Sziasztok
PcV vagy Pc III-at keresek 1000rr-hez 2004-2010-tol ok. Ha pc III akkor fuvoka koze dugos es usb portos kell mert a soklabu kotogetese kisse sok idot venne igenybe..
Kosszi
Van 1 felesleges Brnoi moto gp jegyem, ha valakit érdekel. Mi 6 jegyet vettünk, 1 feleslegessè vált. Motorral megyünk, akar lehet csatlakozni is. 3 nap, gold tribün, célegyenes, 40.000 Ft. Ha valakit erdekel irjon, küldök elérhetőséget.
Köszi. Van itt egy 2007 modell és a ventilátor össze vissza kapcsolgat. Néha csak 1, 5 másodpercre akkor is ha 60 fokos. A szenzor jó. ECU cserélve lett, a relé jó. Van itt egy törött motor szóval nem gond csekkolni az alkatrészeket. A német böngészve sok sok panasz van erre. Végül is egy huszarvagassal megoldottam így most jó. Arra lettem volna kíváncsi hogy ha valakinek volt vagy van ilyen gondja hogy lett javítva.
Valaki választ tudna rá adni hány km-t megy el egy 1000 rr közúti motorozás alatt betartott szervízintervallumokkal? Abszolút hobby motorozásról beszélek....
Értem ezalatt, hogy a motorhoz hány km-ig nem kell komolyabban hozzányúlni..??
Köszi a vàlaszokat. Üdv.
Nem igazán szoktam használni a hátsó féket, így nincs is vele kapcsolatban tapasztalatom. Inkább csak olyan lájtos lassításra szoktam használni. A szerelő tesztelte amikor megcsinálta. Annyit mondott, hogy a hátsó fék csutka fékezéskor hajlamos a pici kis megcsúszásokra, bekapásokra, viszont az első féknél iszonyatos fékerőt tapasztalt és semmi bizonytalanság, csúszás vagy bármi más, Szóval tökéletes a fékerő, és jó kondi kell, hogy az ember meg tudja tartani magát. Te cseréltettél már fékolajat?
Annyi érdekesség volt nálam, hogy én 1,5 éve cseréltettem, de érdekes módon ez a lelevegősödés csak most jelentkezett.
Egy 22 oldalas leírás taglalja azt a folyamatot, amit nálad ezek szerint végre kellett hajtani. Valóban nem egyszerű. :)
Neked csinál olyat a hátsó fék, hogy mondjuk 90-ről közepes erővel nyomva csak a hátsó(!) féket egy darabig fog, aztán enged, és a motor váőltozatlan fékpedál nyomás mellett fékerő nélkül megy tovább?
Engem ezzel ijesztget. Ha csak nagyon finoman nyomom, nem veszi el a fékerőt. Ha jobban nyomom, aktiválja az első féket is. De pont ez a közepes erő az, aminél megbízhatatlan.
Elkészült a gépem!!!! Levegős volt a rendszer, légtelenítették (a fékmunka hengereken kívül van még vagy 4-5 hely ahol végre kell hajtani), mivel az előző fékfolyadék csere után ezeken a helyeken elmulasztották. A gyújtás ráadását követően várni kellett egy kis időt és elkezdett villogni az ABS visszajelző. Ha jól emlékszem 5 rövidet, majd 3 hosszút, de lehet, hogy 5 hosszú és 3 rövid volt, nem emlékszem már pontosan. Erre van egy hibakód táblázat, ahol meg lehet nézni, mit is jelent pontosan, Egyébként elég bonyolult volt, mivel eléggé szét kellett szedni hozzá a gépet, idom alatt, tank alatt, kipufogó alatt stb. vannak a légtelenítő helyek. Le van írva pontosan hányszor kell a fékkart behúzni, gyújtást ráadni stb. Ezután törlődött csak a hibakód, illetve működött előírás szerint az ABS.
Kíváncsi vagyok, hogy mit találnak. Nekem azóta is működik hibajelzés nélkül.
Egyébként az (sajnos) normális, hogy jobban beesik a fékkar amikor nem dolgozik az elektronikus rendszer. Ez van, amikor hibát észlel és visszaáll alap (nem elektronikus, "normál"/hagyományos) fékrendszerre, meg sajnos akkor is, ha egészen lassan mész (pl. sorok közt lépésben). Olyankor nem kellemes érzés ráhúzni az ujjaimra a fékkart, mikor úgy látom, mégsem férek el.
PcV vagy Pc III-at keresek 1000rr-hez 2004-2010-tol ok. Ha pc III akkor fuvoka koze dugos es usb portos kell mert a soklabu kotogetese kisse sok idot venne igenybe..
Kosszi