Nem szokott, meg se moccan!
A vizcsőnél viszont kellett berakni egy kis gumilapot hogy nehogy kidörzsölje a rács! (aszem a jobb oldali idomnál, de nem biztos) De ezt leszámítva nem volt probléma!
Én Ilyet használtam rögzítésre! -40 és +400 fok között jó több mint 1,5 éve fent van nem hagytam el egyet sem belőle. Nézd meg a képeim között!
Ne zárt légtérben használd ha ezt választod, ill ne tartózkodj ott soksok órán keresztül nem túl egészséges!
Kedves Hajek és Joci
Ez egy elég tág témakör. Röviden tömören annyi, hogy különböző termékek után környezetvédelmi termékdíjat kell fizetni, és ezt kell bevallani a VPOP felé, nyílván kell tartani meg ilyesmik. Szóval ilyen aktakukac munka
Nem olyan mint a pur hab!
Ezt hülyék találták ki! Arra értettem hogy hiába van az ülésed alatt egy hosszabb turán ha leereszt a gumid! Fel nem fujja! Mire elérsz egy kutig meg kiegyengeted a felnidet! Ha meg már benne van nem ereszt le teljesen! Hidd el, igy járok évek óta.....
Gumicsere után elgurulok az OMV kutig. Ott veszek egy defektsprayt, és elosztom a két gumin. Ennyi.....
Ha nagyobb defektet kapok akkor észreveszem a nyomáscsökkenést, de azt is befogja. Elvileg ezeket arra használja a paraszt hogy a gumisig eljusson, de simán elmegyek vele annyit amennyit a gumi kopása enged.
1100 forint az egész....
És 120 felett is birja....birta.....és sztem még fogja is.
Bár nekem a gumis, mondta, hogy Busások ezres gixerek és minden sport motoros ezt használja. És mikor mentem hozzá reklamálni akkor mondta, hogy lehetetlen, mert senki sem ment ezzel a problémával.
éncsak boldogmindenfélétkivántam!
sőt még most is!
Azt szeretném kérdezni, hogy erre a termékre kell-e termékdíjat fizetnünk, és mennyit?
www.psy-drink.hu
Alu palack, üdítő ital.
Köszi.
Üdv.: Hajek
Akkor megyek és keresek rácsot.
A vizcsőnél viszont kellett berakni egy kis gumilapot hogy nehogy kidörzsölje a rács! (aszem a jobb oldali idomnál, de nem biztos) De ezt leszámítva nem volt probléma!
Gondolom nem is szokott zörögni? És megpróbálok nem szivni belőle.
Én Ilyet használtam rögzítésre! -40 és +400 fok között jó több mint 1,5 éve fent van nem hagytam el egyet sem belőle. Nézd meg a képeim között!
Ne zárt légtérben használd ha ezt választod, ill ne tartózkodj ott soksok órán keresztül nem túl egészséges!
Kedves Hajek és Joci
Ez egy elég tág témakör. Röviden tömören annyi, hogy különböző termékek után környezetvédelmi termékdíjat kell fizetni, és ezt kell bevallani a VPOP felé, nyílván kell tartani meg ilyesmik. Szóval ilyen aktakukac munka
Nem lehetett látni az irásodon az folytonos volt.
Megint szakad ez a tetvesmocsokretek....
Az elv érdekelt. Ezért is mondtam, hogy a tapasztalatokban hiszek. Gondolom úgy töltsem fel ahogy az a flakonon van irva!?
Ezt hülyék találták ki! Arra értettem hogy hiába van az ülésed alatt egy hosszabb turán ha leereszt a gumid! Fel nem fujja! Mire elérsz egy kutig meg kiegyengeted a felnidet! Ha meg már benne van nem ereszt le teljesen! Hidd el, igy járok évek óta.....
Meg, ha mikor lyukat kapok akkor miért nem jó? Úgy értem, hogy a gumit roncsolja, ha nem veszem észre, vagy egyszerűen utómunkára nem alkalmas?
Fel nem fujja!
Ha meg beleteszed gumicsere után, soxor észre sem veszed a defektet! Kijavitja, tömiti menet közben!
És ha csak akkor rakod bele mikor defekt van, sajátmagad szopatod meg.....de ahogy érzed!
Gumicsere után elgurulok az OMV kutig. Ott veszek egy defektsprayt, és elosztom a két gumin. Ennyi.....
Ha nagyobb defektet kapok akkor észreveszem a nyomáscsökkenést, de azt is befogja. Elvileg ezeket arra használja a paraszt hogy a gumisig eljusson, de simán elmegyek vele annyit amennyit a gumi kopása enged.
1100 forint az egész....
És 120 felett is birja....birta.....és sztem még fogja is.
Bár nekem a gumis, mondta, hogy Busások ezres gixerek és minden sport motoros ezt használja. És mikor mentem hozzá reklamálni akkor mondta, hogy lehetetlen, mert senki sem ment ezzel a problémával.
Mindegy mert többet nem rakok be olyat, se.