Szia! Ma töltöttem fel a hírdetésemet A keresett paramétereknek megfelel.2004.06 .CBR 1000 RR 16.300 km.A kihasználatlansága miatt van benne ilyen kevés km.Nagyon stabil ,könnyen motorozható motor a kormánystabilizátor miatt. Itthon vásároltam újonnan .Hosszú távon nem lehet vele semmi gond mivel csak közúton használtam a 40-es éveimben ,pályán soha.
Ha érdekel hívj a 703213865 vagy írj a balintno@gmail.com-ra.
Üdv:Bálint Norbert
Sziasztok! Tervezem, hogy kategóriát váltok és V2-ről visszaülök sor 4-re. Mindenképpen cbr 1000-et szeretnék, de a 2004-2007-ig kasznisat, nekem azok tetszenek . Viszont ahogy néztem az eladókat szinte mindegyikben elég sok (30e-50ekm) kilométer van, ami persze nem meglepő a több mint 10 éves motoroktól.
Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire sok ez a futásteljesítmény ezeknek a motoroknak?
Mikor érnek meg arra hogy fel kell újítani a blokkot. Tudom ez használattól is függ, de kb.?
Valamint minden segítség, információ, típushibák érdekelnek. Mire kell odafigyelni vásárláskor, stb.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szvazy
Szia!Köszi a segitséget,megnyugodtam már,beszéltem Honda szervízessel is.Első gazdás,14.000km-t futott sérülés mentes példányról lenne szó,gazdálya mondta,semmi olaj fogyasztása nem volt eddig.
Hát... pályáztam a k5 750-emmel, de egyszer se kellett rátöltenem olajat, tavasszal ameddig feltöltöttem, ugyan ott volt a szint a köv. olajcseréig. A cbr 1000 pályán nem mondom, h sokat evett, de 3, max 4 pályanap után rá kellett tölteni 1-2 decit. Nyilván utcán, nyugisan, túrázgatásra használva nem evett volna kb. az se semmit.
Pár ezer km alatt 1-2 deci miatt valóban nem hiszem, h bárkiben összedől a világ, csak amik igazán eszik az olajat, azok ennél nagyságrendekkel többet képesek megenni, 0,5-1litert is akár 1000km alatt. Az meg gáz.
És inkább vennék egy egygazdás 5e km-es pályamotort, amit jóeséllyel rendben karban tartottak, mint egy 3-4 gazdás 25-40e km-es példányt, elég ha egy hülye volt a sok tulaj közül. Nemtom mér kell fosni a pályán is használt motoroktól. Utcán is nyelezik sokan legalább annyit. Baromság negatívumként kezelni.
Egyáltalán nem szar mindegyik.
Nekem már nem egy ilyen motorom volt és mindegyik tökéletes.
Mára rájöttem, hogy egy bármilyen járműnél általában többet hallani a problémás példányok tulajaitól negatív történeteket, mint az elégedettektől jó dolgokat. Miért? Egyszerűen azért, mert akinek jó és elégedett, az használja.
Minimum 15 ezer km-t mentem összesen 3 CBR1000RR-rel már (ami összességében nem sok, de átlagban 20-25 ezret futott motorokról van szó) és egyikkel sem volt olajfogyasztás.
Ehhez az is hozzátartozik, hogy pályát még csak képen láttam, vagyis jómagam ilyen szempontból egyáltalán nem számítok hardcore felhasználónak. Normálisan használva, hosszabb-rövidebb túrakörökre nálam eddig egy motor sem evett semmi olajat. A nívót figyelgetem néha (500km-enként mára rájöttem, elég ránézni, mert tudom, hogy nincs gond), de 4-5 ezer km-enkénti olajcserénél eddig soha nem jött le még egy decivel kevesebb olaj sem, mint amennyi belement.
Szóval én azt mondom nem kell nagyon rettegni ezektől, persze ha napi szinten 12-14 ezres fordulatszámon fogod használni, akkor nem szóltam egy szót sem, előfordulhat csipegetés. (de nyugi, azok, akik kizárólag a Ringen motoroznak, azoknak bármilyen szép hírű típus be tud csippenteni egy kis olajat, az R1-esek, a GSX-R-ek is, talán még a ZX10-esek is, csak max. nem vallják be).
