Üdv!
ali83 hívta fel figyelmemet erre a cbr1000f-es fórumra. (Köszönet érte. )
Már lassan kezdtem azt hinni kihaltak a cbr1000f-ek, ezért örültem meg ennek a topiknak.
Kb 3 éve vagyok egy cbr1000f(1990) tulaja, ezalatt eddig egyszer volt szerelőnél: karbi kitakarítás, szinkron, szelephézag. Jelentős gondom még nem volt, néha apró bosszantó dolgok... idén viszont elkezdett ereszteni a bal első teló szimeringje, valamint lassan de biztosan de most már nem úszom meg a láncszett + feszítő cserét. (ez lesz télen) Ami ebben zavar az a generátor lánca mert már marhára csörög, de ahhoz meg szét kell húzni a blokkot és félek mit találok benne ami még cserére vár... de majd meglátom.
A motorral elégedett vagyok, kicsit nehéz nekem (ETZ250-es után ), ezért tisztelettel kezelem a teljesítményét is. A fogyasztásáról olvastam rémtörténeteket, de az enyém 2 személlyel főleg hegyi szakaszon 5,5-6,5 L-t evett (500Km-es túrán).
Alföldi gyerek lévén nekem nem azért van olyan széles pánikcsík a gumimon mert félek, hanem mert én így spórolok... 5000 km nyílegyenesen majd 5000 km cikk-cakkban.
Röviden ennyi beköszönőnek... Legyen jó napotok!
Na nekem pont ezért se kellene abs -es motor,túlságosan hülyebiztosra vannak már csinálva,és pont ezért pofázik bele a klasszikus motorozási fortélyokba. (gumifüstölés erőcsúsztatás kipörgés stb)amik nekem kellenek az életben maradáshoz!
hali. Azokba a motorokba amikbe van ABS ott visszaváltáskor sem blokkolhat a hátsó kerék? Nekem ABS-es motorom van és nincs benne még tapasztalatom mert 2szer fordult elö hogy murván állóra fogott a kerék egy pillre visszaváltásnál 2esböl egyesbe. országuton még nem csuszott meg visszaváltáskor. Fékezésnél meg egyértelmű nem blokkol.
Gyári!(nem honda)igy vettem a mocit! benne volt!a d.i.d láncra irják az 80w90 et kenöanyagnak, a hangján gondolkodom van egy pár Bodis om lehet rá szerkesztem a télen
Az egy vácumos Scottoiler gyári láncolajzó! Nekem a VFR-en meg McCoi electronikus van ahol pumpa nyomja az olajat! ! Megtett útnak megfelelően lehet beállítani az adagolást! Van rajta eső szenzor akkor töbet nyom az olajból! Stihl lánckenő olajjal!
Ja a láncolajzó praktikus de hála az égnek van állandóan drága lánc sprém mert kapok mindig ajándékba valahonnan úgyhogy maradok annál! Valami teherautóból lett amugy kiberhelve ez a vákumcsapda ?vákumot meg a benzincsaptól a csőtől ágaztatod le hozzá? a hajtómű olaj meg amúgy is büdös mz meg jawa szagú tegyél bele inkább jagermaistert,vagy mézet!
Láttunk már szarabb vidiket is, főleg mostanában, amugy tetszik a hangja még ilyen minőségben is UKÉnek szépen fütyül a gyári 4-2 be de nekem túl beethoveni! az enyém kicsit morcosabb!
Semmi gond ,a baj ott indul hogyha még a gyári víz gombád van ami asszem 91 vagy 93 foknál kapcsol és 6-8 lámpánál állásnál nem fog bekapcsolni mert akkor szét repesztheti a termosztátnál az összekötő műanyag y csövet ami amúgy gyerekbetegsége(bontókban is fogyó eszköz),az enyémben már forrasztott réz van! amugy nekem is ebben az intervallumban mozog a hőfok meg a termosztát pedig új a gombám !95 98 fok úgy emlékszem horneté, és ugyanaz menetre is.
hali !
Most tettem szert, egy CBR 1000-re, és rögtön lenne is egy kérdésem a tapasztaltabbakhoz. A vízhőmérő tartós tempónál (országút) az alsó 1/3 -nál kalandozik, míg városban felmegy félállásba. Ez így jó vagy kinéz egy termosztét csere esetleg vmi más?
