:)) sajna öreg jawa nincs már,de itt az új terv: http://auto-motor.vatera.hu/mo... Persze a CBR mellett:) Amúgy mi baj volt a festővel?szép munkái vannak fenn a sportmotoron
Irigylésre méltó ,legalább is nekem, mivel az enyém egyre csak súlyosabb egyéniség lesz mert mindig aggatok rá valami újat és nem bírja már tovább az oldalsztenderem.
Üdv Urak!
Nagy örömmel tapasztaltam,hogy végre van 1000f fórum:)).Eddig valahogy méltatlanúl elfeledkeztek rólunk.Nekem 5-éve van meg az öreg vas,már ismerem az utolsó porcikájáig.Ha valakinek alkatrész segítség kellene kérdezzen bátran,én már futottam pár kört miatta.
Sőt ha benne vagytok szervezhetnénk egy találkozót is.
Nálunk megszaporodott a motor állomány ,páromnak vettünk egy 250 -s suzukit és a két motor teljesen lekorlátozza az internet előtt töltött időt!AZÉRT MÉG ÉLEK .
Nem, mi egy határolót raktunk bele, h ne tudjon berezegni kis fordulaton.
Ami az utolsó képen be van karikázva, azt elköszörültük, és azt a szegecset vettük ki. Aztán azt az L alakú kart átfúrtuk, és kemény acélból hajtottunk bele egy szárat. A szegecs helyett 12,9-es saválló csavart raktunk be, aminek a végén az anyát lehegesztettük.
Fent pedig kettő(kontrában) önzáró anyával lehet beállítani a kellő feszességet, ami alá nem tud bemozogni.
Mi így oldottuk meg.
És ezt hogy értelmezendő le kell szúratni cnc-n a csillapító egységből?Saját anyaga engedi?A kis teknő belsejéből is kell kivenni, hogy több oil áramoljon nagyobb keresztmetszeten befelé? és így talán nem ülepszik meg annyira a kopadék az alján.NAGYSZERŰ Te is így csináltad?
így vettem
Nagy örömmel tapasztaltam,hogy végre van 1000f fórum:)).Eddig valahogy méltatlanúl elfeledkeztek rólunk.Nekem 5-éve van meg az öreg vas,már ismerem az utolsó porcikájáig.Ha valakinek alkatrész segítség kellene kérdezzen bátran,én már futottam pár kört miatta.
Sőt ha benne vagytok szervezhetnénk egy találkozót is.
alábbhagyott a lendület?
Ami az utolsó képen be van karikázva, azt elköszörültük, és azt a szegecset vettük ki. Aztán azt az L alakú kart átfúrtuk, és kemény acélból hajtottunk bele egy szárat. A szegecs helyett 12,9-es saválló csavart raktunk be, aminek a végén az anyát lehegesztettük.
Fent pedig kettő(kontrában) önzáró anyával lehet beállítani a kellő feszességet, ami alá nem tud bemozogni.
Mi így oldottuk meg.
Abban is vannak okosságok.
http://www.motorjavito.hu/inde...
ha esetleg segít, még van talán 2 képem a szétszedett állapotáról, de a javításról már nincs.