Ez az évjárat buzulás csak itt, kis országunkban megy, ahol mindenki azt hiszi, hogy ha már nem magnézium színű blokkos motort vesz, akkor semmi gondja nem lesz. Kis google keresés után bárki megtalálhatja a világ legnagyobb CBR Fireblade fórumát, ott nem egy topic foglalkozik az oil burning problémával és bizony simán még a 2015-ös példányoknál is előfordul olaj csipegetés és sokan fel is vannak háborodva- joggal- hogy a Honda a mai napig képtelen volt a problémát 100%-osan megoldani.
Én azt mondom, hogy nem dőlne össze a világ senkiben, ha egy 180 lóerős ezres motor üzemi használaton pár ezer km alatt 1-2 decit beégetne.
Alapvetően a mondóka az, hogy a 2008-as év eleji legelső szériánál van olyan 40% esély arra, hogy kifog valaki egy komolyabb olajevő motort.
Nézd meg, hogy kitől veszed a motort, akkor nagy baj nem lehet. Általában ezekben a 6 éves példányokban már 25-35 ezer km körüli a reális futásteljesítmény mára, ez idő alatt, ha problémás lett volna, már tuti megfordult volna 4-5 gazdánál a motor, tehát 1.-2. tulajos példányokkal nem hiszem, hogy nagy baj lenne. (másrészt néha fel-fel bukkan 1-1 gyönyörű, szalon, 3-5 ezer km-t futott motorka is ilyen 5-6-7 évesen, na, azok tutira mind pálya/ versenymotorok voltak, azokkal azért jobb vigyázni, mert egy normális motorban 5-6 évesen már minimum a 20 ezer benne van, ha nem 40.)
Most olvastam vissza a régi írásokat,akkor mellé nyúltam,mert már lefoglalóztam egy 2008 nem fekete blokkosat,akkor remélem ez jó lessz.
És mind szar 100%-osan,vagy csak előfordúl az olajfogyasztás?
Sziasztok!
Szeretném Cbr 1000rr,2008-modellév tulajoktól megkérdezni,hogy mi igaz a nagy olaj fogyasztásból?
Szeretnék egy 2008 utáni 1000rr-t vásárolni,de azt olvastam,hogy sok gond van az olaj fogyasztásukkal.
Hogy tudom ezt helyszínen kiszűrni vásárláskor,van ötlet hozzá?
Előre is köszi!
Ha érdekel hívj a 703213865 vagy írj a balintno@gmail.com-ra.
Üdv:Bálint Norbert
Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire sok ez a futásteljesítmény ezeknek a motoroknak?
Mikor érnek meg arra hogy fel kell újítani a blokkot. Tudom ez használattól is függ, de kb.?
Valamint minden segítség, információ, típushibák érdekelnek. Mire kell odafigyelni vásárláskor, stb.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szvazy
Pár ezer km alatt 1-2 deci miatt valóban nem hiszem, h bárkiben összedől a világ, csak amik igazán eszik az olajat, azok ennél nagyságrendekkel többet képesek megenni, 0,5-1litert is akár 1000km alatt. Az meg gáz.
És inkább vennék egy egygazdás 5e km-es pályamotort, amit jóeséllyel rendben karban tartottak, mint egy 3-4 gazdás 25-40e km-es példányt, elég ha egy hülye volt a sok tulaj közül. Nemtom mér kell fosni a pályán is használt motoroktól. Utcán is nyelezik sokan legalább annyit. Baromság negatívumként kezelni.
Nekem már nem egy ilyen motorom volt és mindegyik tökéletes.
Mára rájöttem, hogy egy bármilyen járműnél általában többet hallani a problémás példányok tulajaitól negatív történeteket, mint az elégedettektől jó dolgokat. Miért? Egyszerűen azért, mert akinek jó és elégedett, az használja.
Minimum 15 ezer km-t mentem összesen 3 CBR1000RR-rel már (ami összességében nem sok, de átlagban 20-25 ezret futott motorokról van szó) és egyikkel sem volt olajfogyasztás.
