Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Nem sürgetésképen írom de nekem még nem jött e-mail a szállásfoglalás előlegről. Ha másnak sem, akkor megnyugodtam, csak nem akarnék lemaradni a buliról.
Kicsit döglött a fórum, de hát ez van télen, gondolom keveseknek van a paripa a túlfűtött szobában az ágya mellett. Mínusz tízben meg ráfagy az ember nyelve a lámpabúrára is, nem hogy a szerszámokra... lassan de biztosan viszont melegszik az idő.
Kapjátok be mind
Majd megnézitek hogy is néz ki egy motor
Egyébként csak 1 éjszaka
Helyesen: 2fő, 1 szuzuki, panzió :-)
A 2 fő még OK,de hol az 1 motor?
Üdv!

Szuper!

már csak egy kérdés, hány éjszaka?
Sziasztok!
Cube75 szolt hogy jelezzem hogy megyek a talira vagy nem.
Ha még beférek akkor 2fő 1motor és panzió.
Értem.
Okés, megy!
Egy jobbost még várnék valakitől (SC24)
Cimem Basnyár Péter 8060,Mór ,Dózsa György 22 fszt 2
ha gondolod küldheted
Jaja, az biz az lesz
lehet sima olajcserével orvosolod a problémád (telóban)
p, 1-1-2
Miiilyen póóólóó?

Bocs, hogy ilyenkor sokaknak válaszolok, de csak most tudtam gép elé ülni, egész héten reggeltől estig melóztam, meg még ma is....
Oké, remélem addig összeáll az Ezredes úr!
Szívesen találkozok VBeletek, csapunk 1 görbe estét!
Különben is..:
Ha lenne itthon pálinkám....... már nem lenne....
Szia:) Az igen vidámságos lenne!
Sziasztok!
CBR1000F-hez üzemanyagszűrő,gyári, 2db. Ennyi maradt az enyémből.
Ha kell valakinek írjon. Üdv.
Középen, a futófelületen?
Mert ezek szerint van mit lecserélnem.
Bár a mértéke se mind1.
Fűrész fog a gumin rossz lengéscsillapitás,rossz beállitás miatt lehet
a tanktáska kényelmesebb viselet hosszú úton
Köszi a válaszokat!
Ez az első ilyen nagy gépem, és már kezdtek be***tni a " hozzáértők", hogy elsőtelót kell cserélni,szar a kormánycsapágy stb.
Most azt nézegetem , hogy olcsóbb garnitúrába venni mint egyenként,
a hátsó úgyis hamarabb kifut mint az első, és akkor legalább lesz mit felhajíntani.
A fűrészfogasra kopás természetes. Nekem is úgy kopnak a gumik a motorjaimon, meg a kocsinkon is. Ahol nagyobb a fűrészfog arra gurult a gumi.
Ja és a lényeg amit kihagytam:

http://www.gumik.hu/Reifenbeze...

a 9. pontot ajánlom figyelmedbe, ott van + link....

üdv.
Üdv!
A fűrészfogas kopás iránya talán fékezési irány lesz. Lehet, hogy túl sokat satuztál vele. Az is lehet, hogy túl puha volt az összetétele a mozdony alá. Végül az is lehet, hogy rossz nyomásértéken használtad. Szóval egy a lényeg: a Török kressz szerint ott basztad el, hogy otthonról elindultál:D
Szerintem az egész pénz kérdése... Sok pénz: drága gumi, kevés pénz: olcsó gumi nem kormánylerakás...