Tamás
(még nincs képem róla, de amint lesz felteszem)
Gyári az enyém ,szivó csőre van kötve, a vákum megemeli a dugattyút,és csövön csepeg az olaj,lehet állitani mennyit emelkedjen a dugó. lefényképezem de lehet dobok fel egy vidit is eddig kb 500km mentem de nem veri rá a felnire (rosszabb volt amikor "gagyi" lánc sprét használtam)viszont szép tiszta a lánc
Nem lebeszélni akarlak de jobb lenne esetleg egy VFR úgymond ugró deszkának amúgy a "mozdony" futóműve, teljesitmény leadása nagyon barátságos bár meg tud tréfálni ahogy megindul
Köszönöm a választ ! Pont a sulyától félek,de a motor nagyon tetszik,sok helyen olvastam hogy valaki ezzel kezdte , a motorozást. Nagyon szeretnék egy ilyen járgányt de még gondolkodom hogy lehet hogy jobb lenne a kisebb tesolya Cbr 600 F.
Az igen ,jó lenne a választás csak marha nehéz lenne neked a kis masina után. én azt javasolnám hogy nézz előbb úgy 90-100 le körüli gépet ami úgy 200 220kg körül mozog .Kezes gép de a nagy súlya miatt lassú fordulókban és kanyarban hamar lebillen (270+-5)kiló.A futóműve hibátlan,az első rugó valakinek túl puha (nekem már progresszív rugó van benne)a hátulját tudod a végtelenségig állítani utassal dobozokhoz is.Egyenesfutása 200 fölött is hibátlan nem billeg és a szél sem mozdítja ki mint a mai gépeket.persze csak ha nem volt meghajtogatva az eleje korábban!Hogyha fizikálisan fölkészültnek érzed magadat akkor csatlakozz a táborunkhoz
Sziasztok! CBR 1000 f motort szeretnék venni 1995ös gyartasu a kinézett járgány. Azt szeretném kérdezni hogy mennyire kezes a járgány estleg mire figyeljek vásárlás kor.Honda vt 250 ről ülnék át kicsit kinőttem. Elsősorban túrázni szeretnék vele 3 dobozal és utassal.
A másik meg hogy nem lenne ez egy kicsit elhamarkodott, kéne még egy kis marketing ennek szerintem!Akik közelebb vannak egymáshoz azoknak könnyebb összehozni ,az én kis elveszett régiómban kevés a mozdony!
ali83 hívta fel figyelmemet erre a cbr1000f-es fórumra. (Köszönet érte. )
Már lassan kezdtem azt hinni kihaltak a cbr1000f-ek, ezért örültem meg ennek a topiknak.
Kb 3 éve vagyok egy cbr1000f(1990) tulaja, ezalatt eddig egyszer volt szerelőnél: karbi kitakarítás, szinkron, szelephézag. Jelentős gondom még nem volt, néha apró bosszantó dolgok... idén viszont elkezdett ereszteni a bal első teló szimeringje, valamint lassan de biztosan de most már nem úszom meg a láncszett + feszítő cserét. (ez lesz télen) Ami ebben zavar az a generátor lánca mert már marhára csörög, de ahhoz meg szét kell húzni a blokkot és félek mit találok benne ami még cserére vár... de majd meglátom.
A motorral elégedett vagyok, kicsit nehéz nekem (ETZ250-es után ), ezért tisztelettel kezelem a teljesítményét is. A fogyasztásáról olvastam rémtörténeteket, de az enyém 2 személlyel főleg hegyi szakaszon 5,5-6,5 L-t evett (500Km-es túrán).
Alföldi gyerek lévén nekem nem azért van olyan széles pánikcsík a gumimon mert félek, hanem mert én így spórolok... 5000 km nyílegyenesen majd 5000 km cikk-cakkban.
Röviden ennyi beköszönőnek... Legyen jó napotok!
Most tettem szert, egy CBR 1000-re, és rögtön lenne is egy kérdésem a tapasztaltabbakhoz. A vízhőmérő tartós tempónál (országút) az alsó 1/3 -nál kalandozik, míg városban felmegy félállásba. Ez így jó vagy kinéz egy termosztét csere esetleg vmi más?
Tamás
(még nincs képem róla, de amint lesz felteszem)
http://www.vatera.hu/listings/...