Köszönöm a válaszokat. A 600RR megvan, tehát nem az a kérdés, hogy 600 vagy 1000 legyen, hanem, hogy érdemes-e 600-ról váltani 1000-re. Nézegettem az SC57-et is, de 5-6 évnél idősebb motort nem szeretnék mert ha veszek, hosszú távra veszem, ezért gondolkodtam az SC59-en. De egyelőre ez csak terv, meg ahogy nézegetem már egy ideje, nagyon pangás van a kínálatból, egy Hondás szerelő szerint sokat elvittek külföldre.
Remélem hogy most oda is érsz. az én cbr 1000 rr 2009 es évjáratu fekete blokkos se ette az olajat csak sajnos a másik tulajdonosnál a motort bontani kellet mert gyárihibás volt/7000km/ de honda gariba megoldotta. utcára kétszemélyel szerintem az ezres jobb választás.
Kikérem magamnak olajkályha milyen beszéd ez. Enyém 2009es dekete blokkos és pályázok is vele de olajat még nem evett. Ez a 2008 asokra volt jellemző de ott se mindnél. De ha utcán használod szerintem jobb az 1000, két személlyel meg főképp.
Ugyan Joe szerintem vegyen inkább 929-et úgy is tudok, egy nem eladót, de van az a pénz és akkor nem kell félni a rettentő költségektől, viszont kényelmesebb mint a mai sportmotorok Remélem aug 20-án az időjárás is úgy alakul, hogy találkozzunk
Országútra kellene, nem a Váci útra májerkedni. Két emberrel azért nem annyira fürge a 600-as. Hogy milyen gyorsan megy az tökmindegy, a 600-as is megy 250-eket, a közút nálam nem versenypálya, nem célom a temető, pláne ha ülnek is mögöttem.
SC59-ből a 2009-es fekete blokkost már meg szabad venni, vagy még az is olajkályha?
Sztem pont a nyomaték miatt jó utcára az ezres, egy viszonylag nyugis tempóról is ha kell, visszaváltás nélkül meg tud lódulni szépen, míg ezt egy 600-assal lehet csak kettőt visszaváltva éred el. Szóval sztem kényelmesebb. Most az, hogy gyorsabb is... na csak amiatt tényleg értelmetlen, egy 600-as is élvezetes, ha húzza az ember és úgyis lesz mindig gyorsabb.:) És azzal is könnyen meg lehet halni.:)
Ha már kérdés volt a fenntartás: gyorsabban eszi a gumit, a láncot, drágább rá a kötelező fizetnivaló, fogyasztásban talán nincs lényeges különbség, de mindenképp többe kerül az üzemeltetése.
Nagyrészt utcára, alkalmanként pályára, időnként túrázni két emberrel szerinted érdemes 600RR-ről váltani az ezresre (SC59) ha egyszer úgy alakul? Tényleg hoz annyit a majdnem kétszeres nyomaték utcai használatnál? Nagyságrendileg a fenntartása mennyivel nagyobb a hatszázasnál? Tudom, hogy ezek igazán a pályára valók de én a kis RR-t is nagyon szeretem ezekre a dolgokra, amiket írtam.
Keresek kifogástalan állapotban lévő, nem 3x rommá törött, majd újrafényezgetett/hegesztgetett/kínai idomos CBR1000RR Repsolt.
Már, ha egyáltalán esélyes ilyet találni kis országunkban. Jelenleg kb. 4-5 db-ot találtam a hirdetőoldalakon, ha esetleg bárkinek van infoja bármelyikről, azt nagyon megköszönném!
Hatha segit
https://youtu.be/Ue-zqaAMW-0
ezért nem fórumozok mert mindenki tudja a tutit . bocs telefonon hívj
SC59-ből a 2009-es fekete blokkost már meg szabad venni, vagy még az is olajkályha?
Ha már kérdés volt a fenntartás: gyorsabban eszi a gumit, a láncot, drágább rá a kötelező fizetnivaló, fogyasztásban talán nincs lényeges különbség, de mindenképp többe kerül az üzemeltetése.
Mennyit? Mit? 2mp-et a Váci úton? Nyilván sokkal nyomatékosabb és kevesebbet kell váltogatni ha haladósra veszed a figurát.
Egyébként tök felesleges.
nekem volt mind kettő most egy ezresem van. kérdésedre válaszolok ha tudok.
Keresek kifogástalan állapotban lévő, nem 3x rommá törött, majd újrafényezgetett/hegesztgetett/kínai idomos CBR1000RR Repsolt.
Már, ha egyáltalán esélyes ilyet találni kis országunkban. Jelenleg kb. 4-5 db-ot találtam a hirdetőoldalakon, ha esetleg bárkinek van infoja bármelyikről, azt nagyon megköszönném!
Van itt olyan, akinek van tapasztalata a 600RR-rel és az 1000RR-rel is? Lenne pár kérdésem hozzá.
SC59-hez gyári tanktáska és üléstáska beszerzésében tud valaki segíteni?
Előre is köszi!
Köszi haver!