Ha fel van szerelve a hátsó ülésre a táska, akkor mennyi távolság van a táska és az ülés között, tekintettel arra, hogy a motoromon a hátsó ülés alatt van a rendszámtábla és az irányjelző?
Az evidens, hogy egy ideje megfordult a "forgalom". Nem behozzák a német motorokat (a régi VFR-em még ilyen volt), hanem viszik ki innen oda.
Hogy mi a sok, és mi a kevés, ezt nem én akarom eldönteni. Végső soron mindenki maga (nagy tételben = a piac) dönti el. Az biztos, hogy az általad említett okokból szinte vákum van a 2009 körüli kínálatban, ami veri fel az árakat, és érdekes módon még szinte jobban húzza maga után a 2004-2007 köztieket is.
Csak érdekességképpen meg referenciának: az átlagnál valamivel jobb állapotú 2004-es tricolor-om a biztosító szerint kárkori értékén 1.180.000 Ft-ot ért.
Elfogytak a nullönrészes lekaszkózott motorok.
Innentől meg kell nézni az új gép árát, ahhoz kell viszonyítani.
Nyilván akad mindig "jófogás", de az ilyenre többszázan ugranak
Én sem adnám el az enyémet "árában" vagy alatta.
Így van és akkor még hagyján, hogy 2m a 2010-es motorért sok, de a 2007-esekért se szívesen fizetnék ki 1.8-at, amennyit az átlag elkér.
Pedig a szándékom komoly, csak kicsit kezdek belefáradni, hogy nyár óta nem kerül föl egyetlen egy db. valamirevaló motor sem a hirdetőoldalakra.
A képesmotoron a hirdetett motorok 90%-a gyakorlatilag `90-es évjáratú akármilyen 125-ös, vagy valami fiatal, de kínai motor.
A normális, igazi motorok sehol sincsenek.
Igazából azt sem tudom elhinni, hogy annyira szar helyzetben van a motoros társadalom országos szinten is, hogy a 2m körüli motorokat fél évig kelljen hirdetni, ha el akarja adni a tulaj.
Hát az enyém 2011-es forgalomba helyezésű, 7000km-es amiből 4000 a pálya. Gyárira visszaépítve karcmentes idomokkal akkor biztos érne vagy 2,5 milliót.
Bár inkább levennék róla minden extrát mert azt úgy sem fizetik meg.
Ja az 2,1-2,2.
Amúgy én is rá szoktam keresni a hasznát motorokra. Most ha 2008 utáni 1000-1200ccm-es sportmotort keresel akkor 72-őt dob ki a használtautó, de abból az utolsó 20 a kereskedők új motor hirdetései.
Nekem az accordon a leömlő (2,2 dízel) lemezből készült, a hegesztésnél elreped. Külföldön volt visszahívás, itt csak pénzért csinálnák meg.
4 év után már rájöttek a bajra és öntvényből csinálták.
Ja, most nézem, hogy `08-as ZX10-esed van.
Nekem nem kifejezetten CBR kell, megnéztem a napokban egy ZX10-eset is. Az is 08-as évjárat és a tulaj nem enged a 2.200-ból egy forintot sem. Ehhez képest egy 08-as CBR, ha 400 ezerrel olcsóbb, az már elég komoly szempont a CBR-ek mellett. (a 2.7 milliós 2009-es R1 Big Bangekről meg ne is beszéljünk)
Nem, krva szr ár, ha az USA árakat veszem figyelembe, de ha szétnézel a használt piacon, te is láthatod, hogy nincs más lehetősége az embernek.
2008-2010-es motorok 1000-es superbike-okból 2-3m között mozognak.
Mit tehetsz?
Vagy nem veszel újabb motort, vagy vársz míg megöregednek és lejjebb mennek.
A 2005-ösök meg 1.5m-be kerülnek ehhez képest persze, hogy relatíve pár év fiatalságért sok pénz plusz 500 ezer, de aztán ott vannak a 2011-esek is, amik meg még plusz 500-zal drágábbak ezeknél is, így a 3m-et súrolják alulról.
Irreális. De nincs más választás, úgyhogy ennyi.
Sziasztok !