Ehhez az is hozzátartozik, hogy pályát még csak képen láttam, vagyis jómagam ilyen szempontból egyáltalán nem számítok hardcore felhasználónak. Normálisan használva, hosszabb-rövidebb túrakörökre nálam eddig egy motor sem evett semmi olajat. A nívót figyelgetem néha (500km-enként mára rájöttem, elég ránézni, mert tudom, hogy nincs gond), de 4-5 ezer km-enkénti olajcserénél eddig soha nem jött le még egy decivel kevesebb olaj sem, mint amennyi belement.
Szóval én azt mondom nem kell nagyon rettegni ezektől, persze ha napi szinten 12-14 ezres fordulatszámon fogod használni, akkor nem szóltam egy szót sem, előfordulhat csipegetés. (de nyugi, azok, akik kizárólag a Ringen motoroznak, azoknak bármilyen szép hírű típus be tud csippenteni egy kis olajat, az R1-esek, a GSX-R-ek is, talán még a ZX10-esek is, csak max. nem vallják be).
Ez az évjárat buzulás csak itt, kis országunkban megy, ahol mindenki azt hiszi, hogy ha már nem magnézium színű blokkos motort vesz, akkor semmi gondja nem lesz. Kis google keresés után bárki megtalálhatja a világ legnagyobb CBR Fireblade fórumát, ott nem egy topic foglalkozik az oil burning problémával és bizony simán még a 2015-ös példányoknál is előfordul olaj csipegetés és sokan fel is vannak háborodva- joggal- hogy a Honda a mai napig képtelen volt a problémát 100%-osan megoldani.
Én azt mondom, hogy nem dőlne össze a világ senkiben, ha egy 180 lóerős ezres motor üzemi használaton pár ezer km alatt 1-2 decit beégetne.
Alapvetően a mondóka az, hogy a 2008-as év eleji legelső szériánál van olyan 40% esély arra, hogy kifog valaki egy komolyabb olajevő motort.
Nézd meg, hogy kitől veszed a motort, akkor nagy baj nem lehet. Általában ezekben a 6 éves példányokban már 25-35 ezer km körüli a reális futásteljesítmény mára, ez idő alatt, ha problémás lett volna, már tuti megfordult volna 4-5 gazdánál a motor, tehát 1.-2. tulajos példányokkal nem hiszem, hogy nagy baj lenne. (másrészt néha fel-fel bukkan 1-1 gyönyörű, szalon, 3-5 ezer km-t futott motorka is ilyen 5-6-7 évesen, na, azok tutira mind pálya/ versenymotorok voltak, azokkal azért jobb vigyázni, mert egy normális motorban 5-6 évesen már minimum a 20 ezer benne van, ha nem 40.)
Remélem, tudtam segíteni!
- Gyorsváltó szett (gyorsváltó elektronika + váltókapcsoló )
- Kuplung és gázelvétel nélküli váltáshoz
- Utcára és versenycélokra is
- Speciális, nyomásérzékelős váltókapcsoló
- Bluetooth kommunikáció
- Mobiltelefonról állítható (android)
- Egyszerű beszerelés
- Extra kis méretű elektronika
(használt ) 40000ft
Köszönöm szépen az infót !!
Hivtalak ma de kinyomtal. Talaltam ugy tunik egy pcv reggel megyek erte.
De azert koszonom
https://www.ecstuning.com/b-pe...
Keresek 2004 es 1000RR-hez jobbos kormánycsutkát kompletten ,kapcsolóval ,fékkarral .
jobb oldali lábtartót konzollal fékkel.
kuplung dekni
fejidom konzol
komplett idom garnitúra
köszi a segítséget !!
ecotecvectra@gmail.com
És mind szar 100%-osan,vagy csak előfordúl az olajfogyasztás?
Szeretném Cbr 1000rr,2008-modellév tulajoktól megkérdezni,hogy mi igaz a nagy olaj fogyasztásból?
Szeretnék egy 2008 utáni 1000rr-t vásárolni,de azt olvastam,hogy sok gond van az olaj fogyasztásukkal.
Hogy tudom ezt helyszínen kiszűrni vásárláskor,van ötlet hozzá?
Előre is köszi!