Helló! 2008, 2009-es évjáratnál és a2010-es de csak repsol fényezésűnél van probléma! A főtengelyen lévő fogaskerék belsejében hajszálrepedések keletkeznek amelyek csak röntgennel mutathatók ki! Zavaró fogaskerék hangból lehet tudni,hogy a fogaskerék eldeformálódott! A hengerfalán a hónolás túl mélyre sikerült ezért a gyűrűk nem képesek lehúzni az olajat,az égéstérbe jutva olajfogyasztás keletkezik! A harmadik hiba a kuplungkosár! Egyik probléma sem balesetveszélyes ezért visszahívás nincs, de a garanciaidőt meghosszabbították 5 évre de csak annak csinálják meg aki panasszal él a fent említett hibákkal kapcsolatban! Egyik barátom 2 hónappal kicsúszott a kitolt garanciából mivel a Honda senkit nem értesített ezzel kapcsolatban! Hosszas reklamációs levelezés után felajánlották a méltányossági javítást azaz 1 millió Ft helyett 520 000 Ft -ból megcsinálják! Elfogadta! Új főtengely ,kuplung,gyűrűkészlet! A motor azóta hibátlan, 0 olajfogyasztás zörejmentes blokk! A motor most eladó ha érdekel fent van a használtautón 2150000-ért hirdeti!
Alapjában véve én is mindig, minden márkához így álltam.
Feltételezzük, hogy ma, mikor már a Kymco-ra is azt mondják, hogy strapabíró, problémamentes robogókat csinál, akkor a Honda/Kawa/Yamaha/Suzuki sem fogja elbénázni nemhogy a belépő, de a csúcsmotorjait pláne.
Tehát mindegyik a tökéletesség mintapéldánya, pár db. hibás, problémás példánnyal a szitában. Minden így működik manapság.
Aztán ha az ember beleolvas ezen topicok valamelyikébe, akkor pont, hogy az ellentéte jön le, mert ez alapján nem nüansznyi, korai modellszéria kiforratlansági problémájáról beszélünk, hanem egy, a világ első számú motorgyárának a csúcsmodelljét érintő globális és tömeges szériahibájáról. (ami nem egy folyton kiégő index izzót takar): http://www.1000rr.net/forums/1...
Ezek alapján márpedig óva int ettől a fajtától az összes tulaj és úgy érzem, én vagyok a vak hülye, aki megy a feje után és ennek ellenére is szerelmes a motorba a formája miatt, ahelyett, hogy venne egy megbízható GSX-R-t, Ninja-t, vagy R1-et...
(dehát a motorvétel mindig is érzelmi döntés volt)
nekem volt 2009-es most egy 2014-es van egyik sem ette az olajat pedig mindegyik ment pályán is/a 14-es csak pályán/
szerintem a cbr 1000 rr semmivel nem roszab mint a többi azon múlik hogy melyik tetszik. mert mindegyikről lehet hallani negativat. .
Igen, az új, a full digit. műszerfalas valóban nagyon szép.
0 km-eset trikolorban már 3.5m-ért haza is lehet vinni. Ez nem sokkal több a 2012-es példánynál, viszont önmagában rengeteg pénz egy motorért nekünk, átlagembereknek.
(tehát pl. ahhoz képest, hogy a Ducati új fenegyerek ,az olcsó motorok netovábbja, a minimáltechnikás Scrambler is 3 millió, ehhez képest az, hogy a Honda a zászlóshajó sportmodelljét ennyiért már el lehet hozni, nem rossz).
Én őszintén megvallva az utakon még egy darabot nem láttam a 2008-as CBR-ből, természetesen itt sem várom, hogy egyből 5-6 ilyen motor tulaja jelenjen meg és halljam a véleményét, tapasztalatát vele, innentől kezdve alapozhatok arra, amire a legtöbbször: olvasgatni és meghallgatni olyan emberek tanácsát, akik egyszer ismertek valakit, akinek a szomszédjának a vőjének volt már ilyen és az éppen vagy jó volt, vagy rossz).
