Áááá, csak a szokásos dolgokat: Neve, neme, anyja neve 3 példányban, tényleg XX-e van, vagy egy hayabusás álruhában... De elég csak annyi is, ami itt a többieknek!
Az, hogy hol a hőgomba az XX-en, évjáratfüggő! Ha meg jár a motor, akkor ugye keringet is a szivattyu. Én mindig leállitottam és amig a venti ment , nem vettem le a gyujtást. Ha meg egyhelyben jár a motor alapjáraton üresbe, akkor meg ugye hülni nem tud....
Pontosabban nem hül!
Ez ugy müxik,hogy az XX-nél a ventillátor kapcsolo(högomba) eleve nem a hüttöben van,hanem a hengerfejen!Az autoknál,meg jo pár motornál ez a hüttöben szokott lenni!De ez van!
A másik mikor leállittod,csak a hütöt hüttöd vissza,nem a motort,mivel nem keringteti a vizpumpa a hüttöfolyadékot,csak megy a ventillátor!
Tehát pont semmi értelme a dolognak!
A másik probáld ki,ha alapjáraton járatod,mig kikapcsola ventilátor,és leálitod,akkor ha visszateszed a gyujtást,szépen felkuszik a hütöviz jopár fokot!Ez természetes dolog!
Enyémen nincsen hőfokvisszajelző, de nem szokott böszme sokat tekerni a venti. Nem tudom, hogy lehet azért mert olyan hűtővizet rakok bele. Mocsok drága víz, de azt állították , hogy az átlag hűtővizekhez képest -20°C al lesz alacsonyabb a víz. És mindig megsimogatja a vízpumpát is, hogy tovább bírja.
Elméletileg nem4
e én simán leállittom oszt kész!
Tudtommal,no meg a tanultakbol,csak a turbos járgányokat szokás ugymond"visszahütteni",járatni egy picit alapjáraton,de azokat is csak akkor,ha elötte meghajtottad(pálya,hosszú hegymente,stb.)
Na emberek!
Egyszerű kérdés! Mondjuk 103 fokos a mocc , megy a ventillátor és leállítom, hagyjam rajta a gyújtást hogy még menjen a venti vagy kulcs ki oszt hagyni a picsbe?!
Ha komárom megyei vagy kölcsönbe is jó lenne.
köszi Johnny
Én csak bologatok! Egy éve megtanultam,hogy egyszerübb az életem ugy! Oszt gondolok amit akarok,azt meg megtartom magamnak!
abból előbb-utóbb gáz lesz....
Ez ugy müxik,hogy az XX-nél a ventillátor kapcsolo(högomba) eleve nem a hüttöben van,hanem a hengerfejen!Az autoknál,meg jo pár motornál ez a hüttöben szokott lenni!De ez van!
A másik mikor leállittod,csak a hütöt hüttöd vissza,nem a motort,mivel nem keringteti a vizpumpa a hüttöfolyadékot,csak megy a ventillátor!
Tehát pont semmi értelme a dolognak!
A másik probáld ki,ha alapjáraton járatod,mig kikapcsola ventilátor,és leálitod,akkor ha visszateszed a gyujtást,szépen felkuszik a hütöviz jopár fokot!Ez természetes dolog!
e én simán leállittom oszt kész!
Tudtommal,no meg a tanultakbol,csak a turbos járgányokat szokás ugymond"visszahütteni",járatni egy picit alapjáraton,de azokat is csak akkor,ha elötte meghajtottad(pálya,hosszú hegymente,stb.)
Én is simán leállittom!oszt semmi baja már 4-éve!
És ha így hagyja az ember mondjuk 1-2 percig, az nem viseli meg az akksit nagyon?
Egyszerű kérdés! Mondjuk 103 fokos a mocc , megy a ventillátor és leállítom, hagyjam rajta a gyújtást hogy még menjen a venti vagy kulcs ki oszt hagyni a picsbe?!
Én nem kérdeztem,ök nem mondták!