért mert olyan hűtővizet rakok bele. Mocsok drága víz, de azt állították , hogy az átlag hűtővizekhez képest -20°C al lesz alacsonyabb a víz. És mindig megsimogatja a vízpumpát is, hogy tovább bírja.
Elméletileg nem4
e én simán leállittom oszt kész!
Tudtommal,no meg a tanultakbol,csak a turbos járgányokat szokás ugymond"visszahütteni",járatni egy picit alapjáraton,de azokat is csak akkor,ha elötte meghajtottad(pálya,hosszú hegymente,stb.)
Hagyd!
Én is simán leállittom!oszt semmi baja már 4-éve!
Jó napot az Uraknak!
És ha így hagyja az ember mondjuk 1-2 percig, az nem viseli meg az akksit nagyon?
Hagyd, had hütse vissza magát.....
Na emberek!
Egyszerű kérdés! Mondjuk 103 fokos a mocc , megy a ventillátor és leállítom, hagyjam rajta a gyújtást hogy még menjen a venti vagy kulcs ki oszt hagyni a picsbe?!
arrol nem esett szo!
Én nem kérdeztem,ök nem mondták!
Arról....