Én is néztem, élőben nem olyan ronda az a bikafejű,főleg Repsol-ban. Marhán ki tudnék békülni eggyel.
Szombaton viszont találkoztam az annál újabbal, 1 éves gép. Na az odabasz (szvsz).
A 929 generatoraval volt nekem is szopas, de az reszben mindenki hulyesege is volt kicsit. Egy eldoles miatt nagyon minimalisat torzult a generatorfedel. A szerelo eloszor nem vette eszre, hogy a forgoresz sem 100-as, ami az allando alloresz lefusteleset eredmenyezte. Eloszor ujratekercseles, aztan ujratekercs + forgoresz csere, aztan pedig ujratekercs + dekli. Ultraszopas volt, de ha alaposabb a szerelo es azt mondja, hogy csereljunk ki mindent, akkor nem lett volna ilyen ultraszopas
A 954-et jovore mar csak palyan akarom hasznalni. Remelem hogy ott sem lesz semmi gond vele, bar teny, hogy masabb korulmenyek kozott lesz hasznalva, mint az utcan, de ha megkapja a torodest, akkor bizom benne, hogy nem lesz halatlan joszag.
Mákod van. Sajnos rengeteg probléma szokott lenni ezekkel a motorokkal generátortól kezdve az önindítón át 954-nél a blokkrepedésig. Természetesen nem mindegyik megy tönkre, de nagyon sok ilyenről olvasni. Én is örülni fogok, ha az enyémmel nem lesz semmi komolyabb gond, de tény, hogy ezek nem a megbízhatóság mintapéldányai. Ellenben amúgy nagyon tetszik a moci, imádom, a valaha volt legszebb cbr.
Erdekes, mert elozoleg 929-em volt es minden kulonosebb problema nelkul beletekertem tobb, mint 60ezer kilometert. Amikor osszetortek, 96ezer volt benne.
A 954 is megvan mar 3 eve es csak annyi hiba volt vele, hogy ki kellett rajta cserelni a kilometerora jeladot.
Melyikre gondolsz, a 954-re? Ami a honda egyik legmegbízhatatlanabb sportmotorja a 929-el egyetemben? Ezekkel pont millió meg egy probléma szokott lenni. Ettől függetlenül én is megvettem idén, szintén mert régi szerelem, de számítok rá, hogy ha használni fogom, lehet vele gond, persze reménykedek, hogy szerencsém lesz.
A sajátja, úgy megy ahogy akar! Aztán egy ilyen 30 fok feletti hőségben kis sebességen felszerpentinezett motor már mehetne is a szervizdokkba!
Nem ártana egy kis gépészeti ismeret a motorosoknak, bár a neten ma már mindennek utána lehet olvasni, habár aki nem félti-sajnálja a motorját, annak mindegy ha tönkrement, a szponzor majd alá teszi az újat!
Igen, egy 2012-es Repsolt 2.9mért hirdet a gazdája.
2 évvel fiatalabb motor itt ma már 500 ezres felárat is jelenthet. A 2013-asok meg már 3 fölött járnak jóval.
Én igazából kicsit azért is tartok egy drágább motor megvételétől, mert fogalmam sincs, mekkora is lesz a veszteség ezeknél idővel, meg főleg, hogy eladhatóak-e.
Egyszer nekem is volt szerencsem menni egy kort egy "bikafejuvel". Nagyon bejott a dolog, total el voltam varazsolva es kb en is szerelmes lettem, aztan pont az ilyen olajzabalasos, fotengelyproblemas remtortenetek miatt maradt alom a dolog. Inkabb vettem egy oregebb, de megbizhatobb motort 1 millioval olcsobban, ami szinten nagy szerelem volt anno...
Kb fel, vagy egy evig dolgozott a Takoberben egy Miki nevu idosebb foszer, neki 2012-es evjaratu volt. O peldaul nem emlitett semmilyen hibat, de a 2012-es mar az ujabb kiadas es egyelore a megfizethetetlen kategoriaba tartozik
Egyébként végre megvolt a személyes találkozás élmény a bikaorrú CBR-rel. Tegnap megnéztem egy gyönyörű Repsol példányt. A motor valóban egyedülállóan szép, köze nincs ahhoz a bumfordi aránytalansághoz, ami a képek alapján lejött róla.
