Hali
Nem sürgetésképen írom de nekem még nem jött e-mail a szállásfoglalás előlegről. Ha másnak sem, akkor megnyugodtam, csak nem akarnék lemaradni a buliról.
Kicsit döglött a fórum, de hát ez van télen, gondolom keveseknek van a paripa a túlfűtött szobában az ágya mellett. Mínusz tízben meg ráfagy az ember nyelve a lámpabúrára is, nem hogy a szerszámokra... lassan de biztosan viszont melegszik az idő.
Oké, remélem addig összeáll az Ezredes úr!
Szívesen találkozok VBeletek, csapunk 1 görbe estét!
Különben is..:
Ha lenne itthon pálinkám....... már nem lenne....
Köszi a válaszokat!
Ez az első ilyen nagy gépem, és már kezdtek be***tni a " hozzáértők", hogy elsőtelót kell cserélni,szar a kormánycsapágy stb.
Most azt nézegetem , hogy olcsóbb garnitúrába venni mint egyenként,
a hátsó úgyis hamarabb kifut mint az első, és akkor legalább lesz mit felhajíntani.
Üdv!
A fűrészfogas kopás iránya talán fékezési irány lesz. Lehet, hogy túl sokat satuztál vele. Az is lehet, hogy túl puha volt az összetétele a mozdony alá. Végül az is lehet, hogy rossz nyomásértéken használtad. Szóval egy a lényeg: a Török kressz szerint ott basztad el, hogy otthonról elindultál:D
Szerintem az egész pénz kérdése... Sok pénz: drága gumi, kevés pénz: olcsó gumi nem kormánylerakás...
Nem sürgetésképen írom de nekem még nem jött e-mail a szállásfoglalás előlegről. Ha másnak sem, akkor megnyugodtam, csak nem akarnék lemaradni a buliról.
Kicsit döglött a fórum, de hát ez van télen, gondolom keveseknek van a paripa a túlfűtött szobában az ágya mellett. Mínusz tízben meg ráfagy az ember nyelve a lámpabúrára is, nem hogy a szerszámokra... lassan de biztosan viszont melegszik az idő.