Valóban talpas szimering .
Sajnos, ha nem szimering házban van és azzal felfogatva, akkor ehhez már kevés vagyok, mint taposó aknán a lábnyom.
Az e-mail címemre írj és küldök egy telefonszámot, aki ezzel is képben van.
Szerintem lehet kívülről is, de azért ne vedd készpénznek. A CBR-ben azt még nem cseréltem, de már nézegetem, hogy mi lesz a módja ha egyszer eljön az ideje. Lánckerék levétele urán kifele ki kell jönnie a szimeringnek.
A nagyok ehhez szimering kihúzót használnak, de az általában nincs a garázsban. Jómagam egy régebben (autónál) használt módszert fogok alkalmazni. Pontozóval ütök bele két lyukat egymással szembe. A lyukakba elkezdek csavarni két hosszú lemezcsavart. Ahogy hajtom őket befele szépen - minden roncsolás nélkül- kiemelik a szimeringet a helyéből. Utána az újat egy megfelelő méretű crowa fejjel finoman beütögetni a helyére és kész. Crowa fejnek nem lesz tőle baja, de azért illik gumi, vagy műanyag fejű kalapáccsal ütni
Eladó egy új még nem használt gyári kipufogo cbr1000rr-hez 2007-es évjáratig jó ,,garantált karcmentes makulátlan. a gyári ár töredékéért !és még egy generátor fedél is eladó ami garantáltan nem töröt nem repedt csak karcolás található rajta az ára 10000ft.
A CBR900 hoz 20 ezerét vettem bontottat. Az ezreshez nem tudom mennyiért lehet kapni de a 900-as új kuplung kosra drágább mint az ezresé. Szerintem inkább lesz a probléma, hogy az ezreshez - tekintve hogy fiatalabb évjárat - ritkábban lehet bontotta kapni, ellenben a kevesebb futás miatt valószínű jobb minőségű lesz.
Magam szereltem ki a régit és helyére az újat. Egy délelőttöt azért rá kell szánni.
A nagy kuplungkosárban levő rugók annyira elfáradtak, hogy az alumínium kuplungkosár testen kézzel simán és jelentős mértékben oda vissza el lehetett forgatni a rajta levő fogaskerék párt
Javítás után ilyen lett. (kuplung kosár csere használt, de jó állapotúra) Nem olyan mint az új, de hallásra is ég és föld.
Sajnos, ha nem szimering házban van és azzal felfogatva, akkor ehhez már kevés vagyok, mint taposó aknán a lábnyom.
Az e-mail címemre írj és küldök egy telefonszámot, aki ezzel is képben van.
A nagyok ehhez szimering kihúzót használnak, de az általában nincs a garázsban. Jómagam egy régebben (autónál) használt módszert fogok alkalmazni. Pontozóval ütök bele két lyukat egymással szembe. A lyukakba elkezdek csavarni két hosszú lemezcsavart. Ahogy hajtom őket befele szépen - minden roncsolás nélkül- kiemelik a szimeringet a helyéből. Utána az újat egy megfelelő méretű crowa fejjel finoman beütögetni a helyére és kész. Crowa fejnek nem lesz tőle baja, de azért illik gumi, vagy műanyag fejű kalapáccsal ütni
Persze hallgasd meg a szakemberek tanácsát is.
Valaki egy kis segitséget ha tudna adni lánckerék mogott levő szimering cseŕéje hogy zajlik szet kell huzni a blokkot stb ? Vagy megy kintrol is ?
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
A CBR900 hoz 20 ezerét vettem bontottat. Az ezreshez nem tudom mennyiért lehet kapni de a 900-as új kuplung kosra drágább mint az ezresé. Szerintem inkább lesz a probléma, hogy az ezreshez - tekintve hogy fiatalabb évjárat - ritkábban lehet bontotta kapni, ellenben a kevesebb futás miatt valószínű jobb minőségű lesz.
Magam szereltem ki a régit és helyére az újat. Egy délelőttöt azért rá kell szánni.
Azért az enyém nem ennyire durva! :)
De igen ugyan ilyen problémám van!
Időben és pénzben ez mibe fog fájni? Kb.!
https://www.youtube.com/watch?...
A nagy kuplungkosárban levő rugók annyira elfáradtak, hogy az alumínium kuplungkosár testen kézzel simán és jelentős mértékben oda vissza el lehetett forgatni a rajta levő fogaskerék párt
Javítás után ilyen lett. (kuplung kosár csere használt, de jó állapotúra) Nem olyan mint az új, de hallásra is ég és föld.
https://www.youtube.com/watch?...
Maradtak még egyéb hangok, de az már elviselhető és egy 20 éves sportmotortól szinte elvátható.
alapjáraton zakatol a motor de ha behúzom a kuplungot akkor nem csinálja és fordulaton sem hallom se nem érezem!
mi lehet a gond?
https://www.facebook.com/group...
most már éjjel nappal hívogatlak majd!
ide küldheted a számod!
Képet majd rakhatnál fel róla.