Esetleg ha valakit érdekel megbízható,karbantartott 2004év Cbr 1000rr autó vásárlás miatt válnék meg tőle. Vezetett szervizkönyv(2db kulcs) 30.000km aztán magamnak cseréltem az olajat Szezon elején gyertya(NGK IMR9C-9HES),vezérműlánc(D.I.D.) olajszivattyú lánc csere,Fék(DOT 5.1) és kuplung folyadék csere,Villaolaj szimmering csere egyszóval érdemes megnézni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr_sc57-9252123
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-9371261
http://www.bs-motoparts.com/en...
Eladóak ezek az alkatrészek. Fékcső Abs-es modellhez való. Plexi 08-11 ig.
Üdv
Hogy mi a sok, és mi a kevés, ezt nem én akarom eldönteni. Végső soron mindenki maga (nagy tételben = a piac) dönti el. Az biztos, hogy az általad említett okokból szinte vákum van a 2009 körüli kínálatban, ami veri fel az árakat, és érdekes módon még szinte jobban húzza maga után a 2004-2007 köztieket is.
És ez még mindig a nettó ár.
Innentől meg kell nézni az új gép árát, ahhoz kell viszonyítani.
Nyilván akad mindig "jófogás", de az ilyenre többszázan ugranak
Én sem adnám el az enyémet "árában" vagy alatta.
Nem rémlik ez a hirdetés, új? (vagy ZX10-ből csak a 2009-esektől fölfelé listáztam volna ki eddig?)
Ezzel mi a baj?
Pedig a szándékom komoly, csak kicsit kezdek belefáradni, hogy nyár óta nem kerül föl egyetlen egy db. valamirevaló motor sem a hirdetőoldalakra.
A képesmotoron a hirdetett motorok 90%-a gyakorlatilag `90-es évjáratú akármilyen 125-ös, vagy valami fiatal, de kínai motor.
A normális, igazi motorok sehol sincsenek.
Igazából azt sem tudom elhinni, hogy annyira szar helyzetben van a motoros társadalom országos szinten is, hogy a 2m körüli motorokat fél évig kelljen hirdetni, ha el akarja adni a tulaj.
Bár inkább levennék róla minden extrát mert azt úgy sem fizetik meg.
Ja az 2,1-2,2.
Amúgy én is rá szoktam keresni a hasznát motorokra. Most ha 2008 utáni 1000-1200ccm-es sportmotort keresel akkor 72-őt dob ki a használtautó, de abból az utolsó 20 a kereskedők új motor hirdetései.
4 év után már rájöttek a bajra és öntvényből csinálták.
Nekem nem kifejezetten CBR kell, megnéztem a napokban egy ZX10-eset is. Az is 08-as évjárat és a tulaj nem enged a 2.200-ból egy forintot sem. Ehhez képest egy 08-as CBR, ha 400 ezerrel olcsóbb, az már elég komoly szempont a CBR-ek mellett. (a 2.7 milliós 2009-es R1 Big Bangekről meg ne is beszéljünk)
2008-2010-es motorok 1000-es superbike-okból 2-3m között mozognak.
Mit tehetsz?
Vagy nem veszel újabb motort, vagy vársz míg megöregednek és lejjebb mennek.
A 2005-ösök meg 1.5m-be kerülnek ehhez képest persze, hogy relatíve pár év fiatalságért sok pénz plusz 500 ezer, de aztán ott vannak a 2011-esek is, amik meg még plusz 500-zal drágábbak ezeknél is, így a 3m-et súrolják alulról.
Irreális. De nincs más választás, úgyhogy ennyi.
Ez vajon pályamotor volt, vagy még rosszabb, vagy mi a franc, hogy fél év alatt sem lehet eladni ennyiért sem? ....
http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Honda_Cbr_1000_RR_SC_59_36537632.htm?first=1
Van egy austin racing gp3 full karbon dobom titan reszekkel elsosorban 2008-2014-ig 1000rr-hez. Ha valakit erdekel eler az emailemen
Esetleg ha valakit érdekel megbízható,karbantartott 2004év Cbr 1000rr autó vásárlás miatt válnék meg tőle. Vezetett szervizkönyv(2db kulcs) 30.000km aztán magamnak cseréltem az olajat Szezon elején gyertya(NGK IMR9C-9HES),vezérműlánc(D.I.D.) olajszivattyú lánc csere,Fék(DOT 5.1) és kuplung folyadék csere,Villaolaj szimmering csere egyszóval érdemes megnézni
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr_sc57-9252123