Innentől kezdve azt hiszem, a 2008-as CBR 1000 rr előlépett nálam az elsőszámú kedvenccé. Rettenetesen sajnálom, hogy ilyen háttérfélelemmel kell megvenni egy 2-3 milliós nagyságrendű összegbe kerülő újszerű motort, hogy esetleg főtengely, dugattyú, vagy olajfogyasztási problémái lesznek.
Egy ilyen motortól az ember tényleg azt várná, hogy évekig csak a kopó alkatrészeket, olajat kell rajta cserélni.
Nem tudom, hogy merre fogok tudni mozdulni, feltételezem a jelenleg hirdetett CBR-eket sem nagyon ismeri innen senki... végül úgyis egy zsákbamacskát kell majd megvennem.
(vagy fogom és hagyom az egészet a francba és veszek egy GSX-R 600-at, hasonló évjáratban, százezrekkel olcsóbban).
Ráadásul az új CBR formája mellett nekem most már az R1 sem olyan vonzó... (mert abszolút szép motor az is, csak az utcán szembejövő sportmotorok fele-fele vagy GSX-R, vagy R1, az új CBR formája pedig véleményem szerint inkább a Panigale formájához mérhető...)
"Ezért vagyok mérges amikor hallom, hogy tiznégyezres fordulattal pörgeti a motort 90-nél....
Azért emiatt nem kellene egy motornak sem tönkremennie idő előtt. Persze én értem, hogy mire akarsz kilyukadni, de kötve hiszem, hogy itt senki sem ment volna föl egy hegyi szerpentinen a motorjával 1.-2. fokozatban tiltás közeli fordulatszámon, ha tényleg érezni akarta az erőt és haladni akart...
Ezért vagyok mérges amikor hallom, hogy tiznégyezres fordulattal pörgeti a motort 90-nél, elfelejtve, hogy neki a `kör` végén nincs ott a Box a szerelőkkel és minden alkatrésszel.
A benzinnyomás szabályzó kicserélése óta az FS nem 8-9 lityit eszik, hanem csak 5-öt és megy is Mik vannak
Feltételezzük, hogy ma, mikor már a Kymco-ra is azt mondják, hogy strapabíró, problémamentes robogókat csinál, akkor a Honda/Kawa/Yamaha/Suzuki sem fogja elbénázni nemhogy a belépő, de a csúcsmotorjait pláne.
Tehát mindegyik a tökéletesség mintapéldánya, pár db. hibás, problémás példánnyal a szitában. Minden így működik manapság.
Aztán ha az ember beleolvas ezen topicok valamelyikébe, akkor pont, hogy az ellentéte jön le, mert ez alapján nem nüansznyi, korai modellszéria kiforratlansági problémájáról beszélünk, hanem egy, a világ első számú motorgyárának a csúcsmodelljét érintő globális és tömeges szériahibájáról. (ami nem egy folyton kiégő index izzót takar):
http://www.1000rr.net/forums/1...
http://www.1000rr.net/forums/o...
http://www.1000rr.net/forums/1...
Ezek alapján márpedig óva int ettől a fajtától az összes tulaj és úgy érzem, én vagyok a vak hülye, aki megy a feje után és ennek ellenére is szerelmes a motorba a formája miatt, ahelyett, hogy venne egy megbízható GSX-R-t, Ninja-t, vagy R1-et...
(dehát a motorvétel mindig is érzelmi döntés volt)
nekem volt 2009-es most egy 2014-es van egyik sem ette az olajat pedig mindegyik ment pályán is/a 14-es csak pályán/
szerintem a cbr 1000 rr semmivel nem roszab mint a többi azon múlik hogy melyik tetszik. mert mindegyikről lehet hallani negativat. .
