Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a súly már nem gyári az biztos mert nekem az megvan és imbuszos.lehet hogy oldalról van beszegecselve vagy stiftezvevan a csutka anyagában egy furat oldalt lehet azt kell megfúrni,hogy elengedje de semmi féle képp ne azt tedd vissza .a gyáriaknak nem egyforma amúgy a súlyuk nem véletlenül nekem a jobb oldali majd kétszer olyan nehéz mint a balos (egyszer megcseréltem és 170 től elkezdett vibrálni)visszacseréltem és megjavult.a mostanihoz meg ugy gyártattam hogy a belső persely súlya eggyezzen a gyárival.ha a gázhúzó műanyagnak meg csak a végéből van levágva akkor pótold meg egy műanyag vízcső darabbal az is ugyanazt a célt tudja ellátni!
...és itt megjegyezném: baromi jó a festése a motorodnak! (szín+minta)
Az ötlet jó, megnézem hétvégén, mit szól a karbisor ha lekötöm a két bovdent róla, vissza áll-e alaphelyzetbe, valamint megnézem külön külön a bovdeneket szorulnak-e, ha minden ok, akkor már csak a hiányzó műanyag alátét lehet a gázkaron a hiba... mellesleg nem tudom leszedni a kormányvéget, nincs (illetve nem látok) csavart a végében (robbantott rajzon mutatják). Leverni kalapáccsal meg nem akarom ökör módjára feltételezve, hogy csak beragasztották valamivel, mert lehet, hogy tévedek.
Tényleg nem látok másik bovdent se műanyagot a gumi alatt!de lehet csak én vagyok vak itt talán látszik hogy hogy két bowden megy be a tank alá de majd lefényképezem és küldök róla.
A konzol az már nekem is mozog egy kicsit akkor is hogyha teljesen meghúzom a csavart,öreg a műanyag és kész ez van erre csak egy megoldás van,amit én is meg eszközlök majd a télen hogy hosszirányba húzok rá vagy négy hegesztési varatot és lereszelem körkörösen persze csak a konzol végéig. a gáznak vissza kéne menni alaphelyzetbe hogyha nincs megtákolva a karbin plussz húzó rugóval(láttam már ojat)attól lehet nehéz a gázkar viszont csak akkor szokták hogyha nincs meg már a visszakényszerítő bovden.Mellesleg azt a tiéden sem látom.egyszerű megnézni hogyha lekötöd a karbiról mindkettőt akkor megmozgatod a pillangószelep tengejét és simán kell járnia egy kezes erővel.a másik meg hogy nem ér szerintem már végig a gyári gázhúzó műanyagod a csutkán és a gumi ha hozzá ér a csutkákoz persze hogy baromira megtapadhat rajta.
jah és a képek a gázkaromról szétszedve...
Oké, ha nem gond hogy fogom ezzel a topikot...
Első dolog ami idegesít:
Ugye a gázkarotok magától visszaugrik alapállásba ha elengeditek?
Valamint kíváncsi lennék, hogy mekkora erővel kell húzni (hány ujjal), 2, 3, vagy bele kell kapaszkodni mint nálam? Már 30 km után érzem a csuklómat hogy könyörög hagyjam abba a kínzását, pedig csak tartom a sebességet. Olyan gyanús nekem a gázkarom vagy a kormányvég, ja és a kapcsoló alól egy rakás szigszalag jött ki mikor szétszedtem, eleinte nem értettem miért van ott, de aztán hamar rájöttem, hogy ha a nélkül teszem vissza akkor lötyög, elfordul a kapcsolóház... (nem vagyok szerelő, szakszavakat ne várjatok, de talán érthető voltam)
Urak!

Keresztkérdés, akinek levegős az első telója, vki alakította már át?
Felszámolom 400db-os motorkerékpár prospektus gyűjteményemet.
http://www.vatera.hu/listings/...
Mire gondolsz a nem típus azonos alkatrészekkel?Nyomjál fotót és lökheted ide legalább lenne téma!
Írhatol menet közben is ha netán elakadnál véletlenül!jó munkát hozzá a telószárra tényleg figyelj oda nehogy megüsd !
Örömmel venném a látogatást ha erre jársz, ha aktuális lesz majd szólj, egyeztetünk.
Üdv!

Nem olyan vészes meló, csak a telószárra nagyon vigyázz.

Sztem idén még megyek haza a szülőkhöz Szajolba motorral, lehet akkor meglátogatnálak...
Kösz a választ, ugyan még nem szedtem szét de van robbantott rajzom. Azt hiszem bepróbálkozok egy szimering cserével. Holtig tanul az ember.
Majd megírom hogy hogy sikerült .
igen emlékszem a simmering volt 3200ft,/pár, az olaj meg kb 2500ft/L idöben kb másfélóra (takaritás stb.stb)
basi22: A teleszkóp-szimeringek cseréjének az ára érdekelne ha még emlékszel rá. Kalkulálnom kellene, hogy érdemes-e nekem itthon kínlódni vele vagy inkább adjam be szerelőhöz?

A találkozóból idén részemről nem tudom lesz-e valami, a forgalmim lejárt valamint rendbe akarom tenni a vizsga előtt a motort, és már meguntam, hogy pont úgy esik a vizsga hogy nyár közepére, nem pedig holt időszakra, ezért megpróbálom elhúzni kicsit.
Egyébként nyitott vagyok a találkozásokra, főleg azért is, mert jó lenne a motorotokat is megnézni. Egy rakás kérdésem lenne a cbr-ekkel kapcsolatban de mivel nem találkoztam eddig más 1000F-essel nincs mihez viszonyítanom. Néhány dolog gyanús nekem a saját gépemen, szerintem sok benne az olyan alkatrész ami nem pont 1000f-eshez van.

... és köszönöm az üdvözléseket.
Ja a lánc olajozás le takaritottam a felnit mentem 150 km és SEMMI nincs a felnin holott látszik a láncon az olaj a gumi széle is tiszta!
Jó lenne még idén megismerni egymást személyesen is
Üdv szép a "mozdony2 nekem hál' égnek csak teló szimeringet ,olajakat cseréltem ,Néha csörög a vezmü lánc de úgy néz ki sikerült orvosolnom ja meg 36000 Mph van benne azaz mostanában nem szeretnék hozzá nyúlni
az a szép az egészben ,hogy motorkódos bármikor csrélhetek blockot
Én hajdúböszörményi vagyok ,úgyhogy te sem vagy olyan közel. de nem leküzdhetetlen valahol félúton összefuthatunk egy hétvégén.150-160 km lehet a távolság szerintem
.hogyha alkatrész kell bármi vagy szerelő megoldjuk,szólj bátran hogyha télen akkor télen majd meglátod!
Üdv közöttünk!
Szép a vas!
Szolnok city...
Van köztünk vagy 100+ km. Persze szeretek kimozdulni mert itt nincs semmi (esetleg az abonyi állatkert ), a legnagyobb agyhalálom még mindig az, amikor a GPS azt mondja Szolnok határában: "Hajtson tovább 27 km-t majd hajtson be a körforgalomba és hajtson ki a 2. kijáratnál!".... és közben majdnem tök egyenes az út egészen pl Egerig.
A motort különben Debrecen környékén vettem.
Az abs a fékrendszer része, tehát elméletileg csak akkor működik, ha fékezéskor próbálod állóra fogni valamelyik kereket (érzed is , hogy a fékkar visszapofázik) ergo a motorfékre nem hat.

Tamás
Alföldön merre vagy található,mert így kicsit tág a megközelítés? Lehet nem is olyan messze tőlem.
Üdv a mozdonyvezetők klubbjában!