0 km-eset trikolorban már 3.5m-ért haza is lehet vinni. Ez nem sokkal több a 2012-es példánynál, viszont önmagában rengeteg pénz egy motorért nekünk, átlagembereknek.
(tehát pl. ahhoz képest, hogy a Ducati új fenegyerek ,az olcsó motorok netovábbja, a minimáltechnikás Scrambler is 3 millió, ehhez képest az, hogy a Honda a zászlóshajó sportmodelljét ennyiért már el lehet hozni, nem rossz).
Én őszintén megvallva az utakon még egy darabot nem láttam a 2008-as CBR-ből, természetesen itt sem várom, hogy egyből 5-6 ilyen motor tulaja jelenjen meg és halljam a véleményét, tapasztalatát vele, innentől kezdve alapozhatok arra, amire a legtöbbször: olvasgatni és meghallgatni olyan emberek tanácsát, akik egyszer ismertek valakit, akinek a szomszédjának a vőjének volt már ilyen és az éppen vagy jó volt, vagy rossz).
Szombaton viszont találkoztam az annál újabbal, 1 éves gép. Na az odabasz (szvsz).
A 954-et jovore mar csak palyan akarom hasznalni. Remelem hogy ott sem lesz semmi gond vele, bar teny, hogy masabb korulmenyek kozott lesz hasznalva, mint az utcan, de ha megkapja a torodest, akkor bizom benne, hogy nem lesz halatlan joszag.
A 954 is megvan mar 3 eve es csak annyi hiba volt vele, hogy ki kellett rajta cserelni a kilometerora jeladot.
Nem ártana egy kis gépészeti ismeret a motorosoknak, bár a neten ma már mindennek utána lehet olvasni, habár aki nem félti-sajnálja a motorját, annak mindegy ha tönkrement, a szponzor majd alá teszi az újat!
2 évvel fiatalabb motor itt ma már 500 ezres felárat is jelenthet. A 2013-asok meg már 3 fölött járnak jóval.
Én igazából kicsit azért is tartok egy drágább motor megvételétől, mert fogalmam sincs, mekkora is lesz a veszteség ezeknél idővel, meg főleg, hogy eladhatóak-e.
Kb fel, vagy egy evig dolgozott a Takoberben egy Miki nevu idosebb foszer, neki 2012-es evjaratu volt. O peldaul nem emlitett semmilyen hibat, de a 2012-es mar az ujabb kiadas es egyelore a megfizethetetlen kategoriaba tartozik
Innentől kezdve azt hiszem, a 2008-as CBR 1000 rr előlépett nálam az elsőszámú kedvenccé. Rettenetesen sajnálom, hogy ilyen háttérfélelemmel kell megvenni egy 2-3 milliós nagyságrendű összegbe kerülő újszerű motort, hogy esetleg főtengely, dugattyú, vagy olajfogyasztási problémái lesznek.
Egy ilyen motortól az ember tényleg azt várná, hogy évekig csak a kopó alkatrészeket, olajat kell rajta cserélni.
Nem tudom, hogy merre fogok tudni mozdulni, feltételezem a jelenleg hirdetett CBR-eket sem nagyon ismeri innen senki... végül úgyis egy zsákbamacskát kell majd megvennem.
(vagy fogom és hagyom az egészet a francba és veszek egy GSX-R 600-at, hasonló évjáratban, százezrekkel olcsóbban).
Ráadásul az új CBR formája mellett nekem most már az R1 sem olyan vonzó... (mert abszolút szép motor az is, csak az utcán szembejövő sportmotorok fele-fele vagy GSX-R, vagy R1, az új CBR formája pedig véleményem szerint inkább a Panigale formájához mérhető...)
Azért emiatt nem kellene egy motornak sem tönkremennie idő előtt. Persze én értem, hogy mire akarsz kilyukadni, de kötve hiszem, hogy itt senki sem ment volna föl egy hegyi szerpentinen a motorjával 1.-2. fokozatban tiltás közeli fordulatszámon, ha tényleg érezni akarta az erőt és haladni akart...